به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

ژل زیشل بهتره یا نورامیس

ژل زیشل بهتره یا نورامیس

انتخاب بهترین برند ژل تزریق صورت یکی از سخت ترین کارهاست. امروزه انواع ژل های تزریقی صورت کره ای در بازار به فروش می رسد که ماندگاری و کیفیت بسیار بالایی دارند. اما این سوال پیش می آید که کدام ژل بهتر است و در هنگام خرید به چه نکاتی باید توجه کرد. تمامی ژل ها مورد تایید وزارت بهداشت هستند و شما می توانید با خیال راحت از سایت آریاطب خریداری کنید. ژل زیشل و نورامیس هر دو جزو بهترین ها هستند و توسط بهترین و معتبرترین برندها ساخته می شوند.

ژل زیشل و نورامیس هیچ عارضه ای ندارند. ممکن است بعد از تزریق فقط مقداری تورم و قرمزی احساس کنید که کاملا طبیعی است و با گذاشتن کمپرس روی محل تزریق برطرف می شود. می توانید بعد از تزریق ژل لب از ژل آلوئه ورا استفاده کنید که به کاهش التهاب کمک می کند. پس از تزریق ژل و نهایی شدن این فرآیند، قند را بالا نگه دارید. تا 6 ساعت پس از تزریق، محل تزریق را لمس نکنید، مالش ندهید یا لمس نکنید. در دو هفته اول از خوابیدن روی صورت خودداری کنید. در 48 ساعت اول از مصرف الکل و سیگار خودداری کنید، زیرا این کار باعث تشدید تورم و درد می شود.

ژل زیشل یکی از ژل هایی است که ماندگاری بیشتری نسبت به سایر فیلرهای موجود در بازار دارد و به شما کمک می کند لبخندی ایده آل داشته باشید. می توانید با این ژل حجم لازم را به لب های خود اضافه کنید و لب های طبیعی و جوان تری به معنای واقعی داشته باشید. فیلر با حجم دادن به لب ها در یک خط عمودی، نازک شدن لب های شما را اصلاح می کند. ژل زیشل توسط کره جنوبی به بازار عرضه می شود و یکی از ژل هایی است که بر پایه اسید هیالورونیک تولید می شود و به ترمیم و تقویت بافت های پوست کمک می کند.

ژل زیشل بهتره یا نورامیس

ژل زیشل کیفیت بالایی دارد و با عوامل بیولوژیکی سازگار است و در نواحی دارای چین و چروک قابل استفاده است. این ژل ها در انواع مختلفی نیز در بازار موجود است که بسته به شرایط پوستی خود باید از آنها استفاده کنید. برای خرید ژل زیشل می توانید به قسمت محصولات آریاطب مراجعه نمایید.

مشخصات ژل زیشل

می توانید از ژل زیشل برای حجم دادن به صورت خود و داشتن خط فک و چانه زاویه دار استفاده کنید که امروزه از عوامل مهم زیبایی محسوب می شوند. علاوه بر این، بسیاری از مردان و زنانی که روی پوست صورت خود چین و چروک دارند می توانند از این فیلر هیالورونیک استفاده کنند. استفاده از فیلرها بسیار رایج شده است و یکی از دلایل اصلی محبوبیت آنها اثربخشی و نداشتن عوارض جانبی آنهاست. البته فیلرهای زیادی در بازار به فروش می رسد. اما یکی از بهترین آنها ژل زیشل است.

ژل زیشل منحصرا برای حجم دهی صورت استفاده می شود و حاوی ترکیباتی است که عملکرد بسیار بهتری نسبت به سایر فیلرها دارد. حاوی 20 میلی گرم اسید هیالورونیک در هر میلی لیتر است و به مرحله درم سطحی پوست تزریق می شود و می تواند جایگزین حجم مورد نظر شود. اسید هیالورونیک به کار رفته در این محصول ماندگاری بسیار بالایی دارد. بنابراین می توانید ماه ها از اثرات منحصر به فرد آن بهره مند شوید. البته تمام فیلرها بسته به ساختار بین 8 تا 12 ماه ماندگاری دارند. آنچه باید در مورد ژل زیشل بدانید این است که حاوی لیدوکائین است و کمترین درد را هنگام تزریق احساس خواهید کرد.

در مورد کاربردهای ژل زیشل می توان به خصوصیات و ترکیبات آن اشاره کرد. برای درمان مشکلات مختلف استفاده می شود. به طور کلی این فیلر توسط افرادی استفاده می شود که می خواهند حجم مناسبی در قسمت های مختلف صورت ایجاد کنند و در نتیجه به نتایج منحصر به فردی دست یابند. این محصول برای خط فک، چانه، گونه ها و کانتور لب استفاده می شود. علاوه بر افزایش حجم اجزای صورت، چین و چروک را نیز از بین می برد. ژل زیشل برای حجم دهی و فرم دهی به لب ها نیز بسیار مناسب است. توجه داشته باشید که برای خرید ژل زیشل باید به مراکز معتبر مراجعه نمایید. آریاطب یکی از این مراکز است که انواع محصولات آرایشی و ژل ها را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد. تمامی محصولات را می توانید به صورت اورجینال و با بهترین قیمت تهیه کنید.

ژل زیشل بهتره یا نورامیس

نکاتی در مورد فیلرهای صورت

در استفاده از ژل زیشل یک سری نکات وجود دارد که باید به آنها توجه کنید. این فیلر بر پایه اسید هیالورونیک ساخته شده و منشا حیوانی ندارد. به همین دلیل است که به عنوان یک روش درمانی غیر تهاجمی و غیر جراحی شناخته می شود. این محصول از نظر بیولوژیکی با بدن شما سازگار است و هیچ گونه ماده سمی ندارد. هیچ گونه واکنش آلرژیکی نخواهید داشت و می توانید با خیال راحت از نتایج آن لذت ببرید. البته دقت داشته باشید که برای تزریق ژل زیشل حتما باید با پزشک متخصص مشورت کنید. یکی از نکات این است که این فرآورده نباید در نواحی آلوده و تبخال تزریق شود. تزریق این محصول برای افراد مبتلا به بیماری های خاص ممنوع است. افرادی که شرایط زمینه ای دارند نباید از این محصول استفاده کنند. در هنگام خرید این محصول، سرنگ آماده تزریق 10 سی سی ژل زیشل را دریافت خواهید کرد.

ژل زیشل بهتر است یا نورامیس

در حال حاضر قیمت ژل زیشل بسته به خرید شما متفاوت است. این ژل 10 سی سی نوعی شارژ دوفاز محسوب می شود که ماندگاری بسیار بالایی دارد. یکی از عواملی که بر قیمت این ژل تاثیر می گذارد، کلینیک مربوطه است. عوامل دیگر شامل پزشک و مقدار مورد نیاز برای تزریق است. با افزایش مقدار CC مورد استفاده، مقدار آن افزایش می یابد. برای اطلاع از قیمت دقیق ژل زیشل می توانید به قسمت محصولات آریاطب مراجعه کرده و با بهترین قیمت تهیه کنید. پس با مراجعه به پزشک متخصص و با تجربه آن را تزریق کنید. به یاد داشته باشید که به کلینیک های معتبر مراجعه کنید تا عوارض جبران ناپذیری نداشته باشید.

اگر به دنبال راه حلی ایمن، فوری، بدون درد، طولانی مدت و مقرون به صرفه برای از بین بردن افتادگی متوسط ​​تا عمیق، خطوط ریز و چین و چروک پوست صورت و گردن هستید یا می خواهید کمی به گونه ها و لب های خود حجم دهید. ما تزریق ژل را پیشنهاد می کنیم. نورامیس زیر نظر پزشک متخصص می باشد.

ژل نورامیس یک فیلر دو فازی بر پایه اسید هیالورونیک است که توسط شرکت معروف کره جنوبی مدیتکس تولید می شود. این شرکت به دلیل تولید سم بوتولینوم نوع A به نام سم نورانوکس از محبوبیت بالایی برخوردار است. زیرا در ساخت محصولات خود از فناوری SHAPE استفاده می کند و به همین دلیل خلوص ترکیبات و نوع اتصالات عرضی استفاده شده منحصر به فرد است.

جالب است بدانید که ژل نورامیس در 6 نوع مختلف عرضه می شود و همگی از نظر پزشکان جزو بهترین برندهای پرکننده پوست در دنیا هستند و علاوه بر تاثیر فوری و ماندگاری بسیار، عوارض جانبی بسیار کمی دارند. این محصول چندین سال است که از تاییدیه سازمان غذا و داروی ایالات متحده و کره جنوبی و سازمان اروپایی کیفیت دارو برخوردار است.

اسید هیالورونیک ترکیبی است که به طور طبیعی در بافت های پوست یافت می شود و به آبرسانی، حفظ رطوبت پوست و تحریک تولید کلاژن و الاستین کمک می کند. متاسفانه عواملی مانند افزایش سن و قرار گرفتن مداوم در معرض نور خورشید در کاهش این ماده موثر است. به همین دلیل است که در آغاز دهه سوم زندگی باید به فکر راه حل هایی مانند جراحی، تزریق بوتاکس و فیلر یا هایفوتراپی برای جوان سازی صورت و کاهش چین و چروک های ناخواسته مانند براکت های اطراف بینی و دهان روی صورت خود باشید.

مطمئنا در بین تمامی راهکارهای ذکر شده، تزریق فیلر مرغوبی مانند ژل نورامیس، کمترین مشکل و بهترین نتیجه را به همراه دارد. در واقع تزریق آن با تزریق اسید هیالورونیک با غلظت بالا به لایه میانی پوست و قسمت های عمیق تر به بازگشت ساختار داخلی پوست به حالت قبلی کمک می کند.

ژل زیشل بهتره یا نورامیس

از آنجایی که اسید هیالورونیک توانایی اتصال به آب را دارد، برای حجم دهی و زاویه دار شدن نواحی خاصی از صورت نیز استفاده می شود.

مزایای ژل نورامیس نسبت به سایر انواع پرکننده های پوستی

نتایج جوانسازی حاصل از تزریق ژل نورامیس عموماً در کمترین زمان ممکن (یک تا دو هفته) قابل مشاهده است و ماندگاری آنها اغلب به 12 تا 24 ماه می رسد. زیرا برای تهیه این نوع فیلر از پیوندهای متقابل اسید هیالورونیک با ماندگاری بیشتر و پایدارتر استفاده شده است. البته بهتر است بدانید که به دلیل خون رسانی بیشتر به لب ها، عموماً پس از 6 تا 9 ماه تزریق مجدد ضروری است.

اخیراً مطالعات بالینی نشان داده است که این محصول نتایج بهتری نسبت به ژل های Juviderm و Restylan ارائه می دهد. زیرا در بسته بندی آن از سرنگ های کوچک و نازک (27 گرمی و 30 گرمی) برای تزریق استفاده می شود و در فرمولاسیون آن حداقل 3 درصد لیدوکائین بی حس کننده موضعی وجود دارد. هر دوی اینها در کاهش درد، التهاب و خونریزی حین و بعد از تزریق بسیار موثر هستند.

ژل زیشل یا نورامیس

از طرفی اسید هیالورونیک موجود در ژل نورامیس دارای خلوص، اتصالات عرضی و وزن مولکولی مناسب است و هیچ اثری از ترکیبات حیوانی در آن یافت نمی شود. زیرا با تخمیر میکروبی تهیه می شود. این مشکل در کاهش عوارض ژل نورامیس و افزایش اثربخشی آن بسیار موثر است.

جالب است بدانید که اگر هیالورونیک اسید فرآوری نشده به زیر پوست تزریق شود، به سرعت جذب می شود و قدرت پرکردن نقاط آسیب دیده را ندارد. وجود اتصالات متقابل به حل این مشکل کمک می کند.

پست های مرتبط 0 نظرات
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی