به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

ژل رووفیل اصل و تقلبی

ژل رووفیل اصل و تقلبی

چندین معیار و روش بسیار موثر برای تشخیص ژل رووفیل اصل و تقلبی از نمونه های تقلبی وجود دارد. بعضی از آنها ... هستند:

ژل رووفیل اصل و تقلبی

از پوست خارج می شود

ژل های بی کیفیت می توانند به مرور زمان باعث تورم و عفونت شوند و در برخی موارد سیستم ایمنی بدن می تواند آنها را از بین ببرد. استفاده از برندهای ناشناخته و ارزان قیمت هیچ تاثیر مثبتی نخواهد داشت. حتی می تواند اثرات جدی روی پوست داشته باشد. به همین دلیل برای رسیدن به نتیجه مطلوب در عمل زیبایی بهتر است از برندهای معتبر و باکیفیت استفاده کنید.

ماندگاری

ژل های ناشناخته ای که اصل نیستند از مواد پلیمری ساخته شده اند و جذب بدن نمی شوند و ماندگاری بسیار بالایی دارند. در برخی موارد، مواد خاصی می توانند توسط بدن جذب شوند. اما به دلیل تکنولوژی نامناسب، به سرعت در بدن تجزیه می شوند. ماندگاری بسیار طولانی یا بسیار کوتاه از ویژگی های فیلر های تقلبی است. اما پرکننده های باکیفیت حدود دو سال ماندگاری دارند

اندازه جعبه محصول

یکی از راه های تشخیص ژل رووفیل اصل و تقلبی اندازه جعبه است. اما بررسی این علامت ممکن است برای شما سخت باشد. تفاوت اندازه بین جعبه ژل رووفیل اصل و تقلبی تقریباً 3 میلی متر است. این روش برای پزشکانی که جعبه های اصلی را در اختیار دارند بیشتر قابل دسترسی است. از آنجایی که ژل روفیل عمدتاً در کلینیک ها تزریق می شود و دسترسی به جعبه اصلی برای عموم غیرممکن است و تشخیص اصل یا تقلبی بودن روفیل را دشوار می کند.

بر اساس توضیحات ارائه شده، اگر می خواهید از استفاده از ژل روفیل اصلی اطمینان حاصل کنید، باید به جعبه آن دسترسی داشته باشید. با توجه به مشکلاتی که ممکن است در هنگام خرید این ژل ایجاد شود، بازدید از کلینیک ها و مراکز تزریقی معتبر روفیل خالی از لطف نیست.

درخشان باشد

بسته بندی براق یکی از راه های تشخیص ژل رووفیل اصل و تقلبی است. بسته بندی ژل روفیل اورجینال براق بوده و با قرار گرفتن در زیر نور خورشید ممکن است رنگ بنفش نمایان شود. برای بررسی این مشکل، باید جعبه رووفیل را در زیر نور مستقیم خورشید قرار دهید.

علاوه بر این، بسته بندی اصلی روفیل شامل سلفون براق است. با استفاده از این علامت می توانید اصالت یا تقلبی بودن این محصول را تضمین کنید. بسته بندی روفیل تقلبی براق نبوده و لایه UV روی بسته بندی نمایان است.

ژل رووفیل اصل و تقلبی

فرق ژل رووفیل اصل و تقلبی

در صورت تقلبی بودن ژل روفیل چه کنیم؟

اگر ژل خریداری شده تقلبی است، حتما از مصرف آن خودداری کنید. استفاده از ژل تقلبی می تواند عوارض جانبی جدی روی پوست شما ایجاد کند. معمولاً از عوارض این نوع ژل ها می توان به عدم تقارن در نواحی تزریق ژل اشاره کرد. علاوه بر این، واکنش های آلرژیک ممکن است رخ دهد زیرا سیستم ایمنی بدن ممکن است این نوع محصول را به عنوان یک عامل خارجی تشخیص دهد و به بافت ها حمله کند.

ژل رووفیل پلاس اصل و تقلبی

در نظر داشته باشید که اگر ژل روفیل تقلبی باشد و تاریخ انقضا آن تمام شده باشد، بسیار خطرناک خواهد بود و می تواند باعث عفونت و زخم های جدی شود. علاوه بر این، در صورت استفاده از ژل تقلبی، رنگ پوست در نواحی تزریق ممکن است تغییر کند. علاوه بر این، استفاده از ژل رووفیل تقلبی با کیفیت پایین می تواند منجر به میگرن شود. در نهایت، قبل از استفاده، باید ژل Ruofil اصلی را از نسخه های تقلبی تشخیص دهید

ژل رووفیل اصل و تقلبی

تشخیص ژل رووفیل اصل و تقلبی

با افزایش سن افراد با مشکلات زیادی مواجه می شوند و یکی از رایج ترین مشکلات پیری پوست است. پیری پوست امری اجتناب ناپذیر است و هر فرد میانسالی علائم آن را روی پوست صورت و سایر قسمت های بدن تجربه می کند. یکی از دلایل اصلی پیری پوست کاهش سطح کلاژن در افراد مسن است. کلاژن یک ماده بسیار ضروری در پوست است که خاصیت ارتجاعی و شادابی پوست را افزایش می دهد.

تفاوت ژل رووفیل اصل و تقلبی

با توجه به توضیحات ارائه شده، اگر می خواهید از اصالت ژل روفیل اطمینان حاصل کنید، باید به جعبه آن دسترسی داشته باشید. از آنجایی که ممکن است خرید این ژل برای شما سخت باشد، برای تزریق روفیل باید به کلینیک های معتبر مراجعه کنید.

ژل رووفیل اولترا اصل و تقلبی

اگر ژلی که تهیه کردید تقلبی است، از استفاده از آن خودداری کنید. زیرا می تواند عوارض زیادی برای پوست شما ایجاد کند. در واقع، این عوارض خود را به صورت عدم تقارن در سطح قسمت های تزریق ژل نشان می دهد. واکنش های آلرژیک نیز رخ خواهد داد. زیرا ممکن است سیستم دفاعی بدن آن را نوعی عامل خارجی بداند و به بافت ها آسیب برساند. توجه داشته باشید که اگر ژل روفیل تقلبی باشد و تاریخ انقضا آن گذشته باشد بسیار مضر بوده و باعث عفونت و ایجاد زخم می شود. علاوه بر این، اگر این ژل تقلبی باشد، رنگ پوست در محل های تزریق ژل تغییر می کند.

یکی دیگر از عوارض استفاده از ژل رووفیل اولترا تقلبی با کیفیت پایین، بروز میگرن است. بنابراین، قبل از استفاده باید روفیل اصلی را از تقلبی آن تشخیص دهید.

ژل روفیل اصلی کجاست؟

ژل روفیل یک فیلر تک فاز و دو فاز دو حالته با غلظت بالا و اولین ژل تزریقی با پپتیدهای بیومیمتیک است که به دلیل خاصیت ارتجاعی خود باعث سفتی، نرمی و پر شدن بافت های پوست می شود. فیلر رووفیل اصل در 3 مدل پلاس، فاین و اولترا در کره جنوبی تولید و به فروش می رسد. این فیلر حاوی مواد بی خطری است و عوارض جدی و نگران کننده ای ایجاد نخواهد کرد.

 

پست های مرتبط 0 نظرات
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی