به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

پروفایلو اصل و تقلبی

پروفایلو اصل و تقلبی

ژل پروفایلو اصل و تقلبی مشکلات زیادی را برای انسان به همراه دارد که یکی از رایج ترین آنها پیری پوست است. پیری پوست برای انسان امری اجتناب ناپذیر است و همه افراد از میانسالی علائم آن را روی پوست صورت و سایر قسمت های بدن خود می بینند. یکی از مهم ترین عوامل پیری پوست کاهش کلاژن در دوران پیری است. کلاژن ماده بسیار مهمی در پوست است که خاصیت ارتجاعی و شادابی آن را افزایش می دهد. کاهش این ماده باعث افزایش چین و چروک صورت و ایجاد اثر ناخوشایندی می شود. امروزه متخصصان پوست قادرند با استفاده از روش هایی با پیری پوست مبارزه کنند. یکی از بهترین روش ها برای رسیدن به این هدف تزریق مزوژل پروفایلو است. در این مقاله به توضیح پروفایلو اصل و تقلبی می پردازیم. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

پروفایلو اصلی و تقلبی

قبل از اینکه بخواهید پروفایلو اصل و تقلبی را تشخیص دهید، باید با این ژل تزریقی و کاربردهای آن آشنا باشید. ژل پروفایلو یک ژل تزریقی کاملا طبیعی بر پایه اسید هیالورونیک است. هیالورونیک اسید یک ماده طبیعی است که در بدن انسان یافت می شود و رطوبت پوست را افزایش می دهد. کاهش این ماده در دوران پیری تاثیر زیادی در کاهش زیبایی و عدم شادابی و شادابی پوست دارد. مزوژل پروفایلو حاوی مقدار قابل توجهی اسید هیالورونیک است که با تزریق آن به زیر پوست باعث شادابی و طراوت پوست می شود. همچنین تزریق این ژل باعث تحریک کلاژن و الاستین شدن پوست می شود و در نتیجه خاصیت ارتجاعی پوست افزایش می یابد. افزایش کلاژن و الاستین در پوست باعث کاهش چین و چروک صورت می شود و جوانی را به صورت شما باز می گرداند. مزوژل پروفایلو بیش از یک فیلر، مرطوب کننده ای است که با افزایش حجم و آبرسانی پوست صورت شما را زیبا می کند.

پروفایلو اصل و تقلبی

افراد بالای 30 سال شروع به از دست دادن قابل توجهی کلاژن، الاستین و اسید هیالورونیک می کنند. با افزایش سن این مواد در بدن کاهش می یابد و در نتیجه پوست با پیری مواجه می شود. افزایش چین و چروک، برجسته شدن خطوط اخم و لبخند، افتادگی پوست و از بین رفتن شادابی از جمله علائم بارز پیری پوست است. امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی، پزشکان روش های مختلفی برای جوانسازی پوست ایجاد کرده اند که یکی از بهترین روش ها بدون شک تزریق مزوژل پروفایلو می باشد.  این ژل حاوی مقدار قابل توجهی اسید هیالورونیک است. تزریق این ماده به زیر پوست باعث تحریک کلاژن و الاستین شدن پوست نیز می شود. البته بدانید که اصل بودن این ژل بسیار مهم است. در مقاله زیر نحوه تشخیص پروفایلو های اصلی و جعلی را توضیح خواهیم داد.

عوارض پروفایلو اصل و تقلبی

در صورت اصل بودن پروفایلو پس از تزریق با عوارض خطرناکی مواجه نخواهید شد و از جوانسازی بی خطر پوست بهره مند خواهید شد. اما اگر ژل پروفایلو تزریق شده زیر پوست شما تقلبی باشد، علاوه بر ماندگاری کوتاه ژل، با عوارض خطرناکی مواجه خواهید شد. عوارض جانبی ژل پروفایلو جعلی عبارتند از:

تورم پوست در هنگام تزریق مزوژل پروفایلو یک عارضه طبیعی محسوب می شود. اما اگر این تورم به مرور زمان از بین نرود، می تواند مشکلاتی را برای شما ایجاد کند.
تزریق مزوژل پروفایلو یک روش کم تهاجمی است که با استفاده از سوزن های مخصوص انجام می شود. بنابراین احساس درد در حین و بعد از تزریق طبیعی است. اما اگر این درد به مرور زمان افزایش یابد، نگران کننده است.

پروفایلو اصلی و تقلبی

پس از تزریق مزوژل پروفایلو، افراد در زیر پوست احساس گرما می کنند که به مرور زمان از بین می رود. اگر احساس گرما بعد از چند ساعت تزریق افزایش یافت، باید با پزشک خود مشورت کنید.
قرمزی پوست در اثر تزریق کاملا طبیعی است اما اگر این قرمزی بعد از چند ساعت بیشتر شود جای نگرانی دارد.

پست های مرتبط 0 نظرات
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی