به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

کاغذ وی پک استریل 7.5 سانت

مدل: 7.5 سانت
دسته بندی: وی پک
شناسه محصول: 5991

405000


با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

کاغذ وی پک دندانپزشکی

  • کاغذ وی پک در اصل همان پاکت های استریل هستند که با نام وی پک شناخته می شوند. وی پک اولین تولیدکننده و طراح این محصول است که به دلیل مشهوریت فراوان از برند آن برای ماهیت رول استریل استفاده می گردد به زبان ساده تر باید بگوییم امروزه به تمامی انواع رول های استریل وی پک گفته می شود. رول های استریل از جمله کاغذ وی پک استریل عرض 7/5 سانت به صورت یک پاکت بسیار مقاوم در برابر خراش، بخار و رطوبت می باشد که کاربر برای استریل کردن ابزارآلات پزشکی می تواند آن را مورد استفاده قرار دهد. نحوه استفاده از این محصول بدین شکل است که کاربر یک پاکت استریل را باز نموده و تعدادی ابزارآلات پزشکی یا دندانپزشکی درون آن قرار می دهد سپس درب آن را بسته و آن را داخل دستگاه اتوکلاو می گذارد تا با روشن شدن دستگاه طی فرایند استریلیزاسیون تمامی ابزارآلات استریل گردند. این پاکت ها بر روی کاغذ خود تعداد بسیاری منافذ ریز دارند هنگامی که فرایند استریلیزاسیون شروع گردد به طور خودکار محفظه ها باز شده و اجازه می دهد تا بخار وارد شده و وسایل را استریل نماید و پس از اتمام فرایند محفظه ها به طور خودکار بسته می شوند و بدین ترتیب اجازه ورود به میکروارگانیسم ها نمی دهد تا زمانی که این پاکت باز یا دچار پارگی و خراش نشود وسایل داخل آن استریل باقی می مانند پس مدت زمان استریل ماندن با کمک این محصول زیاد می باشد.
  •  
  • ویژگی های وی پک استریل عرض 7.5 سانت:
    •  سازنده در دو حاشیه کاغذ وی پک استریل عرض 7/5 سانت اندیکاتور در نظر گرفته است. اندیکاتور یا نشانگر با تغییر رنگ خود از استریل بودن ابزارآلات خبر می دهد، وجود این نشانگر برای استفاده بهتر از رول استریل ضروری است. تمامی پاکت های استریل که کیفیت بالایی دارند از این نشانه بی بهره نیستند پس اگر به هنگام خرید با کاغذ وی پک استریل عرض 7/5 سانت بدون اندیکاتور مواجه شدید بدانید که کیفیت لازمه را ندارد بنابراین از خرید آن اجتناب نمایید.
    •  اجزای تشکیل دهنده رول های استریل، کاغذ مدیکال و فیلم شفاف می باشد. شفافیت فیلم به این علت است تا وسایل داخل پاکت برای کاربر قابل مشاهده باشد و به هنگام استفاده به راحتی بتواند پاکت حاوی وسیله مورد نظر را بیابد.
    •  چاپ و سایز محصول معرفی شده بنا به درخواست کاربر می تواند به صورت اختصاصی نیز انجام شود.
    •  قیمت این محصول با کیفیت آن رابطه مستقیمی دارد.
    •  سعی نمایید رول های استریل را تحت عنوان برند معتبر و معروف خریداری نمایید تا از تاییدیه بهداشت جهانی و وزارت بهداشت کشورمان برخوردار باشد.
  •  
  • مکان هایی که مجهز به دستگاه اتوکلاو هستند همچون بیمارستان ها، دندانپزشکی ها و ... به منظور استریل کردن ابزارآلات خود به این وسیله نیازمند می باشند. برای سفارش محصول مورد نظر و کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان متخصص ما در این زمینه مشورت نموده تا ضمن ارائه راهنمایی های جامع چگونگی ثبت سفارش آنلاین را به شما عزیزان آموزش دهند و شما را در داشتن تجربه خریدی موفق یاری دهند.
0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی