به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

تخت پوست مو دو شکن

مدل: تخت پوست مو دو شکن
دسته بندی: سایر تخت ها
شناسه محصول: 4307

تماس بگیرید


با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

تخت‌های شکن دار ، به تخت‌های گفته می‌شود که برای فراهم کردن شرایط استراحت بیمار در طول ۲۴ ساعت استفاده می‌شود ؛ این لوازم جزو لوازم اصلی مورد استفاده در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی می‌باشد؛ این تخت انواع متنوعی دارد، مانند یک شکن ، دو شکن و سه شکن . این تخت‌ها به صورت برقی و مکانیکی تولید شده است. تخت‌های شکن دار مکانیکی ، به وسیله هندل قابل تغییر زاویه بوده و در تخت‌های شکن دار تغییر زاویه را می‌توانیم به کمک کنترل هایی که دارد انجام دهیم.

تخت‌های بیمارستانی دو شکن دارای قابلیت تغییر دادن زاویه در ناحیه بالاتنه و تغییر زاویه در قسمت زیر پا را دارد ؛ در این تخت نیز امکان تغییر زاویه به صورت‌های مکانیکی و برقی می‌باشد ؛ این تخت ها در حالت کلی برای بیمارانی که مشکل شکستگی زانو به پایین را دارند و یا افرادی که به هر علتی مجبور به بستن آتل و یا گچ پا های خود شده‌اند ، طراحی شده است.

استفاده از این تخت ها باعث می‌شود ، هیچ زاویه‌ای بین مفصل ران و زانو ها ایجاد نشود

تخت‌های دو شکن در کلینییک‌های پوست و مو

استفاده از تخت‌های مناسب در کلینیک‌های پزشکی پوست و مو اهمیت زیادی دارد؛ این تخت‌ها باید دارای نکاتی که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌شود، باشد. این نکات عبارتست از:

۱_ کلیه فعالیت‌های پزشک زمانی به بهترین نحو خود انجام می‌گیرد که تسلط کافی را داشته باشند.

۲_ باعث آسان شدن شرایط کاری می شود

۳_ باعث کم شدن خستگی متخصصین و دستیار ها می‌شود.

تخت پوست مو دو شکن

در هنگام خرید این تخت‌ها باید به داشتن امکانات مناسب خرید تخت، که باعث آرامش مراجعه کننده شود مانند قدرت موتور تخت برقی، گونه‌های حرکتی تخت و جنس رویه تخت باید بسیار توجه شود.  باید رویه تخت‌ها را طوری انتخاب نمایید که آن‌ها را بتوان بعد از هر بار استفاده ضدعفونی کرد و پس از شستشوی زیاد رنگ آن‌ها از بین نرود.در مدل های برقی قابلیت تغییر ارتفاع کل تخت تغییر زاویه هر شکن در تخت با زدن چند دکمه امکان پذیر می‌باشد به طوری که شخصی که بر روی تخت خوابیده، می‌تواند این کار را به تنهایی انجام‌دهد.

از این رو تخت می‌توان در کلینیک‌های تخصصی پوست و مو استفاده کرد این نوع تخت‌ها باید شرایط خاص و پوزیشن‌ها رابرای بیماران فراهم کنند تا پزشک بتواند مراحل ترمیم و یا درمان را به راحتی انجام‌دهد.

این نوع از تخت‌ها دارای بدنه ABS و رنگ الکترواستاتیک می‌باشند؛ که این امر باعث دوام بالا و ماندگاری زیاد آن می‌شود.این نوع تخت ها دارای مشخصه هایی از جمله امکان تنظیم ارتفاع از ۵۰ تا ۹۵ را دارند ؛ هم‌چنین با توجه به امکان این‌که آن را می‌توان در ایران تولید کرد این تخت‌ها را با طولی برابر با ۱۷۰ الی ۱۹۵ سانتی متر می‌سازد. این تخت ها توسط کنترل دستی نیز قابل تنظیم بوده و به راحتی با فشردن یک دکمه شکن تعبیه شده و در حالت های مختلف قرار می‌گیرد .جنس رویه‌ای که روی شکن‌ها قرار دارد از نوع مواد پلیمری بوده قابل شستشو نیز می‌باشد. تخت دارای الکتروموتور بوده و توسط یک بازوی مکانیکی جابه‌جا می‌شود و تخت را بالا و پایین می‌برد.

جمع بندی

تخت‌های شکن دار بسیار کارآمد بوده که انواع متفاوتی دارد؛ یکی از این انواع تخت‌های دو شکن می‌باشد؛ این تخت‌ها در دو نوع برقی و مکانیکی تولید شده و دارای قابلیت ایجاد تغییر زاویه در قسمت‌های بالاتنه و زیر پا می‌باشد و بیشتر هنگامی که دچار شکستگی در ناحیه پا شده اید ، مورد استفاده قرار می‌گیرد .در هنگام خرید این تخت‌ها برای کلینیک‌های پوست و مو باید دقت زیادی صورت بگیرد، تا تخت خوب و راحتی خریداری شود رعایت نکات خرید تخت برای کلینیک‌های پوست و مو باعث ایجاد حس راحتی برای متخصصین دستیاران و بیماران می‌شود.

  • تخت پوست و مو

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی