به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

هیر فیلر مو چیست

هیر فیلر مو چیست

اگر شما هم جزو افرادی هستید که دچار ریزش مو یا ریزش شدید مو هستید، باید به شما بگویم که در کنار شما هستیم. زیرا در این مقاله قصد داریم در مورد هیر فیلر مو صحبت کنیم، بسیاری از افراد به خصوص خانم ها به مرور زمان به دلیل استفاده بیش از حد از رنگ های حاوی مواد شیمیایی دچار ریزش مو می شوند و یا بیشتر آنها برای زیبایی موهای خود از سشوار و اتو مو استفاده می کنند. ، ساقه مو با گذشت زمان ضعیف می شود و باعث ریزش مو می شود. ریزش و در نتیجه حجم موهای شما کاهش می یابد. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید. علاوه بر همه چیزهایی که در بالا ذکر کردیم، عوامل دیگری نیز وجود دارند که می توانند ناخواسته و بدون اطلاع ما بر ریزش مو تاثیر بگذارند.

هیر فیلر مو چیست

عوامل موثر بر آسیب مو:

  • موهای در معرض نور خورشید
  • بیماری های خاصی دارید که برای آنها باید داروهای خاصی مصرف کنید که باعث ریزش مو می شوند
  • آلودگی هوا
  • کاهش وزن غیر طبیعی
  • استرس روزانه
  • زایمان و شیردهی در زنان

به طور کلی همه این عوامل باعث ضعیف شدن ساقه و ریشه مو شده و منجر به ریزش مو می شود. با وجود عواملی که در بالا ذکر شد، مو ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز خود را از دست می دهد. افراد زیادی در جامعه و کشورهای مختلف هر روز دچار ریزش مو می شوند، به همین دلیل است که باید به دنبال راه حلی مناسب برای بازگرداندن موهای زیبای خود باشید.

هیر فیلر مو یا پرکننده مو که ژل تقویت کننده مو است، در ترکیب خود حاوی آنزیم ها، مواد معدنی و ویتامین های مختلفی است که فولیکول های مو را تقویت می کند. در نتیجه به رشد سریع مو کمک می کند. به طور کلی، اگر شما از آن دسته افرادی هستید که موهای ضعیف و شکننده ای دارید، هیر فیلر مو یکی از بهترین راه ها برای تقویت موهایتان است. اگر می خواهید اطلاعات مفیدی در مورد این روش دریافت کنید، در این مقاله با ما همراه باشید.

هیر فیلر چیست

فیلر مو چیست

تزریق فیلر مو باید توسط پزشک متخصص انجام شود. یک متخصص پوست یا زیبایی با استفاده از سوزن های بسیار ظریف، فیلر را زیر پوست شما تزریق می کند. این تزریق در واقع یک پرکننده کانال مو است. زمانی که پزشک فیلر مو را زیر پوست شما تزریق می کند، ترکیبات موجود در این ماده به سرعت آزاد می شود.

یکی از ویژگی های فیلر مو این است که با وجود ویتامین ها و مواد معدنی موجود، مو را تقویت کرده و از مرگ سلولی جلوگیری می کند. هنگامی که فیلر مو به سر تزریق می شود، ریزش مو متوقف می شود و روند رشد مو تسریع می شود. علاوه بر این، فیلر مو حاوی یک عامل جوان کننده مو است که گردش خون را بهبود می بخشد و مواد لازم برای تقویت فولیکول های مو را فراهم می کند. هنگامی که فیلر به مو تزریق می شود، فولیکول های مو تحریک شده و سرعت رشد آنها افزایش می یابد. به طور معمول، زمانی که فیلر تزریق می کنید، املاح موجود در پرکننده باعث از بین رفتن ریزش غیر طبیعی موهای شما می شود که به سلامت و شادابی موهای شما کمک می کند.

هیر فیلر چیست

hair filler چیست

سوزن های تزریق فیلر به قدری ظریف هستند که 80 درصد افراد حتی آن را احساس نمی کنند و دیگران درد بسیار کمی را تجربه می کنند. شدت درد آنقدر کم است که به راحتی می توانند آن را تحمل کنند. اگر آستانه درد شما پایین است، درد این روش آنقدر کم است که می توانید به راحتی از آن استفاده کنید. علاوه بر این، اگر نگران درد این روش هستید، می توانید قبل از تزریق از ژل ها و پمادهای بی حس کننده استفاده کنید و 20 تا 30 دقیقه قبل از تزریق مقداری از این ژل ها را روی سر خود بمالید. اما نکته مهم این است که بعد از بی حس شدن، قبل از تزریق پزشک، باید این ژل را از سر خود بشویید. در این صورت تقریباً هیچ دردی در حین تزریق احساس نخواهید کرد.

فیلر تراپی مو چیست

تحریک رشد مو: تزریق فیلر مو سلول های موی شما را پر می کند. ماده ای به نام بتا کاتنین در پرکننده های مو وجود دارد که خاصیت تقویت و فعال سازی سلول های بنیادی را دارد که باعث رشد سریع مو می شود. علاوه بر این، این ماده ژن‌هایی را فعال می‌کند که رشد مو را در بدن تحریک می‌کنند که به رشد سریع‌تر مو و تقویت آن کمک می‌کند.
کنترل آلوپسی و ریزش مو: بسیاری از افراد فکر می کنند که آلوپسی فقط در سر ایجاد می شود، اما اینطور نیست و به طور کلی آلوپسی به ریزش مو گفته می شود. عوارض، کم خونی و ژنتیک در این مورد موثر است. با تزریق فیلر مو دو ماده BM94 و DKK1 ترشح می شود که یکی از مهم ترین عوامل ریزش مو هستند و همچنین بدن شما را از آلوپسی محافظت می کنند.
آنتی اکسیدان: فیلر مو دارای مقدار بسیار بالایی آنتی اکسیدان است که میزان رادیکال های آزاد اکسیژن ناشی از اشعه ماوراء بنفش و برخی عوامل دیگر مانند استرس و اضطراب را کنترل می کند و از ریزش موهای شما جلوگیری می کند.

فیلر مو چیست
عروق (حرکت رگزایی):
همانطور که در بالا اشاره کردیم، هنگامی که فیلر مو به موهای شما تزریق می شود، ریشه مو را تحریک می کند و به لطف نمک های معدنی موجود در این ژل، موها کاملاً تغذیه می شوند و به فولیکول های مو اجازه می دهند همیشه سالم تر بمانند.

هیرفیلر چیست

بسیاری از افراد پس از خواندن این مقاله بلافاصله به فکر اقدام حتی در صورت ریزش مو می افتند، اما آیا به این فکر کرده اید که آیا این روش برای شما مناسب است یا خیر؟ یا به عبارت دیگر برای شما کار می کند؟ درست است که مواد موجود در هیرفیلر باعث رشد و تقویت مو، جلوگیری از ریزش مو و حفظ سلامت فولیکول های مو می شود، اما با وجود تمام این ویژگی ها، روش تزریق فیلر آیا مناسب است؟

هیر فیلر برای این افراد توصیه می شود:

اگر از آن دسته افرادی هستید که موهای نازکی با ریشه ضعیف دارید، کاندیدای استفاده از هیرفیلر هستید.
اگر احساس می کنید موهایتان نیاز به تقویت دارد، تزریق فیلرها راه حلی عالی است.
اگر از ریزش موی بیش از حد و غیر طبیعی رنج می برید، پرکننده مو یک روش درمانی مکمل برای شماست.
برای جلوگیری از آلوپسی و طاسی.
فیلر یک روش کمکی عالی برای کسانی است که کاشت مو انجام داده اند، اثرگذاری کاشت را دوچندان می کند.

هیر فیلر مو چیست

تزریق فیلر برای این افراد توصیه نمی شود:

زنانی که باردار هستند یا به فرزند دلبند خود شیر می دهند.
افرادی که به اسید هیالورونیک حساسیت دارند.
افرادی که به دلیل بیماری های خاص از داروهای رقیق کننده خون استفاده می کنند باید از تزریق فیلر خودداری کنند.
خانم ها و آقایانی که از التهاب پوست سر رنج می برند.

پست های مرتبط 0 نظرات
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی