به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

ژل الانسه بهتره یا ژوویدرم

ژل الانسه بهتره یا ژوویدرم

برای این که بدانید ژل الانسه بهتره یا ژوویدرم همواره باید آنها را از نظر کیفیت و کارایی مواد موجود و نحوه تولید و نحوه عملکرد و میزان ماندگاری مورد بررسی قرار بدهید، از تفاوت های آنها می توان موارد زیر را نام برد:

  • ساختاری؛ ژل الانسه نوعی کلاژن ساز پلیمری نرم پزشکی می باشد اما ژوویدرم ژلی است بر پایه هیالورونیک
  • تفاوت از نظر کشور تولید کننده؛ الانسه محصول کشور هلند است و تاییدیه اروپا دارد و ژوویدرم محصول کشور فرانسه است و تاییدیه آف دی ای دارد.
  • تفاوت در ماندگاری؛ الانسه ۱ الی ۴ سال ماندگاری دارد اما ژوویدرم ۶ الی ۱۲ ماه ماندگاری دارد.

از نظر عملکرد الانسه نتیجه صد در صدی داشته اما ژوویدرم در برخی تاثیر نداشته است.در نتیجه نمی توان گفت کدام نمونه بهتر است اما برای افرادی که می خواهند مدت زمان بیشتری پوست آنها جوان باشد و از همه مهمتر در هر صورتی نتیجه مثبت دریافت کنند ژل الانسه می تواند بهترین انتخاب باشد تا با اطمینان کامل آن را تزریق کرده و پوست خود را از افتادگی و شل شدگی نجات بدهند.

ژل الانسه بهتره یا ژوویدرم

ژل الانسه

همانطور که گفتیم نوعی ماده پلیمری نرم طبی است که قابلیت جذب زیستی را دارد و به دلیل خاصیت پرکنندگی و محرکی که دارد باعث ایجاد کلاژن می شود که برای کلاژن سازی پوست بسیار لازم و ضروری است. کلاژن می تواند باعث افتادگی و چین و چروک پوست شود. فیلر الانسه در 4 مدل s، m، l و e تولید می شود و ماندگاری آنها از 1 سال تا 4 سال است که بستگی به پوست، میزان تزریق ژل و بسیاری موارد دیگر دارد. این ماده به دلیل عملکرد عالی و تاثیر مستقیمی که بر روی پوست افراد دارد توانسته است جوانی را به افراد بازگرداند. این محصول حاوی تمامی مواد معدنی و مواد مغذی مورد نیاز برای تقویت و شادابی پوست می باشد که یکی از مهمترین آنها حجم بالای کلاژن است که باعث از بین رفتن چین و چروک و افتادگی پوست خواهد شد.

کاربرد ژل الانسه

ژل الانسه کاربردهای فراوانی دارد که از مهمترین کاربردهای این ژل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • درمان چین و چروک پوست و بازگرداندن حجم از دست رفته پوست
  • تحریک کلاژن
  • حجم و انحنای گونه ها، زاویه فک، چانه، بینی
  • رفع قرمزی صورت
  • تزریق در ناحیه شقیقه و پیشانی
  • خط خنده و خطوط مریونت
  • جای زخم و آکنه
  • لیفت و جوانسازی پوست و رفع افتادگی و افتادگی
  • جوانسازی دست ها

این کاربردهای متعدد و منحصر به فرد، روز به روز بر حجم مصرف آن در بازارها افزوده است، به ویژه خانم ها با استقبال و اطمینان بیشتری به این ژل روی می آورند تا بتوانند به لطف کمک آن در مدت طولانی پوست خود را جوان نگه دارند. نیاز به آن تزریق مداوم ژل یا از دست دادن کیفیت در طول زمان.

ژل ژوویدرم

ژل ژوویدرم یکی از ژل های جوان کننده پوست است که اساساً در ساختار خود حاوی موادی مانند هیالورونیک اسید است که برای افزایش تولید کلاژن و جوانسازی پوست با افزایش سطح فعالیت آن لازم و ضروری است. این محصول به عنوان یکی از بهترین فیلرهای اسید هیالورونیک شناخته می شود که بهترین عملکرد را دارد و بیشترین تاثیر را بر روی پوست افراد دارد. این ماده در چندین نمونه که هر کدام متناسب با پوست است تولید می شود و متخصصان هر کدام را برای فردی استفاده می کنند. ماندگاری این ژل با رعایت قوانین و مقررات می تواند تا 18 ماه ادامه یابد. نمونه هایی از این ژل عبارتند از VOLUMA XC برای حجم دهی گونه، VOLLURE XC، XC برای از بین بردن خطوط و چین و چروک های سطحی تا عمیق، ULTRA XC، VOLBELLA XC برای حجم دادن به لب ها. این سه نمونه توانستند به مصرف بالایی دست یابند و طرفداران زیادی را به دست آورند.

ژل الانسه بهتره یا ژوویدرم

استفاده از ژل Juviderm

ژل ژوویدرم نیز مانند ژل الانسه مصارف خاص خود را دارد، اما ناگفته نماند که استفاده های فراوان از این محصول باعث شده تا حجم مصرف و تعداد کاربران روز به روز افزایش یابد. می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خط خنده را بردارید
  • خطوط و خطوط عروسکی دور دهان
  • چین و چروک ابرو و پیشانی
  • خطوط دور چشم
  • کیسه چشم
  • حجم لب ها، گونه ها
  • زاویه صورت و فک را شکل دهید

شما می توانید با استفاده از این ژل بسیاری از قسمت های صورت خود را جوان کنید و افتادگی و چین و چروک را برطرف کنید تا چهره شما شاداب و خاص به نظر برسد. مبارزه با افتادگی پوست و چین و چروک در افراد مسن اصلا خوشایند نیست، بنابراین افراد مسن با کمک این ژل پوست را جوان می کنند که عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده است.

ژل الانسه یا ژوویدرم

در پاراگراف بالا در مورد اینکه ژل الانسه بهتر است یا ژوویدرم صحبت کردیم، حالا برخی از افراد هنگام مقایسه این دو ژل می پرسند که همیشه عوارض جانبی بیشتری دارند تا بتوانند انتخاب بهتری داشته باشند، این دو ژل همیشه علاوه بر عوارض جانبی نیز دارند. مزایای فراوان آنها از جمله این عوارض می توان به موارد زیر اشاره کرد:

عوارض جانبی ژل الانسه
حاوی؛ عدم تقارن در نقاط تزریق و بین نواحی صورت یکی از عوارض این ژل است. با این حال، با ترمیم و تزریق مجدد می توان مقایسه کرد، اما به طور کلی قبل از انجام مقایسه باید توجه زیادی به آن داشت.

عوارض جانبی ژل جوویدرم
حاوی؛ عوارض تزریق این ژل مانند سایر فیلرها کبودی، التهاب، تورم، درد، خارش است که پس از چند روز برطرف می‌شود، اما عوارض جانبی بیشتری دارد، از جمله واکنش‌های آلرژیک، تغییر رنگ پوست، عفونت و نکروز. .

ژل الانسه بهتر است یا ژوویدرم

بر اساس عوارض جانبی هر نمونه، به راحتی می توانید نمونه ای با عوارض کمتر را انتخاب کنید و با اطمینان از آن برای جوانتر و شاداب شدن پوست خود استفاده کنید.

پست های مرتبط 0 نظرات
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی