به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

کیسه کلستومی 6355

مدل: 6355 (کلوپلاست)
دسته بندی: کیسه کلستومی
شناسه محصول: 6452
برند: کلوپلاست

تماس بگیرید


با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

کیسه کلستومی کد 6355

کیسه کلستومی 6355 کولوپلاست یک دستگاه استومی استثنایی است که برای رفع نیازهای منحصر به فرد افرادی که تحت عمل جراحی کولوستومی قرار گرفته اند طراحی شده است. این محصول دارای چسب سازگار با پوست است که بدون ایجاد سوزش پوست، چسبندگی ایمن را فراهم می کند، در حالی که مواد پشتی نرم و راحت به راحتی کلی محصول می افزاید.

کیسه کلستومی 6355 دارای یک فیلتر یکپارچه است که بوها را کاهش می دهد که به نوبه خود تجربه ای محتاطانه و بدون بو را برای کاربر تضمین می کند. همچنین دارای یک سیستم کوپلینگ منحصر به فرد است که اتصال ضد نشتی را تضمین می کند و به کاربر این امکان را می دهد که هنگام پوشیدن آن احساس اطمینان و راحتی داشته باشد.

کیسه کلستومی 6355 دارای اندازه فلنج 2 3/4 اینچ و ظرفیت کیسه 770 میلی لیتر است که فضای کافی را برای جمع آوری زباله ها فراهم می کند. این باعث می شود که گزینه ای عالی برای افرادی باشد که می خواهند روز خود را بدون نگرانی از تعویض مکرر کیسه سپری کنند.

کیسه کلستومی 6355 کلوپلاست

استفاده از کیسه کلستومی 6355 برای نیازهای موقت و دائمی کولوستومی آسان است. ساختار سبک وزن آن، پوشیدن و جابجایی آن را آسان می کند، در حالی که همچنان طراحی براق و محتاطانه ای را حفظ می کند. دستورالعمل های ارائه شده به وضوح نحوه اعمال کیسه کلستومی را به طور موثر توضیح می دهد.

در نتیجه، کیسه کلستومی 6355 یک گزینه قابل اعتماد، راحت و کاربرپسند برای افرادی است که به دنبال کیسه های کلستومی با کیفیت بالا هستند. چسب سازگار با پوست، مواد پشتی نرم، فیلتر یکپارچه، سیستم اتصال منحصر به فرد و ظرفیت کافی، ترکیب شده تا حداکثر اطمینان و راحتی را برای کاربر فراهم کند.

 

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی