به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

پروفایلو صورت چیست

پروفایلو صورت چیست

تزریق ژل پروفایلو یکی از جدیدترین روش ها برای جوانسازی پوست و یا برجسته سازی قسمت های مختلف صورت است. ترکیب اصلی این ژل اسید هیالورونیک تثبیت شده تولید شده توسط IBSA Nordic می باشد. این ژل به خوبی با پوست و بافت های چربی ادغام می شود و آسیب یا نقص در نواحی مختلف پوست را از بین می برد. استفاده از ژل پروفایلو می تواند تاثیر زیادی در درمان ضایعات پوستی حتی در نواحی حساس داشته باشد. علاوه بر این مزوژل پروفایلو کاملا بی خطر بوده و علائم پیری را به صورت کاملا طبیعی و زیبایی از بین می برد.

پروفایلو صورت چیست

پروفایلو چیست

اگر قصد دارید از مزوژل پروفایلو برای بازگرداندن زیبایی به صورت خود استفاده کنید، بدانید که تزریق این ژل محدودیت سنی ندارد. البته پزشکان متخصص استفاده از این ژل را به افراد بالای 30 سال توصیه می کنند. علاوه بر این، بهتر است تا زمانی که چین و چروک یا آسیب های پوستی ظاهر نشود، ژل تزریق نشود. اما از آنجایی که این ژل خاصیت پرکننده و حجم دهنده دارد، افراد جوان نیز می توانند کاندیدای مناسبی برای تزریق آن باشند. حجم دهی با استفاده از ژل کانتور شکل غیرمعمول و نامتقارنی ندارد و چهره شما را زیباتر نشان می دهد.

آمپول پروفایلو چیست

علاوه بر این، افرادی که به دنبال روشی غیرجراحی برای رفع مشکلات صورت خود هستند، می توانند تزریق آمپول پروفایلو را امتحان کنند. تزریق این ژل برای خانم ها و آقایان در هر سنی مناسب است و چهره آن ها را جوان تر و جذاب تر می کند.به دلایلی ممکن است پزشک شما را به عنوان کاندیدای مناسب برای تزریق ژل پروفیلو نشناسد یا روش های دیگری را پیشنهاد کند. اما به طور کلی این روش برای افراد مختلف مناسب است و کاملا بی خطر است.

آنچه باید به آن توجه کنید این است که نتایج درمانی آمپول پروفایلو عموما در افراد مسن بهتر است. استفاده از این ژل برای افراد بالای 60 سال با چین و چروک های عمیق یا پوست غیر قابل انعطاف می تواند موثر باشد. اما لازم است تعداد جلسات مشاوره افزایش یابد تا پزشک در مورد میزان ژل مورد نیاز و تعداد جلسات تصمیم بهتری بگیرد.

پروفایلو صورت چیست

مزو پروفایلو چیست

اگر نگاه دقیق تری به نواحی تزریق ژل روی صورت بیندازیم متوجه می شویم که 5 نقطه اساسی روی صورت برای تزریق مزو پروفایلو وجود دارد. به این نقاط، نقاط زیبایی بیولوژیکی می گویند و حاوی بیشترین میزان اسید هیالورونیک هستند. بنابراین کاهش حجم این ماده در لکه های زیبایی بیولوژیکی می تواند چین و چروک های عمیق تری را در آنجا ایجاد کند.

ویژگی مشترک نقاط زیبایی زیستی دور بودن همه آنها از رگ ها و اعصاب مهم است و بنابراین تزریق به این نواحی کاملا بی خطر است. البته این بدان معنا نیست که شما نباید به شهرت مرکز تزریق یا تخصص پزشک توجه کنید. بلکه به این معنی است که اگر تزریق را در مراکز معتبر انجام دهید، هیچ خطری ندارید. پنج نقطه زیبایی بیولوژیکی صورت شامل قسمت های زیر است:

  • برآمدگی گونه: قسمت بالایی گونه تقریباً دو سانتی متر از گوشه بیرونی چشم قرار دارد.
  • قاعده بینی: اگر یک خط فرضی از وسط مردمک به سمت پایین در نظر بگیرید و خطی را به صورت افقی در امتداد لاله گوش به سمت سوراخ های بینی بکشید، محل تلاقی این خطوط نقطه پایه بینی خواهد بود.
  • تراگوس: این نقطه کمی جلوتر از قسمت تحتانی لاله گوش قرار دارد.
  • چانه: اگر از وسط چانه یک خط فرضی به صورت عمودی بکشیم و از یک سوم بالایی همان خط یک خط افقی فرضی بکشیم باید از محل تلاقی چانه 1.5 سانتی متر حرکت کنیم.دو خط تا گوشه لب. برای دریافت نقطه چانه
  • زاویه فک پایین: اگر از کنار گوش پایین بیایید و فک پایین خود را لمس کنید، زاویه ای به نام زاویه مندیبولار را احساس خواهید کرد که یکی از نقاط زیبایی زیستی تزریق ژل پروفیلو محسوب می شود.

جوانساز پروفایلو چیست

تزریق جوانساز پروفایلو به نواحی مختلف صورت روند پیری را در این نواحی کند می کند و علائم پیری را از بین می برد. علاوه بر این، از این روش می توان برای برجسته کردن گونه ها به روشی طبیعی استفاده کرد. می توانید این روش را به عنوان روشی مطمئن برای رفع چین و چروک های سطحی و عمیق در نواحی مختلف صورت امتحان کنید و نتیجه را خیلی سریع ببینید. علاوه بر این استحکام و انعطاف پذیری و شفافیت پوست موهبتی است که تزریق جوانساز پروفایلو در نقاط زیبایی بیولوژیکی صورت به شما خواهد داد.

پروفایلو صورت چیست

کار پروفایلو چیست

به عنوان مکمل نواحی مختلف صورت می توان از تزریق مزوژل پروفایلو برای رفع افتادگی پوست، افتادگی یا چین و چروک استفاده کرد. این نواحی شامل گردن، سینه، بازوها و دست ها می شود. توجه داشته باشید که حساسیت تزریق ژل در نواحی مختلف گردن زیاد است. بنابراین این کار باید توسط پزشک متخصص و در یک کلینیک تایید شده انجام شود. تزریق ژل سینه نیز به ناحیه دکلته مربوط می شود. با این حال، تزریق مزوژل پروفایلو در هر یک از این نواحی می تواند باعث سفت شدن پوست، حفظ خاصیت ارتجاعی و کاهش منافذ پوست شود.

فیلر پروفایلو چیست

توجه داشته باشید که مراقبت های بعد از تزریق فیلر پروفایلو تاثیر بسزایی در تاثیرگذاری ژل و طبیعی بودن نتایج آن خواهد داشت. علاوه بر این، انجام این درمان ها احتمال هرگونه خطر را به صفر می رساند و عوارض را با سرعت بیشتری از بین می برد. در صورت تزریق فیلر پروفایلو ، حتما اقدامات احتیاطی زیر را رعایت کنید:

  • از لمس، فشار دادن یا ماساژ دادن محل های تزریق خودداری کنید.
  • در صورت تزریق از کرم های آرایشی به صورت خودداری کنید.
  • اگرچه ممکن است، اما تا چند روز پس از تزریق به صورت نخوابید.
  • حداقل تا یک هفته پس از تزریق شروع به کشیدن سیگار یا نوشیدن الکل نکنید.
  • تا سه روز پس از تزریق از مصرف داروها و غذاهای رقیق کننده خون خودداری کنید.
  • از کمپرس یخ در محل های تزریق استفاده کنید تا عوارض تزریق زودتر برطرف شود.
  • برای چند روز از رفتن به استخر، سونا یا اتاق بخار و حتی شستن محل های تزریق با آب داغ خودداری کنید.
  • تا حد امکان از آفتاب دوری کنید و اگر مجبور به خروج از خانه هستید، از ضد آفتاب بی رنگ و بی بو با حداقل 30 درصد SPF استفاده کنید.
  • تا چند روز پس از تزریق از انجام فعالیت های شدید و ورزش خودداری کنید.

مزوژل پروفایلو چیست

یکی از مهمترین مزایای تزریق مزوژل پروفایلو ، تاثیر سریع آن است. بلافاصله پس از تزریق می توانید نتایج را مشاهده کنید. البته مشخص است که بعد از چند روز اثر ژل بیشتر نمایان می شود و چهره شما را زیباتر می کند. مزیت بعدی این است که تزریق این ژل نیازی به مراقبت پیچیده یا استراحت مطلق ندارد. بلافاصله پس از تزریق می توانید فعالیت های عادی روزانه خود را از سر بگیرید. فقط باید مراقب باشید که از فعالیت های بدنی شدید و نور خورشید دوری کنید.

نکته دیگر این است که مزوژل پروفایلو کاملا بی خطر بوده و از مواد سازگار با پوست ساخته شده است. بنابراین به سرعت در نواحی تزریق می نشیند و پوست را به حالت طبیعی و جوان خود باز می گرداند. این ژل نه تنها یک روش زیبایی، بلکه یک روش درمانی نیز می باشد. با استفاده از این ژل، بافت های چربی و زیر پوست ترمیم می شوند و در نتیجه پوستی شاداب تر، شفاف تر و جوان تری خواهید داشت. علاوه بر این، تزریق ژل پروفیلو به بهبود خاصیت ارتجاعی پوست و افزایش مقاومت آن کمک می کند. توجه داشته باشید که تزریق ژل پروفیلو در مقایسه با سایر روش های زیبایی به جلسات کمتری نیاز دارد و برای از بین بردن چین و چروک های عمیق یا سطحی کاملاً مناسب است.

پروفایلو صورت چیست

ژل پروفایلو ساخت کجاست

ژل پروفایلو ساخت ایتالیا می باشد. پروفیلو در شرکت IBSA ایتالیا تولید و به اکثر کشورهای جهان صادر می شود. البته IBSA یک شرکت سوئیسی است و به همین دلیل برخی افراد این ژل را با نام سوئیس می شناسند. این شرکت در بیش از 12 کشور شعبه تولید دارو دارد.

اگر تزریق را در یک کلینیک معتبر انجام دهید، عوارض زیادی نخواهید داشت. عوارض اصلی تزریق ژل پروفایلو قرمزی و التهاب نواحی تزریق است. اگر بعد از تزریق به غیر از استفاده از کمپرس سرد اقدام کنید، این عوارض معمولاً ظرف چند ساعت پس از تزریق ناپدید می شوند. علاوه بر این، برخی افراد ممکن است در محل تزریق دچار بی حسی و گزگز شوند. این احساس کاملا طبیعی است و در اثر استفاده از داروهای بی حس کننده ایجاد می شود. این احساس با از بین رفتن بیهوشی از بین می رود.

در برخی افراد ممکن است تورم، کبودی یا خون مرده در محل تزریق وجود داشته باشد. اگر اقدامات احتیاطی ذکر شده را با دقت انجام دهید، این عوارض در نهایت تا 48 ساعت پس از تزریق ناپدید می شوند. توجه داشته باشید که عوارض تزریق اگر در کلینیک های معتبر انجام شود کوتاه مدت است و به زودی برطرف می شود. اما اگر در محل نامعتبر تزریق کنید، ممکن است دچار عوارض جدی‌تر و طولانی‌مدت شوید. برخی از این عوارض حتی ممکن است تا آخر عمر باقی بمانند و هرگز از بین نخواهند رفت.

پروفایلو صورت چیست

ژل پروفایلو خوبه

ماندگاری ژل پروفیلو تقریباً 6 ماه است. بنابراین باید هر شش ماه یکبار درخواست تمدید کنید. به همین دلیل اطلاع از هزینه های تزریق این ژل اهمیت زیادی پیدا می کند. به طور کلی هزینه های تزریق ژل Profilo به عوامل زیادی بستگی دارد. یکی از عوامل موثر بر هزینه، نوع ژل استفاده شده است. بسته به میزان اسید هیالورونیک موجود در ژل، نوع آن متفاوت است. علاوه بر این، مقدار ژل استفاده شده در هر جلسه می تواند بر هزینه های شما تأثیر بگذارد. زیرا قیمت پایه ژل پروفیلو بر اساس سی سی تعیین می شود و در هر جلسه حداقل به ۲ سی سی از این ژل نیاز دارید.

پروفایلو صورت چیه

تعداد جلسات تزریق بسته به نوع و میزان آسیب به پوست شما متفاوت است. بسته به میزان ژل مورد نیاز ممکن است برای هر دوره شش ماهه چندین جلسه مورد نیاز باشد. فاصله این جلسات بین دو تا چهار هفته است و هزینه هر جلسه بر اساس میزان ژل مصرفی تعیین می شود. علاوه بر این، شهر محل زندگی، محل و سابقه کلینیک، میزان حقوق پزشک و داروهای مورد نیاز پس از تزریق نیز از عوامل موثر بر هزینه هر جلسه است. بنابراین قبل از اقدام به تزریق بهتر است از هزینه های آن آگاهی کافی داشته باشید.

پست های مرتبط 0 نظرات
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی