به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

رول کاغذ پلاسما 10 سانت

مدل: 10 سانت
دسته بندی: وی پک
شناسه محصول: 6018

تماس بگیرید


با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

کاغذ وی پک پلاسما

  • قبل از استفاده از ابزارآلات پزشکی و دندانپزشکی باید آن ها را حداقل به مدت 2 ساعت با دمای 20 الی 23 درجه سانتی گراد و با رطوبت نسبی 30 الی 60 درصد استریل کرد. ابزارآلات ابتدا داخل پاکت هایی به نام رول وی پک و سپس داخل دستگاه اتوکلاو گذاشته می شوند.بر اساس اندازه ابزاری که قرار است ضدعفونی شوند باید سایز رول کاغذ وی پک را انتخاب کرد. کاغذهای وی پک اتیلن اکساید و بخار همگی با طول 200 سانتی متر و عرض های مختلف و رول های وی پک پلاسما همگی با طول 70 سانتی متر و عرض های مختلف تولید و روانه بازار تجهیزات پزشکی می شوند. یکی از رول های موجود در بازار رول کاغذ پلاسما 10 سانت می باشد.
  •  
  • توجه:
    •  کاربر به هنگام استفاده باید مراقب ابزار تیز باشد و با استفاده از تجهیزات محافظت فردی از خود محافظت نمایند.
    •  به هنگام استفاده از کاغذ وی پک طبق توصیه سازنده آن باید توجه کرد که آن را در هر یک از فرآیندهایی ( بخار، اتیلن اکساید و فرمالدهید ) که دارای سازگاری است مورد استفاده قرار داد همچنین باز و پر نمودن رول وی پک بایستی مطابق با دستورالعمل سازنده یا IFU آن انجام شود.چون جنس بسته بندی مدیکال پیپر به گونه ای است که این احتمال وجود دارد که آسیب ببیند به همین علت لازم است تا از زمان ورود آن به مرکز تا لحظه ای که می خواهد مورد استفاده قرار گیرد کاملاً تحت مراقبت باشد تا آسیبی به آن وارد نگردد و بتواند هنگام استفاده از وسیله استریل شده وظیفه خود را به خوبی انجام دهد.
    •  ابزارآلاتی که قرار است در این پاکت قرار بگیرد باید سبک وزن باشند چرا که وزن بالای وسایل موجب آسیب دیدن رول استریل می شود و بدین ترتیب توانایی استریل نگه داشتن وسایل را از دست خواهد داد و به راحتی میکروارگانیسم ها به داخل آن راه پیدا می کنند بنابراین باید به توصیه سازنده توجه کرد و مطمئن باشیم که این کاغذ وزن و جرم ابزار را تحمل می کند.
    •  از دیگر مواردی که باید مورد توجه قرار گیرد اندازه مناسب طول و عرض بسته بندی ابزار پزشکی است. بسته بندی نباید بیش از اندازه کوچک یا بزرگ باشد زیرا اگر بسته بندی کوچکتر از حد نرمال باشد موجب آسیب دیدن دوخت‌ های رول می گردد همچنین گوشه هایی را به وجود می‌ آورد که امکان دارد باعث صدمه به آن شود و اگر بسته بندی بزرگتر از حد نرمال باشد وسیله درون آن از آزادی زیادی برخوردار می باشد و تکان های زیادی می خورند به همین سبب به دوخت های کاغذ استریل اتوکلاو صدمه می زنند.
  •  
  • ویژگی های رول کاغذ پلاسما 10 سانت:
    •  رول وی پک با اسم های دیگری همچون پیل پک، کاغذ وی پک، پاکت وی پک، کاغذ بسته بندی مدیکال پیپر، رول های استریل و کاغذ وی پک استریل نیز شناخته می شود.
    •  کاغذهای استریل اتوکلاو وسیله پزشکی کلاس یک به حساب می آیند.
    •  وظیفه این کاغذ حفظ استریل ماندن تجهیزات و ابزارآلات پزشکی و دندانپزشکی می باشد.
    •  این محصول به شرطی که دچار آسیب نگردد ابزارآلات را 2 الی 4 سال به صورت استریل نگهداری می کند.
    •  به طور کل برای هر جنس کاغذ اتوکلاو باید تناسب اندازه پک با جرم وسایل رعایت گردد.
    • اگر وسیله مورد نظر که قرار است ضدعفونی شود دارای نوک تیز باشد و امکان دارد که به کاغذ محافظ یا کیسه پلاستیکی اتوکلاو آسیب برساند توصیه می شود که از گارد نوک ابزار استفاده شود یا روشی مورد استفاده قرار گیرد که از این آسیب جلوگیری نماید زیرا پکی که سوراخ گردد قابلیت استریل خود را از دست می دهد و دیگر نمی تواند استریل بودن ابزارآلات را حفظ نماید.
    •  رول استریل پلاسما 10 سانت از پلی پروپیلن و کاغذ تایوک با سطح کیفی پزشکی ساخته شده است.
    •  به منظور حفظ خاصیت استریلیتی ابزارآلات پس از پایان فرآیند استریلیزاسیون از کاغذهای استریل با جنس تایوک استفاده می شود.
    •  رول کاغذ پلاسما 10 سانت تولید شده توسط برندهای معروف و معتبر دارای کیفیتی بالایی هستند کیفیت بالای دوخت این رول های بسته بندی ابزار پزشکی به گونه ای است که علاوه بر اینکه استحکام پک را افزایش می‌ دهد باعث باز شدن بسیار آسان آن نیز می گردد و از تاییدیه های مختلفی همچون CE اروپا، تاییدیه بهداشت جهانی، تاییدیه مجوز بهداشت و تاییدیه نظام مهندسی پزشکی کشورمان نیز برخوردار می باشد.
0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی