به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

تفاوت ژل دنبی اس و اچ

تفاوت ژل دنبی اس و اچ

ژل دنبی یک ژل مبتنی بر اسید هیالورونیک، محصولی از شرکت کره جنوبی BioPlus است. در ترکیب این محصول از هیالورونات سدیم به عنوان ماده موثر اصلی استفاده شده است که عامل بسیار موثری در جوانسازی پوست و رفع عیوب صورت می باشد. هیالورونات سدیم یکی از پلی ساکاریدهای ساختاری پوست طبیعی انسان و یکی از اجزای مهم برای حفظ استحکام و یکپارچگی پوست است. در این مقاله به بررسی دو محصول اصلی این شرکت یعنی ژل DeneB Classic S و DeneB Classic H می پردازیم و تفاوت ژل دنبی اس و اچ را توضیح می دهیم.

فیلر دنبی با افزایش هیدراتاسیون و کلاژن سازی در پوست در درمان افتادگی و پرکردن خطوط ریز و چین و چروک های بدن نقش دارد و پوستی سالم و بی عیب را برای شما به ارمغان می آورد.

تفاوت ژل دنبی اس و اچ

فناوری های مورد استفاده در محصولات دنبی عبارتند از:

  • فناوری میکروذرات تک فاز: این فناوری ویسکوالاستیسیته بسیار بالایی را در ژل دنبی ایجاد می کند.
  • فناوری اتصال عرضی چندگانه دیوینیل سولفون: با استفاده از این فناوری ژل کاملاً متقاطع تولید می شود.
  • تصفیه چندگانه آمفیفیلیک: خلوص ژل را افزایش داده و آن را یکنواخت می کند.

ژل دنبی مدل اس

ژل دنبی مدل اس یک ژل اسید هیالورونیک است که برای جوانسازی پوست و از بین بردن عیوب صورت استفاده می شود. این فیلر در حجم 10 سی سی تولید شده و ماندگاری بالایی دارد. معنی حرف S در عنوان این محصول شیرین است.

ژل دنبی مدل اس با استفاده از مواد اولیه با کیفیت و استانداردهای سختگیرانه تولید می شود. به همین دلیل است که توانسته است تائید اکثر سازمان های معتبر دنیا را به دست آورد. این محصول از اسید هیالورونیک غیر حیوانی ساخته شده است و به همین دلیل هیچ گونه حساسیتی در بدن بیماران ایجاد نمی کند و نتیجه طبیعی می دهد.

این ماده در واقع یک گلوکزامین متشکل از واحدهای دی ساکارید D-گلوکورونیک اسید و N-استیل است که به طور طبیعی در بدن همه انسان ها وجود دارد اما ممکن است پس از مدتی مقدار آن در بدن کاهش یابد.

کاربرد ژل دنبی مدل اس
از ژل دنبی مدل اس می توان برای رفع عیوب زیر استفاده کرد:

  • چین و چروک پیشانی
  • خطوط اخم
  • خطوط خنده
  • گودی گونه
  • لب های نازک
  • شکل دادن به بینی

لازم به ذکر است که به دلیل طبیعی بودن این محصول عوارض جانبی برای مصرف کنندگان کم و جزئی خواهد بود.

تفاوت ژل دنبی اس و اچ

ژل دنبی مدل اچ

ژل دنبی مدل اچ در واقع برای کمک به تغییر چهره و بدن استفاده می شود. افراد می توانند از این ژل برای ایجاد تغییرات مورد نیاز در بدن یا صورت خود استفاده کنند. در واقع می توان از ژل دنبی مدل اچ برای کج کردن صورت و ایجاد فرم مناسب در سطح چانه و فک و همچنین اصلاح فرم گونه و حجم دادن به آن استفاده کرد.

خطوط و چین و چروک هایی که به دلیل پیری زودرس در قسمت های مختلف پوست بدن و صورت ظاهر می شوند را می توان با استفاده از این فیلر صاف و زیبا کرد. ژل دنبی مدل اچ یکی از محصولاتی است که توسط بسیاری از متخصصان زیبایی برای درمان چین و چروک پوست افراد استفاده می شود.

در واقع ژل دنبی اچ نسخه سخت شرکت کره ای Bioplus می باشد که به همین دلیل این محصول با حرف h مشخص شده است. ساختار این ژل مانند مدل نرم آن از واحدهای دی ساکارید D-گلوکورونیک اسید و N-استیل تشکیل شده است که در کنار آن ها D-گلوکوزامین قرار دارد.

ناحیه تزریق ژل دنبی اچ

در واقع ژل دنبی مدل اچ به دلیل بافت سختی که دارد برای استفاده در قسمت های مختلف بدن مناسب تر است. اما این شارژ برای مصارف دیگری نیز استفاده می شود. برخی از کاربردهای اصلی ژل دنبی مدل اچ عبارتند از:

  • زاویه سازی فک و چانه
  • چین و چروک های عمیق صورت و بدن را از بین ببرید
  • چین و چروک
  • بینی، گونه
  • فرم دادن به بدن

ژل دنبی اس و اچ

همانطور که تا به حال متوجه شدید ژل دنبی اس و اچ وجود دارد که برای قسمت های بدن مانند صورت، سینه و باسن استفاده می شود.

مدل S نوع نرم این ژل و مدل H از نوع پرکننده سخت است که بیشتر برای تزریق به بدن مناسب است. در واقع فیلر دنبی اچ برای تزریق در نواحی با بافت سفت تری مانند باسن و سینه و فیلر دنبی اس برای تزریق در نواحی با بافت نرم تری مانند لب ها و گونه ها مناسب است.

تفاوت ژل دنبی اس و اچ

اما در ایران از مدل H Denbi برای زاویه سازی چانه و گونه و مدل S filling برای تزریق خطوط بین دهان و بینی و حتی لب استفاده می شود. در واقع بتونه دنبی برای بازگرداندن حجم به هر ناحیه از بدن طراحی شده است و دوام آن در شرایط ایده آل تقریباً 8 ماه است. تقریباً 20 میلی گرم هیالورونیک اسید در هر میلی لیتر وجود دارد.
بنابراین تفاوت اصلی ژل دنبی اس و اچ در ناحیه تزریق آنها است. ژل دنبی اس و اچ را می توانید از فروشگاه پزشکی آریاطب خریداری کنید تا خریدی معتبر با قیمت مناسب داشته باشید.

عوارض تزریق ژل دنبی

فیلر DeneB به دلیل طبیعی بودن عناصر تشکیل دهنده کمترین عوارض را پس از تزریق دارد. از عوارض آن می توان به خارش، قرمزی، تورم و درد اشاره کرد که کاملا طبیعی است و در عرض 24 تا 48 ساعت از بین می رود.

پست های مرتبط 0 نظرات
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی