به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

راهنمای خرید اتوکلاو آزمایشگاهی

راهنمای خرید اتوکلاو آزمایشگاهی

دستگاه اتوکلاو آزمایشگاهی برای استریل کردن لوازم، محیط کشت آزمایشگاهی استفاده میگردد با استفاده از فشار و دما کلیه میکروارگانیسم ها در اتوکلاو از بین میروند دستگاه اتوکلاو آزمایشگاهی به سیستم PID قابل کالیبره می باشد این سیستم با کنارل دلیل دما و فشار از آسیب دستگاه جلوگیری میکند. اتوکلاو های آزمایشگاهی بصورت عمودی بوده است مقدار دهنده کاهش دما و سطح آب از ویژگیهای منحصر بفرد اتوکلاوهای آزمایشگاهی می باشد.

اتوکلاو وسیله ای است که از گرما تحت فشار برای استریل کردن یا پردازش محصولات و تجهیزات گذاشته شده در یک محفظه فشار استفاده می کند ، اتوکلاو در صنایع مختلف برای اهداف مختلفی استفاده می شود:

  • ضدعفونی تجهیزات بیمارستانی
  • تولید لاستیک خودرو
  • تست مقاومت کاشی و سرامیک
  • صنایع هوانوردی و هوافضا
  • تولید قطعات کامپوزیت
  • رفع آلودگی و دفع زباله های عفونی
  • انجام یک واکنش هیدروترمال در فشار و دمای بالا
  • تولید شیشه لمینت
  • تولید بلوک های بتنی سبک
  • ریخته گری
  • صنایع غذایی
  • گچ آلفا
  • گرافیت
  • صنعت نساجی
  • فرآوری چوب

هنگام انتخاب اتوکلاو، مهم است که عوامل مختلفی را ارزیابی کنید تا اطمینان حاصل شود که اتوکلاو نیازهای شما را برآورده می کند، از جمله ظرفیت اتوکلاو، سرعت جریان، فضای مورد نیاز و نصب، نگهداری، کیفیت قطعات و هزینه انرژی. در طول سال‌ها، جایگزین‌های موجود ممکن است نتوانند نیازهای مدرن و در حال تحول سازمان شما را برآورده کنند، خواه یک موسسه عمومی باشد یا یک استارت‌آپ کوچک که به دنبال ابزاری همه کاره، با کیفیت بالا و قابل اعتماد است. اتوکلاو باید به خوبی عمل کند ، همیشه نه تنها عواملی مانند قیمت‌های فروش، بلکه هزینه‌های بلندمدت مرتبط با ظرفیت/بازده، عملکرد و قابلیت اطمینان را نیز در نظر بگیرید که بر سود هر سازمانی تأثیر می‌گذارد.

راهنمای خرید اتوکلاو آزمایشگاهی

اتوکلاوها در اشکال و اندازه های مختلف و همچنین ویژگی ها و قیمت های متفاوتی هستند که امکان اتوکلاو شدن اقلام مختلف را با ظرفیت ها و سرعت های مختلف فراهم می کند. به یاد داشته باشید که خرید اتوکلاو صنعتی از یک شرکت مناسب سرمایه گذاری در آینده کسب و کار شماست ، بنابراین پیشنهاد می کنیم قبل از خرید اتوکلاو ، محصولات ما را با محصولات رقبا مقایسه کنید. برای اطلاعات بیشتر در مورد اتوکلاوها 09362385129 تماس بگیرید.


برای کمک به شما در تحقیق و خرید اتوکلاو، مهم ترین عواملی که به شما در انتخاب اتوکلاو مناسب برای نیازهایتان کمک می کند، بیان کرده ایم.

خرید اتوکلاو از شرکت های خارجی

تصمیم به خرید اتوکلاو از یک شرکت خارجی ممکن است شما را در لیست انتظار آن شرکت قرار دهد و همچنین ممکن است به این معنی باشد که مجبور خواهید بود با هزینه های حمل و نقل بین المللی و عوارض گمرکی بالایی دست و پنجه نرم کنید، حتی اگر تولید کنندگان خارجی پشتیبانی فنی با کیفیت ارائه دهند. ولی هزینه رفت و برگشت و هتل و سایر هزینه ها به عهده مشتری می باشد. برای ادامه عملکرد صحیح و افزایش عمر اتوکلاو نیاز به تعمیر و نگهداری منظم و تعویض قطعات دارید که ممکن است واردات قطعات خارجی در شرایط تحریم را با مشکل مواجه کند تا تولید شما متوقف شود. برای خرید اتوکلاو بهتر است شرکتی را انتخاب کنید که به راحتی در دسترس شما باشد و حتی اپراتور اتوکلاو نیز به راحتی با پشتیبانی آن شرکت تماس گرفته و صحبت کند.

اتوکلاوی بخرید که هزینه نگهداری پایینی دارد

هنگام طراحی سیستم های اتوکلاو صنعتی، ما بر سودآوری اتوکلاو از نظر هزینه های نگهداری طولانی مدت برای مشتریان خود تمرکز می کنیم. به همین دلیل است که ما راه حل های نوآورانه ای برای کمک به کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری در آینده طراحی کرده ایم و خدمات تعمیر و نگهداری و همچنین قطعات یدکی را با قیمت های کاهش یافته به مشتریان خود ارائه می دهیم. هر اتوکلاو برای عمر طولانی و عملکرد مناسب نیاز به تعمیر و نگهداری دوره ای دارد، از جمله:

  • تعمیر اتوکلاو و عیب یابی
  • تعویض قطعات مصرفی مانند آب بند درب
  • کالیبراسیون اتوکلاو

تعمیر و نگهداری منظم ماشین به افزایش بازده تولید شما کمک می کند. اگر اتوکلاو شما دچار مشکل شد، با تیم پشتیبانی فنی تماس بگیرید، آنها در طول مدت گارانتی آموزش تعمیر و نگهداری و ایمنی اتوکلاو را رایگان ارائه می دهند. اکثر شرکت ها 1 یا 2 سال تعمیر و نگهداری رایگان ارائه می دهند. واشر درب محفظه جزء مهمی از دستگاه اتوکلاو است و از نظر کیفیت و قیمت در شرکتی به شرکت دیگر متفاوت است ، به دلیل گرما و فشار زیاد باید مرتب تعویض شود. با توجه به گرما و فشار شدیدی که واشرها تحت آن قرار می‌گیرند، طراحی و کیفیت مواد مستقیماً با دفعات تعویض آن مرتبط است. واشرها که نیاز به تعویض مکرر دارند، هزینه های نگهداری اتوکلاو شما را افزایش می دهند. برخی از اتوکلاوها نیاز به تعویض ماهیانه واشر دارند.

همانطور که گفته شد، اتوکلاوها برای ایمنی، عملکرد خوب و حداقل تأثیر منفی بر عملیات سازمان شما نیاز به تعمیر و نگهداری منظم دارند ، با این حال، اگر مشکلی در عملکرد اتوکلاو شما وجود دارد، باید از پشتیبانی فنی مطمئن و با کیفیت نیز اطمینان حاصل کنید. اکثر اتوکلاوها دارای یک سال گارانتی هستند.

زاهنمای خرید اتوکلاو آزمایشگاهی

مشخصات اتوکلاو آزمایشگاهی

قطعا اتو کلاو های اروپایی در مقایسه با اتوکلاو های چینی کیفیت لازم نخواهند داشت همچنین اتوکلاو های ایرانی کیفت بالاتری نسبت به اتوکلاو های چینی دارا میباشند.اتوکلاو های آزمایشگاهی در حجم های 10، 12، 16، 18، 20، 22، 25، 30، 55، 75، 100، 200، 300 لیتری قابل تهیه هستند. بدنه و فضای داخلی آن از استیل ضد زنگ بدنه فولادی با رنگ الکترواستاتیک ضد خش برق مصرفی اتوکلاو های تک فاز و سه فاز میباشد. سیستم هوشمند PLC ، در دو نوع درب برقی و معمولی دارای LCD دارای سیستم هشدار کمبود آب مجهز به سیستم کنازار دیجیتال PID CONTROL مجهز به کنترل کننده مکانیکی فشار شیر اطمینان مجهز به سیستم هشدار دهنده افزایش و کاهش دما.

اتوکلاوهای ما نه تنها باید قابل اعتماد باشند، بلکه باید برای پاسخگویی به نیازهای خاص صنعتی که در آن خدمت می کنند نیز تولید شوند. این الزامات خاص می تواند به عملکرد و پیکربندی و همچنین تمام اجزا و قطعات مختلف اتوکلاو مربوط باشد. به روز بودن یک چیز است، اما جلوتر ماندن حتی بهتر است. به همین دلیل است که سیستم های استریلایزر یکپارچه عضو شورای ساختمان سبز ایالات متحده (USGBC) است، یک سازمان غیرانتفاعی که متعهد به ارائه آینده ای پایدار از طریق ساختمان های سبز مقرون به صرفه و کم مصرف است.

عملکرد اتوکلاو: هر یک از اتوکلاوهای ما مجهز به کنترل‌کننده‌های منطقی قابل برنامه‌ریزی PLC هستند تا به شما کمک کنند سیکل‌ها و دماهایی را انتخاب کنید که به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارند.
پیکربندی اتوکلاو: هر یک از اتوکلاوهای ما را می توان مطابق با مشخصات ایده آل شما پیکربندی کرد. گزینه ها بی پایان هستند و ما افتخار می کنیم که اطمینان حاصل کنیم که هر مشتری دستگاه مورد نیاز خود را دریافت می کند.

 

هر اتوکلاو دارای اجزای اصلی مانند مخزن فشار، سیستم کنترل، تله ترموستاتیک، شیر ایمنی، مکانیزم خنک کننده فاضلاب، سیستم خلاء و مولد بخار است ، به طور عمده چهار چرخه استاندارد وجود دارد:

تحت فشار: چرخه حرارت تحت فشار ابتدایی ترین چرخه اتوکلاو است، که در آن هوای گرم را با توجه به زمان، دما و فشار استاندارد موجود در اتاق به وسیله تجهیزات گردش هوا از طریق یک فن به حرکت در می آورد.
پیش خلاء: در چرخه خلاء ، هوا به طور مکانیکی از محفظه اتوکلاو خارج می شود و با یک سری پالس های خلاء و فشار جایگزین می شود و به هوا یا بخار گرم اجازه می دهد تا به مناطق متخلخل پرکننده وارد شود.
مایعات: چرخه مایع را با سرعت کمتری خنک می کند و به تدریج فشار را کاهش می دهد تا از جوشیدن و پاشیدن مایع جلوگیری شود.
چرخه فوری: در چرخه لحظه ای، دمای بالا برای مدت زمان کوتاه تری اعمال می شود.

برند های تولید کننده اتوکلاو آزمایشگاهی

ایرانی: کاوش مگا، هستاران طب، رایمند طب، آزما سل
اروپایی: آیکا، بایندر، سیگما، یوروندا، تکنو گاز، اشنبندر، چیریست، متلر تویلد
چینی: وستون استون هییر

راهنمای خرید اتوکلاو آزمایشگاهی

اتوکلاو با فضای و حجم مورد نیاز بخرید

داشتن تخمینی از فضای مورد نیاز، پیش نیازی برای تعیین انتخاب اتوکلاو مناسب برای محیط کار شما است. اندازه آن می تواند از مدل های کوچک رومیزی گرفته تا سیستم های صنعتی متفاوت باشد، که می تواند منجر به اشغال فضای کارگاه کوچک یا مواردی شود که نیاز به نصب خود دارند. اگر فضای کف محدود باشد، اتوکلاو عمودی مناسب تر است، اگرچه ممکن است میزان بارگذاری را در مقایسه با اتوکلاو افقی کاهش دهد.

اتوکلاو درب جلو ممکن است به فضای بیشتری نیاز داشته باشد. در برخی موارد، اتوکلاوهای دو در ممکن است لازم باشد، که به قطعات اتوکلاو شده اجازه می دهد تا از یک طرف وارد و از طرف دیگر خارج شوند. برای محیط هایی که سطوح مختلف مهار مورد نیاز است، حتی لاینرها و درب های اتوکلاو مهم هستند.

یکی از مهم ترین مواردی که باید بررسی کنید این است که اتوکلاو به اندازه کافی بزرگ است تا بزرگ ترین اقلامی را که قرار است اتوکلاو می کنید در خود جای دهد، اندازه اتوکلاو اغلب بر حسب لیتر اندازه گیری می شود، واحدی که حجم کل داخل محفظه را اندازه گیری می کند، با این حال، اندازه قابل استفاده اتاق به طور کلی کوچکتر از اندازه واقعی اتاق است، که وسعت آن به پیکربندی اتاق و نحوه ساخت آن بستگی دارد.

برخی از اقلامی که باید اتوکلاو شوند ممکن است ابعاد غیرعادی داشته باشند، بنابراین مطمئن شوید که این اقلام بر اساس طراحی محفظه و تعداد قفسه های آن در محفظه اتوکلاو قرار می گیرند. نه تنها ظرفیت محفظه (اغلب در لیتر اندازه گیری می شود) مهم است، بلکه باید پیکربندی محفظه اتوکلاو نیز در نظر گرفته شود تا مشخص شود آیا اتوکلاو نیازهای شما را برآورده می کند یا خیر.

کیفیت اتوکلاو آزمایشاهی

عامل دیگر محدودیت قدرت است، که باید تعیین کند که آیا دستگاه شما برای قطعات اتوکلاو مناسب است که باید روزانه انجام شود. همچنین مهم است که اطمینان حاصل شود که به دلیل ظرفیت ورودی حجمی اتوکلاو، هیچ ضبطی در آنالیز وجود ندارد، زیرا اتوکلاوها باید دارای پنجره های بافر گرمایش و سرمایش باشند.. این مدت زمان به دستگاه اجازه می دهد تا با عملکرد بهتر در هنگام تمیز کردن مشتعل شود. به‌علاوه، وقتی نوبت به کاهش ظرفیت می‌رسد، در نظر گرفتن تعداد ابزاری که در اتوکلاو میگذارید همیشه تصمیم عاقلانه ای است که باید یک اتوکلاو بزرگ تهیه کنید یا کاملاً برعکس عمل کنید و در نهایت با یک اتوکلاو کوچک بخرید برعکس، داشتن چندین اتوکلاو می تواند در حالاتی مفید باشد.

ظرفیت خروجی تعیین می کند که آیا اتوکلاو شما برای مقدار محیط اتوکلاو که باید روزانه استریل شود مناسب است یا خیر. برای تعیین توان اتوکلاو، مقدار محیط اتوکلاو قابل استریل کردن در هر سیکل (و همچنین زمان لازم برای آماده سازی، بارگیری و تخلیه محیط) باید تعیین شود. بهترین اتوکلاو آن است که حجم خروجی آن با حداکثر توان مورد نیاز آزمایشگاه شما در روز در هر سیکل مطابقت داشته باشد. اگرچه زمان چرخه به الزامات استریلیزاسیون محیط اتوکلاو بستگی دارد، اتوکلاوها زمان‌های پیش‌گرم و سرد شدن بسیار متفاوتی دارند که می‌تواند به زمان چرخه کلی اضافه کند. برخی از ویژگی‌ها، مانند فن‌های خنک‌کننده، می‌توانند به میزان قابل توجهی سرعت فرآیند را افزایش دهند و گاهی اوقات سیکل‌های بیشتر در روز و توان عملیاتی بالاتر را ممکن می‌سازند.

نوع اتوکلاو انتخابی شما نیز می تواند کارایی عملیات را تا حد زیادی افزایش دهد و باید فرکانس بارگذاری، اندازه بار و تعداد افرادی که به اتوکلاو دسترسی دارند را در نظر بگیرد عملیات‌هایی که به توان عملیاتی بالا نیاز دارند، می‌توانند از چندین اتوکلاو با اندازه متوسط بهره ببرند که استفاده از آنها ممکن است گیج‌کننده باشد، برخلاف اتوکلاوهای بزرگ که می‌توانند مردم را منتظر نگه دارند و یک نسخه پشتیبان فوق‌العاده برای عملیات ایجاد کنند. داشتن چندین اتوکلاو کوچکتر نیز می تواند در صورت خرابی ایده آل باشد، زیرا بسیاری از اتوکلاوهای پشتیبان در دسترس هستند.

هزینه نصب تجهیزات جانبی برای تامین فشار و بخار اتوکلاو

دسترسی به آب یک عامل تعیین کننده برای اتوکلاو کارآمد است، اتوکلاوهای مختلف نیازهای کاملاً متفاوتی را برآورده می کنند، از نیاز به خدمات کامل لوله کشی گرفته تا اضافه کردن آب ساده به واحد، ماشین های مختلف برای کار به یک لوله مرکزی خارجی یا اتاق بخار نیاز دارند. در حالی که این پیکربندی به منبع غنی آب برای تغذیه اتوکلاو اجازه می دهد، همچنین مقدار فضای اختصاصی و تنظیم مورد نیاز برای اتوکلاو را محدود می کند. در حالی که دیگران می توانند با آب اضافه شده به محفظه به خوبی کار کنند. اتوکلاو برای نظافت نیاز به ظرفیت مستقل دارد، در غیر این صورت می تواند از طریق رادیاتورهای اتوکلاو که در آن آب کثیف در محفظه باقی می ماند، آسیب قابل توجهی ایجاد کند.

زیرا برخی از اتوکلاوها نیاز به لوله کشی دارند، در حالی که برخی دیگر می توانند با افزودن آب به واحد کار کنند. بسیاری از اتوکلاوهای سنتی و آنهایی که عملکرد خلاء محفظه ای دارند برای کار به منبع آب جاری یا بخار خانگی متکی هستند. اگرچه این پیکربندی به منبع ثابتی از آب برای تغذیه اتوکلاو اجازه می دهد، اما از نظر فیزیکی به دلیل نیاز به فضای خاص و پیکربندی برای اتوکلاو محدود است. با این حال، برخی دیگر به منبع آب یا بخار متکی نیستند و می توانند با آب اضافه شده به محفظه اتوکلاو کار کنند.  همانطور که اتوکلاو آب را از طریق یون تشخیص می دهد. در اینجا اطلاعات بیشتری در مورد استفاده صحیح از آب در مطلب زیر در مورد نگهداری اتوکلاو خواهید یافت.

اتوکلاو با مصرف برق اقتصادی بخرید

برق همچنین نقش مهمی در انتخاب اتوکلاو ایفا می کند زیرا مصرف برق بسته به اندازه و ظرفیت متفاوت است. به طور متوسط برای گرمایش سریع 220-240 ولت نیاز دارد. اتوکلاوها نیز نیازهای ولتاژ متفاوتی دارند، بنابراین منبع تغذیه شما عامل دیگری است که باید در نظر بگیرید. برخی ممکن است به 220-240 ولت نیاز داشته باشند (برخلاف پریزهای استاندارد 120 ولت)، که مزیت زمان گرم شدن سریعتر را دارد، یک برقکار ماهر معمولاً می تواند با هزینه اندکی ولتاژ مورد نیاز را تغییر دهد. برخی اتوکلاوها را می توان در هر مکانی که برق باشد قرار داد و نیازی به نصب لوله یا چیز دیگری نیست. و فقط باید اتوکلاو خود را متصل کنید و راه بیاندازید. چیدمان محفظه داخل اتوکلاو نیز عاملی است که باید در نظر گرفته شود، زیرا اتوکلاوهای عمودی دارای سبدهای قابل انباشته هستند که برای به حداکثر رساندن فضا ایده آل هستند. سری جدید همچنین دارای طراحی با بارگذاری بالایی است که ویژگی های نوآورانه دیگری را ارائه می دهد و فضای کاری ارزشمند را ذخیره می کند زیرا می توان آن را در هر مکانی قرار داد.

اتوکلاو با طراحی سازگار با هدف خود بخرید

فقط قیمت اتوکلاو نیست که باید برای شما مهم باشد، انتخاب بهترین دستگاه اتوکلاو متناسب با نیاز شما بسیار مهم است. از آنجایی که اتوکلاوها اشکال و اندازه های مختلفی دارند، از واحدهای جمع و جور و قابل حمل گرفته تا واحدهای دیواری یکپارچه و در بسیاری از پیکربندی ها، از اتوکلاوهای افقی با بارگیری از جلو تا اتوکلاوهای بارگذاری بالا، شما با انتخابی دشوار و استرس زا روبرو هستید. انتخاب بهترین اتوکلاو تا حد زیادی به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله:

  • وسیله ای که اتوکلاو می کنید
  • باری که باید اتوکلاو شود
  • منطقه و فضایی که برای نصب اتوکلاو در اختیار دارید

اتوکلاوها عمدتاً از طریق روش‌های استریلیزاسیون گرانشی، خلاء (پیش خلاء) عمل می‌کنند، اگرچه برخی از انواع اتوکلاوها هر دو روش استریل‌سازی را با هم ترکیب می‌کنند. برای رایج ترین انواع محیط های استریلیزاسیون شامل ظروف شیشه ای، ظروف و اقلام غیر متخلخل، از اتوکلاوهای بخار جابجایی گرانشی استفاده می شود، در حالی که برای اقلام بزرگ و غیر متخلخل مانند پتو و سایر وسیله ها، از دستگاه استریل کننده خلاء استفاده می شود. اتوکلاوهای گرانشی رایج ترین نوع استفاده شده در بازار هستند و عموماً برای اکثر کاربردها توصیه می شوند. با این حال، برای تعیین بهترین نوع اتوکلاو برای محیط استریلیزاسیون خود، باید تفاوت بین آنها را بدانید
در جعبه / خارج از محفظه. برای شروع، محفظه‌های اتوکلاو به دلیل فیزیکشان استوانه‌ای هستند که به فشار مساوی در کل محفظه نیاز دارد (سیلندرها معمولاً در اتوکلاوها استفاده می‌شوند زیرا لبه‌های گرد کمتر در معرض شکستگی در فشار بالا هستند تا گوشه‌های ظروف جعبه‌ای شکل) ، اتوکلاوهای افقی سیلندرهای جانبی هستند که توسط یک جعبه احاطه شده اند، با این طراحی، فضای اطراف بیرون جعبه هدر می رود.
داخل محفظه در اتوکلاوهای بارگیری از جلو، اقلام باید دارای یک سطح صاف برای استراحت باشند که با استفاده از سینی هایی که به داخل محفظه می روند، قرار می گیرند. با این سیستم، مناطق خارج از سطح صاف در داخل اتاقک های استوانه ای هدر می رود. روی سینی وسط اتوکلاو مخصوصا ظروف شیشه ای گرد است مخصوصا فلاسک، بطری، ظروف پتری و غیره. هنگامی که اشیاء گرد را در یک ناحیه مستطیلی قرار می دهید، نواحی در امتداد لبه ها نیز از بین می روند زیرا اجسام گرد فقط لبه تخته را لمس می کنند، در یک نقطه کوچک، بقیه فضا هدر می رود.

به طور خلاصه، اتوکلاوهای بارگیری از جلو افقی دارای یک نقطه ضعف طراحی هستند زیرا فضای کار قابل توجهی را اشغال می کنند و اتوکلاوهای بارگیری از جلو فضایی را اشغال می کنند که می تواند برای تجهیزات دیگر استفاده شود یا فضای کار را برای تحقیقات آزاد کند. علاوه بر این، از آنجایی که فضای خارج از محفظه، داخل محفظه و در نهایت در سینی ها هدر می رود، به خصوص نسبت به اندازه خود ناکارآمد هستند و تنها از درصد کمی از حجم کل برای اتوکلاو استفاده می کنند. با در نظر گرفتن این عوامل بسیار، اتوکلاوهای محفظه افقی بارگیری جلو به معنای واقعی کلمه اتلاف فضا هستند.

اتوکلاوهای بارگیری از بالا بهترین اتوکلاوها برای حداکثر استفاده از فضا هستند زیرا طراحی عمودی اتوکلاوهای بارگیری از بالا و سبدهای قابل روی هم قرار گرفتن امکان استفاده بهینه از محفظه استوانه ای عمودی را فراهم می کند. اتوکلاوهای با بارگیری از بالا علاوه بر کناره های گرد خود می توانند حجم زیادی از محیط های اتوکلاو را که دارای لبه های گرد نیز هستند، در خود جای دهند. هنگام در نظر گرفتن اتوکلاو، همیشه پیکربندی و نحوه تأثیر آن بر ظرفیت و همچنین فضای عمومی کارگاه یا آزمایشگاه را در نظر بگیرید.

اتوکلاوی بخرید که نگهداری و تمیز کردن آن آسان باشد

تمیز کردن آسان اتوکلاو را باید جدی گرفت ، منبع اصلی آسیب به اتوکلاوها، به ویژه بخاری های اتوکلاو، آلودگی هایی است که وارد محفظه اتوکلاو می شوند. در دماها و فشارهای بالا، ناخالصی‌هایی که از محیط اتوکلاو تبخیر می‌شوند، می‌توانند به قسمت‌های مختلف داخلی اتوکلاو بچسبند و بسوزانند و از انتقال گرما توسط بخاری جلوگیری می‌کنند و به طور بالقوه باعث از کار افتادن دستگاه شما می‌شوند. برای اتوکلاوهای سری جدید می توانیم با برداشتن درپوش سفید و باز کردن شیر تخلیه زیر دستگاه و تخلیه آن در درن، آب داخل محفظه اتوکلاو را تخلیه کنیم.

اتوکلاوها باید دارای قابلیت تمیز کردن داخل و خارج و همچنین قابلیت درب خود تمیز شونده باشند. عملکرد یکی از الزامات اولویت برای آزمایش اتوکلاو و بار آن برای اطمینان از پردازش صحیح بار است.

گارانتی اتوکلاو آزمایشگاهی

خرید اتوکلاو در صورت عدم پشتیبانی مناسب از مشتری پس از تحویل سفارش چه فایده ای دارد؟ به طور کلی اتوکلاو های ایرانی گارانتی و خدمات پس از فروش مناسب تری نسبت به اتوکلاو های چینی دارند. اتوکلاو های اروپایی هم به دلیل افزایش قیمت ارز و نداشتن گارانتی شرکت مادر و خدمات پس از فروش مقرون به صرفه نیست.

کارشناسان شرکت آریاطب به صورت تلفنی در دسترس هستند تا به سوالات شما پاسخ دهند.
 

پست های مرتبط 0 نظرات
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی