به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

ترالی حمل کپسول

مدل: 10لیتری
دسته بندی: کپسول اکسیژن
شناسه محصول: 3998

3100000
310000

10لیتری

310000
جزییات

40 لیتری

2067450
جزییات

40 لیتری درجه 2

1836450
جزییات

  • ترالی سیلندر اکسیژن به حجم ۱۰ لیتر
  • دارای بست کمربندی

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
زمان ارسال محصول 2 تا 5 روز کاری
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

ترالی حمل کپسول اکسیژن

ترالی حمل کپسول اکسیژن ، یکی از تجهیزات پرکاربرد و مفید بیمارستانی می‌باشد؛ که مشکل جابجایی سخت کپسول اکسیژن را حل کرده است. کپسول های اکسیژن برای انتقال اکسیژن به بیمارانی که دچار مشکلات تنفسی می‌باشند انجام می‌شود؛ که امروزه به عنوان یکی از روش های رایج و معمولی در مراکز درمانی به شمار می‌رود؛ انواع کپسول های اکسیژن حجم های ۱۰ لیتری ۲۰ لیتری و ۴۰ لیتری دارد؛ به همین دلیل است که جابجایی آنها با مشکلات زیادی روبرو می‌شود.

ترالی حمل کپسول

قیمت ترالی حمل کپسول اکسیژن

ترالی های حمل کپسول اکسیژن ، این محصول در اندازه‌های مختلف،  ۱۰ لیتری ، ۲۰ لیتری و ۴۰ لیتری تولید می‌شود؛ به همین علت مراکز درمانی مختلف توانایی دارند، که با توجه به حجم بیماران مراجعه کننده  و یا میزان استفاده خود هر کدام از آن‌ها را که نیاز دارند ، خریداری نمایند.

ترالی حمل کپسول ۱۰ لیتری

استفاده از این ترالی‌های حمل کپسول اکسیژن ویژگی‌های زیادی دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

ترالی‌های حمل کپسول اکسیژن ، ترالی‌های ۱۰ لیتری در ابعاد، ارتفاع ۸۰ سانتیمتری ،طول ۲۵ سانتی متری و عرض ۲۵ سانتی متری تولید شده که ترالی‌های ۲۰ لیتری و ۴۰ لیتری این محصول نیز ، به همان نسبت بیشتر خواهد شد

ترالی‌های حمل کپسول اکسیژن ، این ترالی‌ها با پروفیل‌های بدنه ۳.۲ میل  و با ضخامتی ۱.۲ میلی و طراحی و تولید شده، که کیفیت و مقاومت بسیار بالایی را در برابر وزن زیاد کپسول ها و همچنین ضربه‌های احتمالی به آن‌ها در هنگام حمل می‌باشد.

 این محصول ، ترالی‌های حمل کپسول دارای دو چرخ بزرگ بوده ، که به کمک این دو چرخ بزرگ می‌تواند تعادل کپسول‌ها را در هنگام حرکت خود حفظ نماید ؛ و کپسول اکسیژن را به راحتی میان بخش‌ها و اتاق‌های مختلف بیمارستان‌ها ، مراکز درمانی وکیلینیک ها جابه‌جا نمایند.

این محصول،  این محصول دارای دسته بلند حمل کپسول اکسیژن، از جنس بدنه خود که با مقاومت بالایی می‌باشد ، دارد و به همین دلیل در هنگام استفاده و جابه‌جایی علاوه بر قدرت بالا دارای کیفیت بالایی نیز می‌باشد.

 این محصول، چرخ‌های ۱۲۵ میلی متری توپر و درجه  یک ترالی‌های کپسول اکسیژن ، بدون ایجاد کردن هیچ سر و صدا و لرزشی، به خوبی توانایی دارد کپسول اکسیژن را جابه‌جا نماید؛ و می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن، اکسیژن را به بیماری که مشکل تنفسی دارد انتقال دهد.

 دارای دو بست برای نگه‌داشتن کپسول بوده؛ که باعث تعادل در هنگام حرکت می‌شود و به همین دلیل پرسنل و کادر درمانی مرکز پزشکی بعد از قرار گرفتن کپسول‌ها بر روی این محصول ، بدون داشتن نگرانی از افتادن و حتی جابه‌جایی کپسول ، توانایی دارند به سرعت آن را جابه‌جا نمایند.

 این محصول ، داشتن طراحی و ارگونومیک می‌باشد؛ این طراحی به گونه‌ای می‌باشد که در حالت ثابت نیز ترالی حمل کپسول به خوبی می‌تواند بر روی قسمت پایه زیرین و چرخ‌ها قرار بگیرد و تعادل را جهت ثابت ماندن حفظ نمایند.

ترالی حمل کپسول

ترالی حمل کپسول 40 لیتری 

از این ترالی‌ها می‌توان در تمامی مراکز درمانی مانند بیمارستان‌ها ، درمانگاه‌ها ، کلینیک ها و مراکز نگهداری از سالمندان استفاده کرد ؛ زیرا کارایی‌های زیادی دارد. ترالی‌های حمل کپسول اکسیژن از جنس فلز بوده که با پوشش رنگ الکترواستاتیک، بر روی آن‌ها دارای قابلیت شستشو و ضد عفونی کردن می‌باشد ؛ در حقیقت پرسنل و به پرستاران می‌توانند ، به راحتی ترالی‌ها را یکی از انواع ترالی‌های پرکاربرد بیمارستانی بداند و به راحتی ضدعفونی و استریل نمایند؛ تا از انتقال پیدا کردن آلودگی‌ها جلوگیری شود.  به دلیل این‌که این ترالی‌ها ، جزئی از تجهیزات پزشکی ضروری در مراکز درمانی و درمانگاه‌ها می‌باشد ؛

قیمت گاری حمل کپسول اکسیژن

بسیار قیمت مناسبی دارد. قیمت ترالی حمل کپسول اکسیژن نسبت به کارایی و کیفیت آن بسیار مناسب است ؛ و به همین علت می‌توان این محصول را برای تمامی مراکز درمانی و درمانگاه ها به دلیل سرعت پیدا کردن خدمات رسانی خریداری کرد.مراکز زیادی در زمینه ی فروش انواع ترالی حمل کپسول وجود دارد که فقط برخی از آن ها دست اول هستند .

نمایندگی های مجاز فروش چرخ دستی حمل کپسول از مراکز اصلی و دست اول این محصول به شمار می آیند ؛ نمایندگی های مجاز به صورت مستقیم اقدام به عرضه ی انواع ترالی  از کارخانه به مشتریان می کنند و نمایندگی فروش و تولید کننده ترالی حمل کپسول و  آماده ی همکاری و عقد قرار داد با همه ی بیمارستان ها ، درمانگاه ها و کلینیک ها در سراسر کشور می باشند .

انواع ترالی حمل کپسول اکسیژن

 

  • سایر ترالی ها

  • خاکباز

3

میانگین امتیاز

100%توصیه شده(1 از 1)
0%
0%
100 %
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    کپسول 20 لیتری هم جواب میده؟؟

  • خالدی ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    سلام وقت بخیر . ترالی کپسول 10 لیتر هستش

توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی