به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

نحوه استفاده از کپسول اکسیژن

نحوه استفاده از کپسول اکسیژن

مطمئن شوید شستی تنظیم جریان بر روی عدد صفر تنظیم شده باشد. مطمئن شوید که اهرم T شکل محکم است. اچار کپسول را روی شیر قطع و وصل قرار دهید و شیر را به کپسول وصل کنید. هنگامی که اچار به طور کامل در خلاف جهت عقربه های ساعت بچرخد ، شیر باز می شود. هنگامی که شیر باز می شود ، صفحه نمایش میزان فشار داخل کپسول را نشان می دهد. اگر کپسول کاملاً پر باشد ، فشار 2000 psi (پوند بر اینچ مربع) را تشخیص می دهد. دکمه کنترل جریان هوا را بر روی مقدار تجویز شده توسط پزشک تنظیم کنید. لوله هوا را به مبدل پستانکی وصل کنید. شما از این لوله های بینی برای تنفس اکسیژن استفاده خواهید کرد. لوله بینی شامل یک لوله باریک با دو سوراخ نرم است که در مجاری بینی قرار داده شده است. هنگام قرار دادن این دهانه ها در شبکه ها ، مطمئن شوید که طرف انحنا رو به پایین است. برای جلوگیری از عفونت ، لوله بینی را هر 2-4 هفته تعویض کنید. همچنین در صورت ابتلا به  بیماری باید این لوله ها را پس از بهبودی تعویض کنید. لوله اکسیژن کپسول را هر 3-6 ماه تعویض کنید. در صورت مشاهده آسیب به لوله ، باید فوراً آن را تعویض کنید.

نحوه استفاده از کپسول اکسیژن

نحوه تعویض کپسول اکسیژن

جریان اکسیژن را خاموش کنید. با استفاده از اچار مخصوص ، شیر قطع و وصل را در جهت عقربه های ساعت ببندید تا بسته شود. با باز کردن شستی کنترل جریان هوا ، فشار داخل شیر را تخلیه کنید. وقتی عقربه فشار به صفر رسید ، شستی تنظیم جریان را روی صفر تنظیم کنید. کپسول را تعویض کنید. با شل کردن اهرم T شکل ، تنظیم کننده جریان هوا را از کپسول جدا کنید. می توانید با لغزاندن خارهای میخی به خارج از سوراخ های تعبیه شده بر روی پایه شیر می توانید تنظیم کننده جریان هوا را خارج کنید. زائده روی پایه شیر در یک کپسول جدید بردارید. مطمئن شوید که یک واشر روی پایه بزرگ نصب شده روی رگولاتور وجود دارد. آن را به کپسول وصل کنید تا تنظیم کننده به پایه سوپاپ کپسول منتقل شود. خارهای میخی موجود در قسمت داخلی دهانه رگلاتور را با سوراخهای متناظر موجود در پایه شیر همراستا کنید. کمی رگلاتور را به جلو بکشید تا  خارهای میخی درون سوراخ ها چفت شوند. اهرم T شکل را روی رگلاتور بچرخانید تا کاملاً سفت شود. اگر اهرم به اندازه کافی محکم نیست یا واشر در موقعیت خود قرار نگرفته است ، با باز شدن شیر ،اکسیژن از این ناحیه به بیرون نشت خواهد نمود. جریان اکسیژن را ایجاد کنید. مطمئن شوید که شستی تنظیم جریان روی  صفر درجه باشد. مطمئن شوید که اهرم T محکم است. اچارمخصوص کپسول را روی شیر قطع و وصل قرار دهید و شیر را دوباره به کپسول وصل کنید. بعد که شیر به طور کامل در خلاف جهت عقربه های ساعت بچرخانید ، شیر باز می شود. هنگامی که شیر باز می شود ، صفحه نمایش میزان فشار داخل کپسول را نشان می دهد. اگر کپسول کاملاً پر باشد ، فشار 2000 psi (پوند بر اینچ مربع) را تشخیص می دهد. شستی کنترل جریان هوا را بر روی مقدار تجویز شده توسط پزشک تنظیم کنید. لوله هوا را به مبدل پستانکی وصل کنید.

نحوه استفاده از کپسول اکسیژن

زمان مناسب برای تعویض کپسول اکسیژن

فشارسنج را مرتباً بررسی کنید تا مطمئن شوید اکسیژن تمام نشده باشد. همراه  با بازکردن شیر فشارسنج را چک کنید. اگر صفحه نمایش به قسمت قرمز رنگ در پایین درجه برسد ، زمان تعویض کپسول فرا رسیده است. سعی کنید کپسول اکسیژن را قبل رسیدن عقربه به زیر فشار 200 psi عوض کنید.

 

6 جزء اصلی کپسول اکسیژن

1- این کپسول مخزن استوانه ای است و حاوی اکسیژن است.

2- فشارسنج فشار گاز داخل کپسول را نشان می دهد.

3-شیر تنظیم کننده خودکار نشان دهنده فشار گاز قبل از رسیدن به مانومتر .

4- جریان سنج مصرف اکسیژن را بر حسب لیتر بر دقیقه را نشان می دهد.

5-پیچ کنترل با توجه به جریان سنج میتوان میزان اکسیژن را تنظیم کرد.

6- شیشه از محتویات تقطیر شده برای مرطوب کردن اکسیژن استفاده می کند.

نحوه استفاده از کپسول اکسیژن

پست های مرتبط 0 نظرات
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی