به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

ژل فیورج بهتره یا نورامیس

ژل فیورج بهتره یا نورامیس

با دانستن کاربردهای ژل و فیلرها ، استفاده از آنها رو به افزایش است. فیلرها کاربردهای زیادی دارند که می تواند از اصلاح یک ویژگی صورت که باعث نارضایتی می شود (مانند بینی) تا از بین بردن چین و چروک و حجم دادن به صورت را شامل شود.

نورامیس

نورامیس به عنوان یک فیلر پوستی بسیار موثر و موثر اسید هیالورونیک (HA) شناخته شده است. نورامیس بسیار انعطاف پذیر است و اثربخشی آن مورد تحسین کاربران و پزشکان قرار گرفته است. نورامیس در جوانسازی کلی پوست، حجم دادن به نواحی فرورفته، درمان چین و چروک های عمیق و ثابت و خطوط ریز بسیار موثر است.خط تولید نورامیس توسط Medytox، یک شرکت دارویی بیولوژیکی که سم بوتولینوم نوع A را بر اساس نوآوری SHAPE خود تولید کرده است، که با فرآیند پیوند متقابل دو مرحله‌ای و فرآیند تصفیه پیشرفته مشخص می‌شود، تولید می‌شود. علاوه بر این، BDDE عدم عبور از بدنه را به حداقل می رساند.

ژل فیورج بهتره یا نورامیس

نورامیس دیپ

 Neuramis Deep Lidocaine دارای ویسکوزیته متوسط ​​هستند. این فیلر می تواند بلافاصله و با موفقیت چین و چروک های پوست را پر کند و به خوبی روی لایه های عمیق پوست صورت، گردن، دست ها و سینه کار می کند. Neuramis Deep Filler با استفاده از فناوری اتصال متقابل سه بعدی تولید می شود و خواص حجم بالای آن محافظت بیشتری در برابر تخریب زیستی ایجاد می کند. این فیلر را می توان با قلم هیالورونان نیز استفاده کرد.

نورامیس والیوم

فیلر Neuramis Volume Lido ضخیم ترین فیلر پوستی شرکت سازنده خود می باشد. نورامیس والیوم حاوی ذراتی است که به طرز ماهرانه ای حجم بافت های فرورفته پوست را در قسمت های مختلف صورت پر می کند. مانند سایر فیلرهای این خط تولید، این پرکننده نیز با فناوری اتصال متقابل سه بعدی ساخته شده است تا بهترین نتیجه را به دست آورد.

نورامیس لایت

نورامیس لایت بهترین پرکننده پوست از شرکت مدیتوکس است. نورامیس لایت حاوی ذراتی است که به طرز ماهرانه ای خطوط و چین و چروک های صورت را پر می کند. همچنین به صورت آبرسانی کافی و ظاهری چاق می دهد. مانند سایر فیلرهای این خط تولید، این پرکننده نیز با فناوری اتصال متقابل سه بعدی ساخته شده است تا بهترین نتیجه را به دست آورد.

فیورج

فیلر برند فیورج یکی از شناخته شده ترین محصولات در صنعت زیبایی و آرایشی است که برای جوانسازی و بهبود ظاهر پوست استفاده می شود. این فیلر با مواد طبیعی و بدون عوارض مورد تایید پزشکان و متخصصان زیبایی می باشد.

پرکننده ها به عنوان یکی از محبوب ترین روش ها برای درمان چین و چروک صورت شناخته می شوند. Fiorage با فناوری پیشرفته خود محصولاتی را ارائه می دهد که قادر به از بین بردن خطوط ریز و چین و چروک و جوانسازی کافی پوست هستند.

محصولات فیورج بر پایه یکی از شناخته شده ترین ترکیبات پرکننده نیمه دائمی به نام اسید هیالورونیک ساخته شده اند. اسید هیالورونیک یک ماده طبیعی است که در پوست و موی همه انسان ها یافت می شود. این ماده باعث افزایش حجم، شادابی، صافی و آبرسانی پوست شده و در نتیجه ظاهر جوان پوست را بهبود می بخشد. فیلرهای فیورج به راحتی جذب پوست می شوند و در عرض یک ساعت پس از تزریق نتایج قابل توجهی از خود نشان می دهند. این محصولات باعث بهبود چین و چروک، تقویت پوست می شوند.

به طور کلی فیلر برند فیورج به عنوان یکی از موثرترین و محبوب ترین راه حل ها برای بهبود ظاهر جوان و زیبایی پوست شناخته می شود. این محصولات امکان تغییر فرم و حجم پوست را بهبود می بخشد و با تاثیری بالاتر نسبت به سایر روش ها، جوانسازی مناسبی را برای پوست شما فراهم می کند.

ژل فیورج بهتره یا نورامیس

انواع ژل فیورج و کاربردهای آن:

فیلرهای فیورج در مدل های (S)، (L) و (XL) موجود هستند.

ژل Fiorge S

فیلر فیورج اس با غلظت 16 میلی گرم هیالورونیک اسید برای پرکردن خطوط ریز و چین و چروک های پوست مانند زیر چشم و پیشانی بسیار مناسب است. علاوه بر این، این محصول برای حجم دهی لب ها نیز مناسب است.

ژل فیورج ال

فیلر فیورژ ال حاوی 24 میلی گرم اسید هیالورونیک است که برای حجم دادن به خط فک، خط خنده و خط اخم استفاده می شود.

ژل فیورج XL

فیلر XL از دو میلی گرم اسید هیالورونیک متقاطع یک مولکول بزرگ تشکیل شده است. این محصول برای تزریق در نواحی چانه، زاویه فک، گونه ها، بینی و به طور کلی برای افزایش حجم و پرکردن چین و چروک های عمیق تر مناسب است. غلظت اسید هیالورونیک این محصول 26 میلی گرم می باشد.

ماندگاری فیلر فیورج

فیلر فیورج یکی از بهترین محصولات در دسته پرکننده آمینوکسی است. این فیلر با استفاده از فناوری پیشرفته ساخته شده است که به آن اجازه می دهد در اعماق مختلف پوست جذب شود و در عین حال طبیعی و ایمن باشد. یکی از ویژگی های اصلی ژل فیورج دوام بالای آن است.

ژل فیورج بهتر است یا نورامیس

ماندگاری بالای فیلر فیورج به این معنی است که پس از تزریق فیلر به پوست، تغییرات مثبتی در جوانسازی ایجاد می کند و نمایانگر ظاهری جوان و طبیعی پوست است و این تغییرات برای مدت طولانی حفظ می شود. به این معنی که پس از استفاده از فیلر فیورج نیازی به تزریق مکرر نخواهید داشت و می توانید برای مدت طولانی تری از نتیجه دلخواه خود لذت ببرید.

ژل فیورج یا نورامیس

پست های مرتبط 0 نظرات
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی