به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

جالپرو یا اجال

جالپرو یا اجال

در حال حاضر تزریق مزوژل یکی از روش های نوین و موثر جوانسازی پوست و صورت می باشد که به دلیل خاصیت پرکنندگی و جوانسازی می تواند خدمات درخشانی در زمینه جوانسازی پوست و صورت ارائه دهد. مزوژل در واقع ترکیبی از کوکتل های مزوتراپی مزوژل حاوی موادی مانند اسید هیالورونیک، کوآنزیم ها، مواد معدنی، اسیدهای آمینه، ویتامین ها و آنتی اکسیدان ها است. اما کوکتل مزوژل انواع مختلفی دارد و در برندهای مختلف در بازار موجود است که انتخاب و تزریق بهترین مارک مزوژل در رفع چین و چروک بسیار موثر است و جوانسازی پوست را تسهیل می کند.برای آشنایی بیشتر با این موضوع با ما همراه باشید.

با توجه به اینکه سطح کلاژن، الاستین و اسید هیالورونیک در پوست از سن 30 سالگی به سرعت شروع به کاهش می کند و باعث بروز علائم پیری مانند خطوط ریز و چین و چروک می شود، مزوژل یکی از بهترین درمان ها برای تحریک کلاژن سازی است. و الاستین و جوانسازی پوست. از طریق این روش درمانی خطوط و چین و چروک های ظریف کاهش می یابد و نامزدهایی که از این روش استفاده می کنند ظاهر جوان تری خواهند داشت.

جالپرو یا اجال

مزوژل جالپرو بهتره یا اجال

اگر نتوان از پیری جلوگیری کرد، برخی از روش های پزشکی کم تهاجمی می توانند علائم را بهبود بخشند. درمان مزوژل یکی از این روش های درمانی است. اما باید دقت داشته باشید که بهترین مزوژل جوان کننده را برای استفاده از این روش انتخاب کنید. اما قبل از انجام این کار، باید مفهوم مزوژل را بدانید. مزوژل یک درمان بازسازی پوست با غلظت بالایی از اسید هیالورونیک است که با استفاده از تکنیک میکرونیدلینگ به پوست تزریق می شود. ترشح آهسته هیالورونیک اسید تولید کلاژن و الاستین را تحریک می کند و در نتیجه رنگ پوست، آبرسانی و ظاهر خطوط و چین و چروک را بهبود می بخشد.

مزوژل جالپرو یا اجال

از آنجایی که این روش جدید برای بهبود مشکلات و آسیب های پوستی استفاده می شود، باید از ترکیباتی با خاصیت ترمیم کنندگی و مرطوب کنندگی در این روش استفاده کرد. بنابراین، اسید هیالورونیک یکی از اجزای اصلی مزوژل ها است که نوعی قند به طور طبیعی در پوست انسان وجود دارد و وظیفه آن حفظ آب و حفظ طراوت و زیبایی پوست است. اما باید بدانید که غلظت این ماده در مزوژل ها کمتر از فیلرها و بیشتر از کوکتل های مزوتراپی است. اما بهترین مزوژل جوان کننده علاوه بر اسید هیالورونیک حاوی مواد دیگری مانند کوآنزیم ها، ویتامین ها، اسیدهای آمینه و آنتی اکسیدان ها می باشد.

بنابراین نتیجه می گیریم که ترکیبات بهترین مزوژل جوان کننده عبارتند از:

  • اسید هیالورونیک
  • کوآنزیم ها
  • مواد معدنی
  • آمینو اسید
  • ویتامین ها
  • آنتی اکسیدان ها

مزوژل جالپرو

یکی از بهترین مزوژل های جوان کننده مزوژل جالپرو می باشد که دارای تاییدیه CE اروپا می باشد، مزوژل جالپرو با کمک یک شرکت سوئیسی با این نام تولید و عرضه می شود. مزو ژل جالپرو زیر نظر گروه حرفه ای درمان فعالیت می کند.جالپرو دارای مجوز فروش و تاییدیه سازمانی از وزارت بهداشت ایران می باشد.

مزوژل جالپرو همراه با جوانسازی به عنوان فعال کننده بیولوژیکی پوست نیز شناخته می شود و قادر است تمامی نیازهای پوست از نظر آبرسانی و نیازهای تغذیه ای پوست را برطرف کند زیرا جالپرو ترکیبی از اسید هیالورونیک به شکل سدیم است. هیالورونات ترکیب شده با آمینو اسیدها، پرولین ها و گلیسین ها برای جوان سازی، روشن شدن و طراوت پوست بسیار مفید است.

یکی از مزایای مزوژل جالپرو خاصیت ضد چروک آن است که نسبت به درمان های مشابه اثرات طولانی تری دارد. یک بار تزریق جالپرو مزوژل می تواند اثر مفیدی برای مدت شش ماه یا بیشتر داشته باشد.

Jalupro دو محصول Jalupro Classic و Jalupro HMW را ارائه می دهد که محصول Jalupro Classic برای جوانان استفاده می شود و محصول Jalupro HMW به دلیل محتوای اسید هیالورونیک غنی تر برای افراد مسن و چین و چروک های عمیق تر است.

جالپرو یا اجال

مزوژل اجال 40

مزو ژل اجال 40 یکی از جدیدترین محصولات آرایشی است که در سال 2021 وارد کشور شده است که عملکرد بسیار بالایی دارد. این مزوژل خاصیت لیفتینگ دارد و حاوی درصد بالایی از اسید هیالورونیک است.مزوژل اجال 40 برای سفت کردن پوست افتاده و درمان شلی پوست، کاهش چین و چروک و بازیابی خطوط از دست رفته صورت از طریق تحریک فعالیت فیبروبلاست و ایجاد الیاف جدید کلاژن و الاستین مناسب است.

مزوژل جالپرو بهتر است یا اجال

پست های مرتبط 0 نظرات
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی