به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

فیلر دنبی خوبه

فیلر دنبی خوبه

ژل دنبی یکی از با کیفیت ترین فیلرهای 10 سی سی موجود در حال حاضر می باشد که محصول کشور کره جنوبی می باشد.قیمت مناسب در کنار ماندگاری بالا و کیفیت بی نظیر این ژل، آن را به یکی از پرطرفدارترین فیلرهای پرحجم امروزی تبدیل کرده است.ماده اصلی تشکیل دهنده این فیلر اسید هیالورونیک است که علاوه بر حجم دهی فوق العاده، تاثیر فوق العاده و فوری در ترمیم پوست و همچنین رفع چین و چروک دارد.فیلر دنبی دارای تاییدیه CE اروپا می باشد.

فیلر دنبی خوبه

شرکت کره ای دنبی در حال حاضر فیلرهای 10 سی سی را در دو مدل S&H در بسته بندی های مشکی با طراحی جذاب عرضه می کند.در حال حاضر این برند فاقد فیلرهای مونوک است و این دو مدل SOFT و HARD را به صورت انحصاری عرضه می کند.بیایید با محصولات این برند خاص و میزان رضایت کاربران آن آشنا شویم:

DeneB Classic H

میزان رضایت: 97 از 100

فیلر دنبی اچ یکی از پرکاربردترین فیلرهای با کیفیت کره ای در کانتورینگ و زاویه بندی تخصصی صورت می باشد.علاوه بر این، اگر به دنبال یک فیلر قابل اعتماد با ماندگاری طولانی برای کانتورینگ گونه و چانه هستید، دنبی مدل H به بهترین وجه خواسته شما را برآورده خواهد کرد.بد نیست بدانید که می توانید از این فیلر جذاب بدن نیز استفاده کنید. قفسه سینه و باسن دو ناحیه محبوب برای تزریق دنبی H هستند.

فیلر Denby h برای خط خنده و لب ها نیز قابل استفاده است اما برای فرم دهی بهتر پیشنهاد می شود از مدل s استفاده کنید.عمر مفید دنبی اچ بین 12 تا 18 ماه است.

DeneB Classic S

میزان رضایت: 95 از 100

فیلر دنبی اس یکی از خاص ترین فیلرها با بافتی نرم و مناسب برای تمامی نواحی صورت به جز زیر چشم می باشد.اگر می خواهید تخصصی تر باشید، از دنبی اس برای فرم دادن و حجم دادن به لب ها، کشیدن خط خنده و رفع چین و چروک های سطحی تا متوسط ​​پوست استفاده می شود.

عمر مفید دنبی اس بین 6 تا 9 ماه است.

فیلر دنبی خوبه

ژل دنبی خوبه؟

ژل دنبی علاوه بر کیفیت و ایمنی منحصر به فرد خود، ماندگاری بسیار بالایی نیز دارد.اگر بخواهیم کمی مفصل توضیح دهیم مدل دنبی H حداقل 1 سال و مدل دنبی S حداقل 6 ماه ماندگاری دارند.

البته ماندگاری نتایج تزریق ژل به عوامل مختلفی از جمله نوع پوست و متابولیسم هر فرد بستگی دارد که ممکن است این نتایج را طولانی تر یا کوتاه تر کند. خوب است بدانید که تزریق ژل همیشه بعد از انجام سایر روش ها مانند آراف، لیزر و هایفو بهتر است. زیرا با گرما و تشعشعی که این دستگاه ها به ناحیه تحت درمان یا جوان سازی وارد می کنند، می توانند ماندگاری ژل را کاهش دهند.

به عنوان مثال اگر به دنبال لیفت و جوانسازی صورت تخصصی هستید، بهتر است ابتدا از هایفوتراپی و سپس تزریق ژل و در پایان کار استفاده کنید تا اثر جوانسازی و همچنین افزایش ماندگاری افزایش یابد. از پرکننده تزریق شده، به کاشت نخ های جوان سازی میکرو متوسل شوید.

ایا ژل دنبی خوب است

توجه به مراقبت پس از تزریق ژل منجر به اثر بهتر و ماندگاری طولانی تر می شود:

  • برای کاهش تورم و جلوگیری از کبودی بعد از تزریق، کمپرس سرد را به مدت 15 دقیقه روی محل قرار دهید.
  • به مدت 24 ساعت به محل تزریق آب نمالید.
  • از هیچ گونه محصول آرایشی و شیمیایی در روز تزریق استفاده نکنید.
  • حداقل به مدت سه روز از ماساژ دادن و دست زدن به ناحیه تزریق ژل خودداری کنید.
  •  هفته اول، مقدار زیادی آب و مایعات بنوشید.
  • به مدت یک هفته از رفتن به استخر، سونا، جکوزی و سولاریوم خودداری کنید.
  • مصرف الکل و تنباکو باعث افزایش کبودی و کاهش ماندگاری فیلر می شود.
  • در صورت تزریق فیلر لب، مصرف غذا و نوشیدنی گرم به مدت ۷۲ ساعت ممنوع است. استفاده از نی ممنوع!
  • نتیجه نهایی تزریق ژل تقریبا 14 روز پس از از بین رفتن کامل تورم قابل مشاهده خواهد بود.

موارد منع مصرف تزریق ژل دنبی

  • زنان باردار و شیرده
  • سابقه حساسیت و واکنش پوستی به هر مارک ژل و فیلر
  • افراد مبتلا به بیماری خودایمنی.
  • افراد مبتلا به دیابت شدید
  • وجود اسکار و آکنه در ناحیه تزریق
  • افرادی که از گذشته ژل روی صورت خود دارند.

ژل لب دنبی خوب است؟

دنبی فیلر یکی از برندهای کره ای ایمن و باکیفیت است که هیچ گونه عوارض جانبی گزارش نشده ای دارد.به طور کلی هر تزریقی ممکن است باعث قرمزی، تورم و کبودی خفیف شود که کاملا طبیعی است و پس از چند روز از بین می رود.لطفا توجه داشته باشید که اگر تزریق در محیط غیر استریل و غیربهداشتی انجام شود یا مراقبت های بعد از تزریق توسط فرد به خوبی رعایت نشود، می تواند باعث عفونت و حساسیت های جدی پوستی شود.

یکی از موضوعات مهمی که تقریبا 90 درصد افراد پس از کیفیت خوب ژل به آن توجه می کنند، هزینه آن است.فیلر دنبی از آن دسته ژل هایی است که در عین کیفیت و ماندگاری بالا از قیمت مناسبی نیز برخوردار است.اگر می خواهید پک کامل فیلر 10 سی سی دنبی کره را تهیه کنید باید به شرکت های معتبر فروش تجهیزات پزشکی با نماد اعتبار الکترونیک مراجعه کنید.

فیلر دنبی خوبه

تزریق باید توسط پزشک و در محیط استریل انجام شود و مراقبت های بعد از تزریق باید با دقت دنبال شود. مدل Denbi H دارای بافت نسبتا سفت است و بهتر است روی لب ها استفاده نشود. اما هیچ مانعی برای تزریق آن توسط پزشک مجرب وجود ندارد.

مطلقاً راهی برای تزریق 10 سی سی فیلر در ناحیه حساس مانند زیر چشم وجود ندارد و باید از فیلرهای 1 سی سی مخصوص ناحیه زیر چشم مانند پرفکتا، نورامیس و روفیل استفاده کرد.

دنبی به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب به یکی از اصلی ترین رقبای روفیل اولتراوالیوم تبدیل شده است.

پست های مرتبط 0 نظرات
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی