به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

کاغذ وی پک پلاسما 7.5 سانت

مدل: 7.5 سانت
دسته بندی: وی پک
شناسه محصول: 5962

تماس بگیرید


با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

رول استریل پلاسما

  • رول استریل در سطح بهداشت جهانی به محبوبیت و جایگاه ویژه ای دست پیدا نموده است زیرا عمل سترون سازی ابزارآلات را به نحو احسن انجام می دهد و از مقاومت بالایی در برابر نفوذ باکتری ها برخوردار می باشد. رول های استریل دارای مدل های مختلفی از جمله گاما، اتیلن اکساید، بخار، پلاسما و فرمالدئید می باشد که دارای اندازه های گوناگونی هستند در این مقاله می خواهیم کاغذ وی پک پلاسما عرض 7/5 سانت را به شما عزیزان معرفی نماییم پس با ما همراه باشید. این کاغذ وی پک مخصوص اتوکلاو پلاسما و دارای طول 70 سانتی متر است که با عرض 7,5 سانتی متر عرضه گردیده است. به هنگام استفاده از کاغذ وی پک لازم است تا حتما با دستگاه اتوکلا سازگاری داشته باشد.
  •  
  • ویژگی ها:
    •  این محصول دارای کیفیت بالایی است که از کاغذ پزشکی به همراه فیلم شفاف ساخته شده است.
    • فیلم این محصول دارای جنسی عالی است که به هنگام باز کردن پاکت دچار خراش یا پارگی نمی گردد و بسیار شفاف است شفافیت آن به این علت است تا ابزارآلات داخل پاکت قابل مشاهده باشد و کاربر بداند دقیقا چه ابزاری داخل پاکت وجود دارد.
    • دارای دو نشانگر در دو حاشیه خود می باشد. این نشانگر که به آن اندیکاتور می گویند با تغییر رنگ انجام فرآیند سترون سازی را در دما و زمان مناسب به نمایش می گذارد و بدین ترتیب مانع از بروز اشتباه از سوی کاربر می گردد.
    • بخش نایلونی کاغذ وی پک پلاسما عرض 7/5 سانت ابزارآلات داخل پاکت را به نمایش می گذارد تا کاربر به هنگام استفاده با مشکل تشخیص ابزارآلات مواجه نشود.
    • جنس این کاغذ از تایوک است که با دستگاه اتوکلاو پلاسما سازگاری دارد و مطابق با استانداردهای جهانی تولید شده است که هیچگونه حساسیتی ایجاد نمی کند و به خوبی از نفوذ باکتری ها و دیگر میکروارگانیسم ها به داخل پاکت جلوگیری می کند.
    •  تا طولانی مدت نیز ابزارآلات را استریل نگه می دارد.
  •  
  • تمامی رول های استریل با هر جنس و ویژگی، زیر مجموعه کاغذهای پزشکی محسوب می گردند که به صورت رول ارائه می شوند و توسط فروشگاه های تجهیزات پزشکی به فروش می رسند. نکته بسیار مهم به هنگام استفاده از کاغذ وی پک این است که باید از استفاده رول های استریل که فیلم یا کاغذ آن دچار آسیب شده خودداری کرد زیرا اینگونه رول های استریل آن کارایی لازم را ندارند و نمی توانند از ورود میکروارگانیسم ها جلوگیری نمایند. شرکت های تولید کننده کاغذ وی پک پلاسما عرض 7/5 سانت آن را به صورت استریل و یکبار مصرف تولید و روانه بازارهای جهانی می کنند بنابراین نمی توان از این محصول بیش از یکبار استفاده کرد به هنگام خرید توجه داشته باشید که کاغذ وی پک از تاییدیه نظام پزشکی و گارانتی بهره مند باشد. گارانتی مهر تاییدی بر سلامت کالا است. محصول معرفی شده را می توانید با بهترین و مناسب ترین قیمت پیشنهادی از فروشگاه آریا طب خریداری نمایبد. آریا طب به منظور رفاه حال شما هموطنان گرامی بستری مهیا نموده است تا امکان خرید آنلاین نیز برای شما امکان پذیر باشد.

 

 

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی