به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

تخت دو شکن چیست

تخت دو شکن چیست

یکی از موارد مهم و با اهمیت برای بیماران که نیاز به توجه بسیار بالایی دارد، راحتی و آسایش و کیفیت محل استراحت، در واقع تختی که باید در مدت بستری شدن روی آن می خوابند و استراحت می کنند می باشد، معمولا تخت بیمارستانی موجود در تمام بیمارستان های پیشرفته، همان تخت بیمار و بیمارستانی مکانیکی دو شکن می باشد که برای راحتی بیمار قابلیت تنظیم دستی و برقی را دارد، اکثر بیماران عادت  دارند تا در مدت زمان بستری خود به مطالعه و یا کار با موبایل های همراه هوشمند خود مشغول باشند. بنابراین نیازمند نشستن و یا قرار گرفتن در حالتی می باشند که بر روی کتاب و یا موبایل خود مسلط شده تا بتوانند به شکل راحت تری از مطالعه و یا استفاده از موبایل خود لذت برده و برای مدت زمان کوتاه هم که شده باشد درد ناشی از بیماری خود را فراموش کرده و سرگرم شوند، به طور طبع این عمل در خیلی از موارد اجازه ی پزشک را به همراه ندارد و مطلقا پزشک به هیچ عنوان مجوز تحرک و یا تکان خوردن را به بیمار نخواهد داد که در این گونه موارد اگر بیمار بخواهد بر روی تخت خود بنشیند باید از همراه خود و یا شخص دیگر و یا یک پرستار کمک بگیرد که این مورد نیز در همه لحظه ها میسر نمی شود و یا برخی از بیماران از اینکه از پرستار خود درخواست کمک کنند خجالت می کشند. علاوه بر این مورد، بیماری اگر به تازگی عمل جراحی انجام داده باشد برایش بسیار دشوار است بدون کمک دیگران بخواهد بنشیند و یا اصلا توانایی ان را ندارد، در اینجا تخت بیمار و بیمارستانی مکانیکی دو شکن به بیماران اجازه می دهد که بدون درخواست کمک از دیگران به راحتی و با فشار دادن یک دکمه و یا تنظیم کردن دستی تخت بیمار و بیمارستانی مکانیکی دو شکن ، به حالت نشسته ی خود بیاید و فعالیت مورد نظرش  را از جمله مطالعه  کتاب، یا کار با تلفن هوشمند خود، یا خوردن غذا،  یا نوشیدنی و یا مصرف دارو های تجویز شده توسط پزشک را انجام دهد . همانطور که در مطالب بالا مطالعه کردید یکی از ابزارهای مهم و ضروری در تمام مراکز درمانی و پزشکی و کلینیکها و بیمارستان ها تخت بیمارستانی است. در ابتدا این سوال پیش می آید که تخت بیمارستانی چیست؟ تخت بیمارستانی در واقع همان تختی می باشد که برای استراحت بیماران در طول ۲۴ ساعت بستری بیماران فراهم می آید. این یک تعریف کلی از تخت بیمارستانی می باشد و ممکن است در انواع مختلف تخت بیمارستانی این تعریف دست خوش تغییراتی نیز شود. برای مثال این تعریف برای تخت های جراحی استفاده نمی شود چرا که معمولا عمل جراحی احتمالا کمتر از 2 ساعت طول می کشد و مطمئنا بیماران برای استراحت بر روی این تخت قرار نخواهند گرفت.

تخت دو شکن چیست

تخت بیمارستانی دوشکن چیست

تخت بیمار معمولی دو شکن معمولا مورد استفاده ی بیماری می باشد که در ناحیه ی پایین تنه خود مانند کمر و یا پاهایش دچار مشکل شده باشد و توانایی راه رفتن را نداشته باشد. بنابراین با قرار گرفتن بر روی تخت بیمار دو شکن معمولی ، بیمار درد ناشی از جا به جایی را نداشته و آن را تجربه نخواهد کرد.  نکته ی قابل توجه و حائز اهمیت دیگر این است که در تخت های بسیاری به دلیل نداشتن حفاظ  و یا نرده ی محافظ احتمال سقوط بیمار از روی تخت خود بر روی زمین و سقوط از روی تخت خود و پرتاب شدن وجود دارد که این تخت معمولی دو شکن بیمار با استفاده از نرده های محافظ می تواند از سقوط احتمالی بیماران محترم بر روی زمین و شدیدتر شدن بیمار، درد و خدای ناکرده شکستگی استخوان هایشان ممانعت کند. تخت بیمار معمولی دو شکن علاوه بر مدل دو شکن دارای مدل سه شکن نیز می باشد.

تخت دو شکن چیست

فروش تخت معمولی دوشکن مکانیکی بیمار

فروش تخت معمولی دوشکن مکانیکی بیمار علاوه بر با کیفیت بودن ساخت آن باید ضد اکسیداسیون، ضد خوردگی و تا حدی ضد ضربه نیز باشد. فروش تخت معمولی دوشکن مکانیکی بیمار دارای فن آوری پیشرفته ای می باشد که همین مدرن بودن آن بر جذابیت تخت افزوده است، لازم به ذکر است که سرعت جا به جایی تخت معمولی دوشکن مکانیکی بیمار در زوایای مختلف و همچنین با سرعت جا به جایی ریل و یا حفاظ مخصوص بیمار نیز به حدی می باشد که بیمار به سرعت می تواند کارهای خود را انجام بدهد. نکته ی جالب و قابل توجه این می باشد که تمام دستورات اجرایی برای تغییر در وضعیت تخت فقط با فشار دادن یک دکمه قابل اجرا می باشد. این تخت بیمار و بیمارستانی در مدل سه شکن نیز موجود می باشد.

تخت دو شکن چیست

قیمت و خرید تخت بیمارستانی دوشکن برای خانه – تخت بیمار معمولی خانگی

تخت های بیمارستانی دو شکن کیفیت های متفاوت و مختلفی دارند و توسط شرکت های مختلف به بازار عرضه می شوند، از نکات مهمی که باید در مورد بیماران مورد توجه قرار گرفته شود توجه به حال بیماران می باشد که به علت بیماری مجبور به ماندن در بیمارستان، بستری شدن هستند و توجه به آسایش این بیماران ، حائز اهمیت می باشد. بنابراین تهیه بهترین تخت بیمارستانی دو شکن و مجهز کردن کلینیک و بیمارستان به بهترین ابزارها تاثیر به سزایی در ارتقاء سطح کیفیت و روند درمان بیمار و جلب رضایت آنان از پروسه ی درمانی را به همراه دارد. خریداران محترم می توانند برای کسب اطلاع از قیمت و نحوه ی خرید تخت های بیمارستانی دو شکن با ما تماس بگیرند.

پست های مرتبط 0 نظرات
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی