به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

بهترین مزوژل جوانساز

بهترین مزوژل جوانساز

امروزه تزریق مزوژل روشی نوین و موثر در جوانسازی پوست و صورت می باشد که با دارا بودن هم خاصیت پرکنندگی و هم خاصیت جوانسازی می تواند خدمات درخشانی را در زمینه جوانسازی صورت، پوست و صورت ارائه دهد.در تعریف مزوژل باید گفت: ترکیبی از کوکتل های مزوتراپی مزوژل نامیده می شود که شامل موادی مانند: هیالورونیک اسید، کوآنزیم ها، مواد معدنی، اسیدهای آمینه، ویتامین ها و آنتی اکسیدان ها می باشد.
اما کوکتل مزوژل انواع مختلفی دارد و برندهای مختلفی در بازار وجود دارد که انتخاب و تزریق بهترین مزوژل جوانساز در رفع چین و چروک و تسهیل جوانسازی پوست موثرتر است.
بنابراین در این مقاله به بررسی بهترین مزوژل جوانساز می پردازیم تا بتوانید مزوژل مناسب را راحتتر بیابید.

انواع مزوژل جوانساز

از آنجایی که این روش جدید برای بهبود مشکلات و آسیب های پوستی استفاده می شود، باید از ترکیباتی با خاصیت ترمیم کنندگی و مرطوب کنندگی تشکیل شده باشد.
بنابراین هیالورونیک اسید یکی از اجزای اصلی مزوژل ها است که نوعی قند به طور طبیعی در پوست ما وجود دارد و مسئول حفظ آب و حفظ طراوت و زیبایی پوست است. اما باید بدانید که غلظت این ماده در مزوژل ها کمتر از فیلرها و بسیار بیشتر از کوکتل های مزوتراپی است.
اما بهترین مزوژل جوانساز علاوه بر اسید هیالورونیک، حاوی ترکیبات دیگری مانند کوآنزیم، ویتامین، اسیدهای آمینه و آنتی اکسیدان ها نیز در محصولات خود می باشد.
بنابراین اجزای مزوژل عبارتند از: اسید هیالورونیک، کوآنزیم ها، مواد معدنی، اسیدهای آمینه، ویتامین ها و آنتی اکسیدان ها.

بهترین مزوژل جوانساز

در این قسمت می خواهیم با بهترین محصولات مورد تایید پزشکان و استفاده شده در بهترین مرکز زیبایی تهران آشنا شوید. در حال حاضر شرکت های معتبر زیادی به تولید مزوژل مشغول هستند و محصولاتی عالی، منحصر به فرد و متنوع تولید می کنند. به همین دلیل نمی توان یک برند را به عنوان بهترین برند مزوژل معرفی کرد.

مزوژل پروفایلو

در لیست بهترین برندهای مزوژل، مزوژل پروفایلو جایگاه بسیار خوبی را به خود اختصاص داده است. این برند تحت لیسانس IBSA فعالیت می کند.برند Profilo متعلق به ایتالیا است و به طور انحصاری توسط HA-Derma در انگلستان و ایرلند توزیع می شود.
مزوژل پروفایلو با استفاده از تکنولوژی BDDE-HA تولید شده و غلظت بالایی دارد و به همین دلیل خاصیت تقویتی و مرطوب کنندگی بسیار خوبی دارد. این محصول حاوی اسید هیالورونیک با منشا غیر حیوانی است که به افزایش تولید کلاژن و الاستین طبیعی پوست کمک می کند. افزایش قوام پوست، افزایش خاصیت ارتجاعی پوست، شفافیت، آبرسانی و لیفتینگ از مهمترین کاربردهای پروفیل است.
مزوژل پروفایلو تقریباً 28 روز روی پوست باقی می ماند. در همین حال، 4 نوع مختلف کلاژن و الاستین را با آزادسازی آهسته HA تحریک می کند. این تحریک منجر به بهبود قابل توجه بافت می شود.

مزوژل جالپرو

یکی از بهترین و معتبرترین برندهای مزوژل با تاییدیه CE اروپا، برند جالپرو می باشد که توسط یک شرکت سوئیسی با این نام تولید و عرضه می شود. برند جالپرو زیر نظر گروه حرفه ای درمان فعالیت می کند، این برند دو نوع مزوژل را طراحی و تولید کرده است که هر کدام از بهترین و جدیدترین فرمولاسیون های ممکن تهیه شده و یکی از بهترین برندهای مزوژل می باشد.جالپرو دارای مجوز فروش و تاییدیه از وزارت بهداشت ایران نیز می باشد.مزوژل جالپرو علاوه بر جوانسازی به عنوان یک فعال کننده بیولوژیکی پوست نیز شناخته می شود و می تواند تمامی نیازهای پوست را از نظر آبرسانی و نیازهای تغذیه ای پوست برطرف کند، زیرا جالپرو ترکیبی از اسید هیالورونیک به شکل سدیم است. هیالورونات که با داشتن آمینو اسیدها، پرولین ها و گلیسین ها در جوانسازی، درخشندگی و طراوت پوست بسیار موثر است.
مزیت این ژل های ضد چروک تزریقی این است که اثرات طولانی تری نسبت به درمان های مشابه دارند. یک تزریق می تواند اثر قابل مشاهده ای را برای شش ماه یا بیشتر ایجاد کند.

مزوژل جالپرو دو محصول Jalupro Classic و Jalupro HMW را ارائه می دهد که اولی برای افراد جوان کار می کند و دومی به دلیل محتوای اسید هیالورونیک غنی تر برای افراد مسن با چین و چروک های عمیق تر استفاده می شود.

بهترین مزوژل جوانساز

Jalupro Classic Mesogel 6cc: در مقایسه با مدل HMW، این محصول دارای غلظت کمتری از اسید هیالورونیک است، اما همچنان گزینه درمانی خوبی برای درمان بسیاری از مشکلات پوستی مانند رفع لک، رفع چین و چروک و جوانسازی پوست است.
Jalupro Mesogel 2.5 CCHMW: این محصول دارای غلظت بالایی از اسید هیالورونیک می باشد و برای افرادی که دارای خطوط و چین و چروک عمیق بر روی پوست هستند بهترین انتخاب است. این محصول به تقویت و روشن شدن پوست، رفع چین و چروک صورت و گردن کمک می کند.

مزوژل Ejal 40

مزوژل Ejal40 یکی از جدیدترین محصولات آرایشی وارداتی به کشور در سال 2021 می باشد که کیفیت بسیار بالا و عملکرد موثری را از خود نشان داده است. این مزوژل که خاصیت لیفت کنندگی نیز دارد و دارای درصد هیالورونیک اسید بالایی است نسبت به محصولات مشابه خود دارای مقدار بیشتری هیالورونیک اسید است.مزوژل بیورژنراتیو Ejal 40، آخرین نسل اسید هیالورونیک، برای بازیابی عملکردهای فیزیولوژیکی و بهبود تراکم پوست با بازسازی ماتریکس خارج سلولی استفاده می شود. ژل اجل 40 برای سفت کردن پوست افتادگی و درمان افتادگی پوست، کاهش چین و چروک و کاهش رنگ و خاصیت ارتجاعی پوست و ترمیم خطوط از دست رفته صورت از طریق تحریک فعالیت فیبروبلاست و ایجاد الیاف جدید کلاژن و الاستین مناسب است.

بهترین مزوژل جوانساز

پروسترولین

یکی دیگر از برندهای محبوب در زمینه تولید مزوژل، برند کره ای پروسترولین است. این برند زیر نظر گروه کارگن کار می کند. برخی از بهترین محصولات این برند شامل فیلر مو Dr. CYJ، کوکتل مزوتراپی پوستی و پرکننده های هیالورونیک اسید روفیل می باشد. بهترین برند پروسترولین مزوژل با استفاده از فناوری های معتبر بین المللی و با استفاده از آخرین استانداردهای جهانی تولید می شود. بنابراین این برند دارای کلیه تاییدیه های لازم مانند تاییدیه CE اروپا و مجوز فروش از وزارت بهداشت ایران می باشد. محصولات این مجموعه در انواع مختلفی تولید می شوند که عبارتند از:

مزوژل نچرال بی پروسترولین

مزوژل نچرال بی پروسترولین را می توان مزوژلی نامید که به عمق پوست تزریق می شود. همچنین برای رفع چین و چروک دور چشم، گردن و دهان استفاده می شود.قابل استفاده در تمام قسمت های صورت. این برند از فناوری Novel Peptide برای احیای پوست استفاده کرده است. یکی از مهم ترین ویژگی های این محصول این است که پس از تزریق در ناحیه پخش نمی شود و در عرض دو هفته اثر خود را نشان می دهد.

بهترین مزوژل جوانساز

مدت زمان ماندگاری مزوژل می تواند بین 6 تا 9 ماه متغیر باشد و پس از این مدت باید آن را تمدید کرد. بنابراین تمدید باید زیر نظر پزشک متخصص انجام شود.

مزوژل بلانک بی

این برند نیز از دیگر برندهای مزوژل ساخت فرانسه است و چهار مدل مختلف مانند Cytoker 715، Cytoker 532، Cytoker 516 و Cytoker 502 را ارائه می دهد.
مزوژل رویتاکر برای جوانسازی، آبرسانی و درخشندگی پوست استفاده می شود و خاصیت ضد چروک دارد.

مزوژل نیوویا هیدرولوکس

مزوژل نیوویا هیدرولوکس یکی از محصولات خاص و باکیفیت برند نیوآ است که توسط ایتالیا و سوئیس تولید شده و برای احیا و آبرسانی پوست استفاده می شود.مزوژل نیوویا هیدرولوکس که محصولی از برند تولید کننده قوی ترین ژل های اسید هیالورونیک در جهان است، خواص کوکتل مزوتراپی و فیلر را با هم ترکیب کرده و کیفیت خود را در زمینه مزوتراپی و فیلر پوستی حفظ کرده است. مزوژل نیوویا هیدرولوکس دارای خواص جوان کننده و ضد پیری است و سلول های فیبروبلاست و تولید کلاژن را تحریک می کند.

مزوژل های جوانساز

این ممکن است بسته به پوست هر فرد متفاوت باشد.

مزوژل ها برای افرادی که پوستشان بسیار خشک و کم آب است و هر کاری انجام دهید خشکی پوست برطرف نمی شود توصیه می شود. Profilo به ویژه در میان مزوژل ها توصیه می شود. زیرا درصد هیالورونیک اسید در بسته 2 سی سی 64 میلی گرم است که بیشترین میزان اسید هیالورونیک را در بین مزوژل ها دارد و می تواند آبرسانی عمیق به پوست بدهد.

برای افرادی که پوست خیلی خشکی ندارند یا پوست چرب دارند یا حتی پوستی تقریبا معمولی دارند اما همچنان می خواهند پوست شاداب تری داشته باشند، می توانیم از مزوژل های برندهای دیگر استفاده کنیم.
مارک های دیگر مانند جالپرو حاوی اسیدهای آمینه و پپتیدهای بالاتری هستند که ممکن است نقش بیشتری در جوانسازی و کاهش برخی از چین و چروک های سطحی داشته باشند.

سایر مزوژل ها تقریباً همان درصد اسید هیالورونیک دارند.
در میزان اسیدهای آمینه و پپتیدهای آنها تفاوت وجود دارد که می تواند بین شرکت ها متفاوت باشد.

کدام مزوژل بهتر است

می توان گفت خدمات زیبایی پوست و مو قیمت مشخص و تعیین شده ای ندارند و تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار می گیرند که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تعداد جلسات
  • نوع و مقدار مزوژل
  • محل تزریق مورد نظر
  • تجربه، صلاحیت پزشک و موقعیت جغرافیایی درمانگاه
  • و…

مزوژل جوانساز

از جمله دلایل اصلی محبوبیت این روش زیبایی، فواید فراوان آن است. از مزایای بهترین مارک مزوژل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بهترین مارک مزوژل
  • آبرسانی عمیق پوست صورت
  • درمان بسیار کارآمد و موثر
  • قابل استفاده در تمام نواحی صورت
  • اثربخشی طبیعی و فوری
  • بدون ایجاد کوچکترین عارضه ای
  • برنامه های کاربردی کارآمد و متنوع
  • کاربردهای ویژه مزوژل
  • مزوژل برای صورت
  • چین و چروک های اطراف دهان را از بین می برد.
  • کیفیت کلی پوست را افزایش می دهد.
  • درخشندگی پوست را افزایش می دهد.
  • خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود می بخشد.
  • از بین برنده چین و چروک و خطوط ریز صورت و اطراف چشم.
  • رفع خستگی و بی حالی پوست و شادابی و جوانی پوست.

مزوژل برای بدن

  • سلولیت را درمان می کند.
  • علائم کشش را از بین می برد.
  • به جلوگیری از ریزش مو کمک می کند.
  • لکه های قهوه ای روی پوست را از بین می برد.
  • بیرون زدگی رگ ها و فرورفتگی ها را از بین می برد.
  • رفع مشکلات بینی در افرادی که از جراحی بینی می ترسند.
  • با افزایش خاصیت ارتجاعی و آبرسانی باعث جوانسازی پوست پشت دست می شود.
  • خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش می دهد و چین و چروک های گردن را از بین می برد.

فواید مزوژل دور چشم

  • پوست را روشن می کند.
  • پوست دور چشم را سفت می کند.
  • ناحیه حساس دور چشم را مرطوب می کند.
  • پوست این ناحیه را تغذیه و آبرسانی می کند.
  • به کاهش سیاهی و کیسه دور چشم کمک می کند.
  • چین و چروک و خطوط ریز دور چشم را از بین می برد.
  • تورم زیر چشم را از بین می برد و به رفع کیسه های زیر چشم کمک می کند.

تفاوت مزوژل و مزوتراپی چیست؟

از آنجایی که هدف مزوژل ساخت کلاژن و افزایش شادابی پوست است، میزان اسید هیالورونیک در ترکیب مزوژل تقریباً 15 درصد است در حالی که غلظت این ماده در مزوتراپی تقریباً 1 تا 3 درصد خواهد بود. در نتیجه مزوژل شادابی و شادابی پوست را چندین برابر می کند و منجر به جوانسازی صورت می شود.

بهترین مزوژل جوانساز

تفاوت مزوژل و ژل تزریقی چیست؟

تفاوت اصلی این دو روش زیبایی مواد تشکیل دهنده آنهاست. در واقع ژل و مزوژل هر دو از اسید هیالورونیک تشکیل شده‌اند، اما در مزوژل علاوه بر اسید هیالورونیک، مواد مغذی و مرطوب‌کننده بیشتری وجود دارد و بیشتر برای جوان‌سازی است تا پرکننده. در این میان هدف اصلی از تزریق ژل به نواحی مانند لب، چانه و گونه افزایش حجم خواهد بود.

کاربرد مزوژل در جوانسازی صورت چیست؟

مزوژل به دلیل داشتن خاصیت آبرسانی عمیق می تواند پوست را کاملا آبرسانی کند. آبرسانی عمیق پوست، درخشندگی و شفافیت پوست را دو چندان کرده و ظاهری زیبا و جذاب را برای شما به ارمغان می آورد.

برای چه نواحی از صورت از مزوژل استفاده می کنید؟

از مزوژل می توان برای رفع مشکلات و آسیب های پوستی در نواحی بدن مانند گردن، دست ها، اطراف چشم، اطراف لب، زیر بغل و سایر قسمت های بدن استفاده کرد.

پست های مرتبط 0 نظرات
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی