به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

کپسول اکسیژن 20 لیتری آهنی

مدل: آهنی
دسته بندی: کپسول اکسیژن
شناسه محصول: 741

3950000

  • جنس بدنه این کپسول از فولاد میباشد.
  • 29 کیلو گرم
  • ارتفاع کپسول (سانتی متر):70 سانت

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

کپسول اکسیژن آهنی 20 لیتری
 

  • توضیح کپسول اکسیژن 20 لیتری فلزی : کپسول اکسیژن 20 لیتری فلزی دارای بدنه ای بسیار با دوام و با کیفیت می باشد که از جنس فلز ساخته شده است و با توجه به بدنه مقاوم خود با انواع گازهای فشار بالا همچون اکسیژن، آرگون، دی اکسید کربن، هیدروژن، هلیوم، نیتروژن و ... قابل شارژ می باشد وزن این کپسول 25 کیلوگرم، قطر خارجی آن 200 میلی متر و ارتفاع آن 140 سانتی متر است و از فشار کاری برابر با 150 بار برخوردار می باشد. هوای داخل کپسول های اکسیژن به صورت فشرده است به همین دلیل هوای داخل آن 50 الی 100 اتمسفر است بنابراین کپسول های اکسیژن مخزن های حاوی هوای فشرده از گازهای مختلف هستند که به منظور نگهداری از این گازها در شرایط استاندارد و استفاده از آن ها در صورت نیاز تولید می شوند. بیمارانی که دچار مشکلات تنفسی همچون COPD، آسم، تنگی نفس و همچنین بیمارانی که در بخش آی سی یو بیمارستان و ... بستری هستند نیاز ویژه به کپسول اکسیژن دارند.
  • قطر 22   ارتفاع 71  وزن 28
  • مانومتر و کاربرد آن : غلظت اکسیژن خون یک شخص سالم در حد نرمال برابر با 92 الی 98 درصد می باشد بیمارانی که مشکل تنفس دارند دارای غلظت اکسیژن خون پایین تر از حد نرمال هستند در صورتی که پزشک تشخیص دهد می توانید برای بهبود عملکرد تنفسی بیمار از کپسول‌ های اکسیژن با هدف اکسیژن درمانی استفاده نمایید. برای اینکه میزان اکسیژن داخل کپسول اکسیژن 20 لیتری فلزی را مشخص کنید باید از مانومتر استفاده نمایید همچنین استفاده از آن برای اتصال لوله ها و شیلنگ های مخصوص که یک سر آن ها کپسول اکسیژن و سر دیگر آن ها انواع ماسک های اکسیژن یا سوند بینی است ضروری می باشد مانومتر سبب می گردد تا فشار هوای داخل کپسول از 100 اتمسفر به 1 اتمسفر کاهش یابد این وسیله از صفحه نمایشگر فشار گاز برخوردار است که از یک تا صد علامت گذاری شده می باشد و به منظور مرطوب کردن اکسیژن خروجی دارای محفظه آب است. مانومتر را می توانید به صورت جداگانه خریداری نمایید.

  • مواردی که باید رعایت شود : لوله های مربوط به بینی و ماسک با توجه به جنسی که دارند باید به طور منظم شسته شوند به عنوان مثال اگر یکبار مصرف نیستند لازم است تا دو بار در هفته با آب و صابون شسته و سپس خشک گردند. یکی از عوارض مصرف اکسیژن خشکی دهان و بینی است که این مشکل بر اثر دریافت اکسیژن به مدت طولانی اتفاق می افتد این مشکل از طریق مشروب کردن اکسیژن بیمار، قابل حل است و تا حد زیادی می توان مانع از خشکی مجاری تنفسی بیمار گردید. قرار گرفتن کانولا در پشت گوش بیمار باعث قرمزی آن می شود به همین دلیل گوش بیمارانی که تحرک کمی دارند دچار زخم شده که برای جلوگیری از این امر باید هر چند ساعت یکبار به بررسی محل قرارگیری شلنگ از لحاظ قرمزی و تورم پرداخت هنگامی که فشار کپسول اکسیژن 20 لیتری فلزی زیر 5 باشد بدین معنی است که اکسیژن موجود در آن کافی نمی باشد و باید نسبت به شارژ مجدد آن اقدام کرد میزان تقریبی دوام هر کپسول اکسیژن در استفاده مداوم و فشار نرمال برای کپسول 20 لیتری حدود 260 دقیقه می باشد.

 

  • شرایط نگهداری از کپسول اکسیژن 20 لیتری فلزی : نگهداری و استفاده از کپسول های اکسیژن شرایطی دارد که باید آن ها را رعایت کنید :  به چندمورد از آن ها اشاره می کنیم  هنگام جا به جایی و حمل کپسول از وارد شدن صدمه به بدنه و شیر آن جلوگیری کنید ، در صورتی ترک و یا شکافی روی بدنه مشاهده شد از جوش زدن آن پرهیز کنید  اگر از کپسول استفاده ای نکردید شیر آن را محکم ببندید و دور از دسترس قرار دهید . کپسول اکسیژن 20 لیتری استیل دارای یک شیر استاندارد برای قطع و وصل کردن جریان اکسیژن می باشد و همچنین دارنده ی تاییدیه ی استاندارد ایران است.
5

میانگین امتیاز

100%توصیه شده(1 از 1)
100 %
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    قیمت کپسول اکسیژن 20 لیتری همه جا 3600 هست ؟

  • آریاطب ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    خیر بستگی به فروشگاهی که ازش خرید میکنید و کیفیت محصول و جنس (آهنی یا آلومینیومی ) داره.

توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی