به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

کیسه کلستومی 17500

مدل: ۱۷۵۰۰
دسته بندی: کیسه کلستومی
شناسه محصول: 6556
برند: کلوپلاست

75000
57000

  • کیسه مات
  • مجهز به بوگیر
  • بدون لاتکس مخصوص افرادی که حساسیت دارند.

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

کیسه کلستومی 17500 ته بسته

خود کلستومی یک دهانه ایی می‌باشد که برگرفته از روده ی بزرگ بر روی شکم که طی یک عمل جراحی انجام می‌شود تا هدف اصلی  کلستومی اجازه عبور آسان به مدفوع می ‌باشد  جایگزین اصلی روده می‌باشد  تا زمانی که روده به درستی عمل کند  افرادی که مشکل دفع مدفوع از مقعد دارند از طریق کلستومی این مشکل را رفع می ‌کنند قابلیت نصب در هر ناحیه از روده ی بزرگ می‌باشد محل قرارگیری کیسه کلستومی بر روی استوما می‌باشد  که محل مناسب دفع تولیدات زائداتی می باشدخود استومی به معنای ایجاد سوراخ در بدن به منظور تخلیه مدفوع که انتهای روده ی بزرگ در میان دیواره ی روده ای به صورت برآمده قابل مشاهده می‌باشد دو نوع کلستومی انتهایی و موقتی داریم در کلستومی موقت بیشتر زمانی که به روده پایینی صدمه وارد شده بیشتر برای راحتی روده مدفوع از این بخش عبور نمی‌کند  به این دلیل کلستومی موقت و کوتاه مدت را نصب می‌کنند تا روده به طور کامل بهبود یابددر حالی که کلستومی انتهایی  از قسمت سالم روده بزرگ  توسط ا ستما در میان یک شکاف موجود می‌شود  که در دیواره ی شکمی قرار می‌گیرد و بخیه در همان محل انجام می‌گرددکیسه کلستومی در میان توضیح بسیار آسان همان استومی می‌باشد که در قسمت روده بزرگ ایجاد می‌شود  تا حفره خارج شکمی که فضای بازی می‌باشد ادامه پیدا می‌کند  که موجب می‌شود فضولات سمت روده نرود و به داخل کیسه ریخته شوند.

خرید کیسه کلستومی ۱۷۵۰۰

ایجاد کیسه کلستومی در بدن زمانی که ناحیه شکمی دارای عفونت بالا که آبسه را ایجاد می کند انجام میگر‌دد یا عفونت های جزئی روده یا زمانی که توسط اسلحه مسیر عبور انسداد می یابد  . کیسه کلستومی قادر به ماندگاری بالا نمی‌باشد زیرا ممکن است مقدار عفونت را افزایش دهد باید طی روند 3 تا 5 روز تعویض گردد بر روی کیسه مد نظر تاریخ تعویض و برداشت ذکر شده است  گاهی ممکن است که زمان تعویض از دستتان در برود در این زمان شما بر روی پوست خودتان که محل استومی می‌باشد احساس سوزش و خارش می کنید که علامت نیاز به تعویض کیسه می‌باشد که باید سریعاً تعویض گردد

این کیسه ابزار مناسبی برای درمان یبوست بی اختیاری ادرار و حتی عفونت می‌باشد  دهانه این کیسه به صورت حلقه می‌باشد که به صورتی قادر به پوشش دهی  پوست شکم می‌باشد .

همچنین دارنده ی چسب مخصوصی می‌باشد که به راحتی به بدن میچسبد و انعطاف پذیری بالایی دارد

دارنده ی مخزن سیلیکونی که شفافیت بالایی دارد به طوری که پس از  نصب هیچ گونه گاز و بوی بدی از خود منتشر نمی‌کند  حتی در انتهای کیسه گیره ای متصل شده که در مواقع فوری قابل بازگشایی و خارج کردن محتوا را ایفا می‌کند.

دو مدل کیسه کلستومی موجود می باشد یک تکه و دو تکه  می‌باشد که تفاوتی که بین این دو مدل موجود می‌باشد این است که در کیسه کلستومی یک تکه  چسب مخزن و کیسه به صورت یکپارچه متصل به یکدیگر می‌باشند در حالی که در دوتکه از یکدیگر کاملا جدا می‌باشند .

توصیه می‌شود بیشتر از کیسه کلستومی یک تکه استفاده شود زیرا بسیار انعطاف پذیر و نازک می‌باشند به دلیل عدم اتصال حلقه کیسه به چسب در زیر لباس برآمدگی ایجاد نمی‌کنند  در حالی که کیسه دو تکه برجستگی بالایی دارد و تنها در مواقع ضروری توسط گیره قابل جداسازی محتوای درونی می‌باشد

جنس اکثر کیسه های کلستومی دائمی که در جهت تخلیه ضروری استفاده می‌شود بیشتر لاستیک بوده  که گویی تسمه به بدن بیمار متصل می‌شود البته کمتر قابل استفاده هستند زیرا عوارضی در پی استفاده  به همراه دارند.

قیمت کیسه کلستومی 17500

اولین کیسه کلستومی کلوپلاست در قرن نوزدهم ساخته شده بودهدف تولید کیسه کلستومی جلوگیری از ترشحات اضافی و کمک به خروجی بهتر استو‌ما می باشد که قادر به حفاظت از مقدار پوستی که در احاطه استوما می باشد را ایفا می‌کند حفظ ارتباطات و فعالیت اجتماعی را در پی داردهمان طور که در مطالب بالا ذکر شد دو مدل کیسه کلستومی کیسه تک و کیسه دوتک موجود است که هر یک به سه دسته تقسیم می شوند

  • 1 کیسه شیردار
  • 2 کیسه ته بسته
  •  3کیسه باز یا قابل تخلیه

و برخی استوما که گرد ومدور هستند به طور محدود قابل یافت می‌باشند که این کیسه ها قابلیت برش خوردگی دارند که نوع کیسه بستگی به استوما دارد.

ظاهر کیسه ها یا شفاف می‌باشد یا مات بیشتر از کیسه شفاف که جنس سیلیکونی دارند در کادر درمانی بعد از انجام عمل جراحی به کار‌برده می‌شود .

کیسه های ته بسته که منشا کلو‌پلاستی دارد قابل تخلیه نمی‌باشد بلکه تنها قابل تعویض مجدد قرار می گیرد قابلیت همرنگی با پوست بدن را فراهم می‌کند  مانع از تعریق پوستی می‌شود بدون هیچ گونه سروصدا و نصب سخت می‌باشد  قابلیت شستشوی مجدد را نیز دارا است.

کیسه های کلستومی که انتهای بازی دارند به راحتی عملکرد تخلیه را انجام می‌دهد که هدف از این عملکرد جمع آوری ترشحات آبکی و حجم زیاد اطراف استوما همچنین زخم ها نیز می توان از این کیسه استفاده کنید پوشش این پارچه یکپارچه خارجی می‌باشد.

کیسه های شیردار به دلیل وجود دریچه ی یک طرفه ای که دارند به راحتی به سمت استوما برنمیگردند.

گاهی برای خوشبو کردن استوما و اطراف آن از مرطوب کننده ها و برخی خوشبو کننده ها استفاده می کنند تا مقداری بوی نامطبوع را کاهش دهند

بهترین کیسه برای کلستومی کیسه های ته بسته می‌باشد البته باید به استاندارد بودن کیسه اطمینان باشید تا مبادا صدمه جبران ناپذیری به همراه داشته باشد.

برای انتخاب کیسه درست باید برخی استوما را ارزیابی کنید نوع استومی مثل اندازه و خصوصیات آن

شرایط اطراف  پوست استومی را در نظر داشته باشید مقل چین و چروک و میزان تعریق و…..

با رعایت این ارزیابی می توانید نوع کیسه مد نظر را با توجه به بیماری خود فراهم کنید.

کیسه کلستومی 17500

روند جراحی و جایگذاری کیسه کلستومی

انجام عمل کلستومی با بیهوشی عمومی (خوابیده به پشت) انجام می شود که فرد طی 3 الی 7 روز در بیمارستان نگهداری می‌شود حین عمل نیز گاهی  ممکن است نیاز به مکیدن تراشه های یخ توسط فرد انجام شود که  نشان دهنده عملکرد درست کیسه است در اولین روز بعد عل فرد مجاز به نوشیدن مایعات نمی‌باشد بعد دوروز قوام حالت مدفوع جمع آوری می‌شود به طوری که نوع کلستومی بستگی به بیمار دارد .

در ابتدا مدفوع جمع آوری شده به دلیل فعالیت باکتریایی بد بو می‌باشد برای کاهش بوی بد توصیه به مصرف حبوبات و برخی آمونیوم ها می‌شود .

میزان عوارض کلستومی بیست درصد می‌باشد حدود 15 درصد از کلستومی نیاز به اصلاح و جراحی دارد

در حین جراحی باید تمامی ابزارها استریل شود  تا مبادا  موجب ایجاد عفونت ادرایه و شکمی شود‌‌.

کیسه استومی 17500

اهداف کلستومی

ایجاد یک راه خروجی به عنوان دفع کننده مواد زائد از روده بزرگ بعد برداشتن روده چپ

تغییر دهی مسیر جریان مواد زائد

محافظت از محل بخیه انجام شده

دو نوع کلستومی تغییر دهنده مسیر  و فشار زدایی داریم هر یک ویژگی منحصر به فردی دارند.

تغییر دهنده ی مسیر کلستومی رایجی به شمار می آید که به سبب آن روده چپ و رکتوم برداشته می شود به بیرون از شکم انتقال می‌یابد  .

تمام افرادی که جراحی کلستومی انجام می دهند نیاز به جایگذاری کیسه کلستومی ندارد افرادی که فوق کلستومی انجام می دهند نیاز به قرار دهی کیسه کلستومی ندارند بلکه کافی است تنها استوما را با پارچه ایی ساده بپوشاند تا در معرض باکتری قرار نگیرد.

و نسبت به افرادی که برای اطمینان کیسه کلستومی مصرف می کنند تنها یک بار در شبانه روز دفع مدفوع دارند که می‌توانند زمان آن را تنظیم نمایند .

کیسه کلستومی 17500

برخی استومای خود و روده را گرم یا با آب نمک شستشو می دهند تا موجب تحریک و دفع آسان مدفوع شوند.

دانستید که کیسه کلستومی بستگی به اندازه استوما دارد استوما در اوایل عمل حجیم و متورم می باشد اما با گذر زمان حجم کاهش می یابد و چروکیده می‌شود به همین دلیل برای تعویض کیسه کلستومی باید اندازه گیری لازم در جهت استوما را ایجاد کند تا کیسه کلستومی به راحتی بخش مورد نظر شکم را پوشش دهد .

محل استوما در همه حالت باید قابل مشاهده باشد زیرا در این صورت باید به پزشک مراجعه شود زیرا هرگونه کوتاهی سبب ایجاد التهاب و عفونت می ‌شود .

کیسه کلستومی دارای دو بخش اساسی رویه و مخزن می ‌باشد  رویه اصلی ترین بخش می باشد که بر روی سطح شکم می چسبد و دارای واشر و حلقه می باشد

حلیه نقش جلوگیری از خارج شدن مواد دفعی توسط استوما می ‌شود  مخزن از جنس فیلم پلاستیکی می‌باشد که شفافیت و کدری دارد که متشکل شده به رویه باشد

کیسه کلستومی کد 17500

استوما چیست؟

در زبان یونانی به معنای دهانه به کاربرده می شود یا همان شکافی که بر روی شکم بیمار ایجاد می‌شود همیشه قرمز و مرطوب است  همیشه اطراف استوما را مرطوب نگه دارید  و موهای زائد را با قیچی کوتاه و ضدعفونی کنید برای اینکه دائم مجبور به تعویض کیسه نباشید از کیسه دو تکه استفاده کنید.

استوما زمانی که کلستومی به دو علت رخ دهد ایجاد می شود

برش روده

آسیب روده

که باید عمل جراحی انجام شود تا روده تا زمان بهبود استراحت لازم را انجام دهد 

اطراف استوما از حساسیت بالایی برخورد‌دار هستند به گونه ایی که کیسه به کار رفته باید با اندازه (قطر) استوما مطابقت داشته باشد تا در زمان ناهماهنگی فشاری به استوما وارد نکند که صدمه ببیند و دچار خونریزی شود.

شستشو  و تخلیه کیسه کلستومی

بهترین  زمان برای تخلیه صبح زود می‌باشد قبل صرف غذا زیرا روده سطح فعالیت کمتری دارند  و برخی شب پس از صرف غذا کیسه را تعویض و شستشو می‌دهند

بهتراست محل استوما را با سرم های نمکی نیم لیتر الی یک لیتری شستشو دهید تا به خوبی ضدعفونی کنید در نهایت برای جلوگیری از خشک شدن از ژل نرم کننده استفاده کنید زیرا اطراف پوست استوما باید مرطوب باشد

اگر استوما به صورت کولون صعودی  نشات گرفته باشد مدفوع شل و آبکی خواهید داشت که برای ناحیه استوما بسیار حساس می‌باشد طوری که سریع تحریک می‌شود

در حالت عرضی  نیمه شل و جامد می‌باشد که تحریک کنندگی کمی دارد اما در حالت نزولی اصلا تحریک کنندگی ندارد اما نیازمند توجه می‌باشد .

اغلب به وفور یافت می شود بیمارانی که عمل کلستومی انجام می‌دهند با این که راه روده و مقعد بسته شده اما باز از مقعد ترشح دارند به دلیل این که دیواره ی مخاطی به طور کامل ترم سازی را انجام نداده و دفع سلول های مرده هنوز در بدن می‌باشد  تزشح ها شفاف حتی کف مانند و سفید می ‌باشند که تمامی این ها طبیعی می باشد .

در صورتی که حس کردید مسیر کیسه کلستومی دچار انسداد شده از میل غذا های جامد پرهیز کنید شکم و نواحی دهانه کیسه را ماساژ دهید اگر دچار اسهال شدید بدانید پتاسیم زیادی از دست می ‌دهید.

مهم ترین خصوصیات استفاده از کیسه های کلستومی این است که اجزای تشکیل دهنده آن با قسمت رویه هیچ‌گونه حساسیتی را تولید نمی‌کند به طوری تولید  می شوند که از روی پوشش فرد هیچ برجستگی قابل مشاهده نباشد.
کیسه کلستومی 17500

تعویض کیسه کلستومی

در تک کیسه ایی باید کل کیسه کلستومی تغییر پیدا کند در حالی که در کیسه های دوتکه تعویض هفته به هفته کفایت می‌کند.

کیسه های یک تکه با توجه به قابلیت فردی ۲الی ۳ روز قابل تعویض می‌باشد  البته برای تعویض باید استوما را با دستمال مرطوب مقداری جستجو و ضد عفونی کنید  همین‌طور کاغذ پشت چسب کیسه ایی بردارید و به اندازه قطر استوما برش دهید و به آرامی بر روی استوما قرار دهید  همچنین شانس افرادی که عمل کیسه کلستومی انجام می‌دهند تنها چهل و پنج درصد موفقیت آمیز است

زمانی که کیسه بر روی بدن است نیاز به پاکسازی نمی‌باشد به همین دلیل می‌توانید از دستمال کاغذی در جهت پاکسازی انتهای کیسه ها قابل استفاده می‌باشد .

گاهی مدفوع بسیار به داخل کیسه می‌چسبد که پیشنهاد می‌شود تا با آب پرفشار یا برخی روغن ها جهت جداسازی اقدام نماید.

در سیستم های دوتکه هم گاهی در انتهای حلقه مقداری چسبندگی قابل مشاهده می‌باشد که موجب ناراحتی می‌شود با گوش پاک کن می‌توانید به راحتی پاک کنید.

این کیسه هارو باکیفیت عالی و قیمت مناسب می توانید از برند کلوپلاست خریداری کنید زیرا بهترین برند و شرکت در جهان می باشد که با هدف جلب رضایت مشتری تمام کارها را تولید و باکیفیت و مواد عالی به بازار عرضه می‌کند.

برای تهیه کیسه کلستومی به صفحه قیمت کیسه کلستومی و قیمت کیسه استومی مرجعه فرمایید.

4

میانگین امتیاز

100%توصیه شده(1 از 1)
0%
100 %
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
  • ali ۰۹ آبان ۱۴۰۱ | ۱۰:۴۵

    من خریدم راضی ام

  • مدیریت ۰۹ آبان ۱۴۰۱ | ۱۰:۴۹

    تشکر از خرید شما

توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی