به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

ژل پرفکتا اصل و تقلبی

ژل پرفکتا اصل و تقلبی

افزایش سن مشکلات زیادی در انسان ایجاد می کند که یکی از شایع ترین آنها پیری پوست است. پیری پوست برای انسان امری اجتناب ناپذیر است و همه از سنین میانسالی علائم آن را روی پوست صورت و سایر قسمت های بدن خود مشاهده می کنند. یکی از مهم ترین دلایل پیری پوست از دست دادن کلاژن ناشی از افزایش سن است. کلاژن ماده بسیار مهمی در پوست است که خاصیت ارتجاعی و شادابی آن را افزایش می دهد.

کمبود این ماده باعث افزایش چین و چروک صورت و ایجاد اثر ناخوشایندی می شود. متاسفانه در سالهای اخیر شاهد واردات فیلرهای تقلبی از چین بوده ایم که اکثر آنها تقلبی بوده و ماندگاری آنها بسیار کوتاه و حدود سه ماه است. در این مقاله نحوه تشخیص فیلر اصلی از تقلبی را توضیح خواهیم داد. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

ژل پرفکتا اصل و تقلبی

تفاوت قیمت قابل توجه

راه دیگر برای تشخیص فیلر اصلی از تقلبی این است که ژل های تقلبی قیمت بسیار ارزان تری دارند. ژل های اصل قیمت هر سی سی ژل گاهی از یک میلیون تومان هم می گذرد.

بارکد اصالت کالا

ژل ها یا پرکننده های تقلبی با برچسب محصولات معتبر توسط سازمان غذا و دارو (FDA) قابل ردیابی نیستند.

تفاوت واضح در حجم بار

ژل های 10 سی سی اکثرا چینی و تقلبی بوده و به صورت عمده بسته بندی می شوند که مخصوص صورت نیست. ژل های اصلی معمولاً سرنگ های 1-2 سی سی از پیش پر شده هستند.

ژل پرفکتا اصل و تقلبی

ماندگاری

فیلرهای تقلبی به دلیل اینکه از مواد پلیمری ساخته شده اند، جذب بدن نمی شوند و ماندگاری بسیار بالایی دارند. گاهی اوقات اینها موادی هستند که می توانند جذب بدن شوند، اما به دلیل اینکه تکنولوژی خاصی به کار نرفته است، خیلی سریع در بدن تجزیه می شوند. به عبارت دیگر، دوام بار بسیار کم یا بسیار نزدیک به ویژگی های بارهای کاذب است. در حالی که ژل های با کیفیت بالا ماندگاری 1-2 سال دارند.

از پوست خارج می شود

ژل های بی کیفیت گاهی متورم، دردناک و عفونی، گاهی جابجا شده و گاهی توسط سیستم ایمنی بدن دفع می شوند. اگر قیمت پایین باشد و برند نامشخص و متفاوت باشد قطعا تاثیر مثبتی نخواهد داشت. بدترین قسمت عوارض جانبی و واکنش های پوستی است. بنابراین باید از برندهای شناخته شده و باکیفیت استفاده کنید تا عمل زیبایی نتیجه معکوس نداشته باشد.

پست های مرتبط 0 نظرات
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی