به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

مخزن بورت سفید

مدل: 500
دسته بندی: بورت
شناسه محصول: 7975

450000

500

450000
جزییات

20000

تماس بگیرید
جزییات

10000

550000
جزییات


با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
به دلیل نوسان قیمت، لطفا پیش از ثبت سفارش جهت استعلام و بروز بودن قیمت تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

مخزن بورت سفید 2.5

در دنیایی زندگی می‌کنیم که هر روز آزمایش‌های شیمی گوناگونی انجام می‌شود. اگر در این آزمایش‌ها از مایع استفاده شود، به لوازمی احتیاج پیدا می‌کنند که مایع درون آن ریخته شود. یکی از این لوازم، مخزن بورت سفید نام گرفته است که در مورد آن توضیحاتی می‌دهیم.
مشخصات مخزن بورت سفید چیست؟

بورت‌هایی که اتوماتیک هستند، از مخزن باید تشکیل شده باشند. این مخزن‌ها به رنگ سفید و دارای اعدادی هستند که گنجایش مایعات را در اندازه‌های مختلف نشان می‌دهند. در حقیقت این مخزن‌ها، به شکلی باید طراحی شوند که مایعات به آسانی وارد لوله‌های استوانه‌ای شود. یکی دیگر از مشخصاتی که در مخزن بورت سفید وجود دارد، دربی است که به اندازه استاندارد سی‌ودو و یا بیست‌ونه وجود دارد و از یک کانال نیز تشکیل شده است. ضمن آن‌که مخزن از شفافیت خوبی باید برخوردار باشد و یا این مخزن‌ها دارای ضخامتی باشند که در حین استفاده، دچار صدمه نشوند. مخزن آزمایشگاهی که برای بورت سفید استفاده می‌شود،  در برابر حرارت دوام و مقاومت بسیار بالایی دارد. همچنین، مایعی که درون این مخزن‌ها ریخته می‌شوند، به هیچ عنوان اثر خود را از نباید دست ‌دهند.  این مخزن‌های آزمایشگاهی از وزن بسیار کمی برخوردار هستند تا استفاده از آن راحت‌تر صورت گیرد. یکی دیگر از مشخصات این نوع مخزن‌ها که برای بورت سفید قابل استفاده هست، از دست ندادن کیفیت آن‌ها در برابر هرگونه از مواد شیمیایی، اسیدی و غیره می‌باشد. 

مزایای استفاده از مخزن بورت سفید

در صورتی که در آزمایشگاه‌ها از مخزن بورت سفید استفاده شود. از مزایای بی‌شماری بهره خواهید برد که یکی از این مزایا، استفاده از آن در دمای زیاد می‌باشد که مخزن خراب نمی‌شود و یا تمیز کردن آن  که به‌راحتی تمیز می‌شود.
یکی از بهترین مزایایی که این مخزن‌ها دارند، بدون هیچ مشکلی معرف و مواد شیمیایی را درون آن   می‌توان نگهداری کرد. علاوه بر آن‌که  این مخزن‌ها  گنجایش و حجم‌های گوناگونی دارند که باعث می‌شوند در هر اندازه‌ای از مایعات را ‌بتوان استفاده کرد.
یکی دیگر از مزایای استفاده از این نوع مخزن، دقت بالایی است که برای اندازه گرفتن مایعات وجود دارد. در برخی از مواقع، مایعاتی که درون مخزن ریخته می‌شوند، به نور حساسیت زیادی دارند که  از این مدل مخزن باید استفاده شود تا در اثر واکنش نور، مایع اثر خود را از دست ندهد و یا به دلیل آن‌که مایعات از بالای مخزن ریخته می‌شوند، از هدر رفتن مایعات جلوگیری می‌شود.

اندازه استاندارد مخزن بورت سفید

مخزن‌هایی که برای بورت سفید استفاده می‌شوند، حتماً در اندازه‌های استاندارد و از سایز کوچک تا بزرگ  باید ساخته شده باشند. پس در زمان خرید، دقت داشته باشید که اندازه استانداردی که مورد نیاز  هست را انتخاب کنید تا دچار مشکلات بعدی از جمله خطای آزمایشگاهی نشوید.
اندازه استاندارد مخزن بورت سفید از ده شروع می‌شود که سایز کوچک مخزن است و یا سایز متوسط بیست‌وپنج  و بزرگ که پنجاه می‌باشد. البته به دلیل آن‌که در آزمایشگاه‌ها از مایعات برحسب میل استفاده می‌شود، این مخزن‌ها نیز برطبق میل اندازه‌گیری شده‌اند تا مایعات دقیق‌تر ریخته شود و نیازی به محاسبه نداشته باشد.

اگر به درجه بندی این اندازه‌ها بخواهیم اشاره کنیم، باید گفت که سایز کوچک ده از درجه پنج دهم و سایزهای بیست‌وپنج و پنجاه از درجه ده دهم تشکیل شده است. لازم به ذکر است که هر چه میل و اندازه این نوع مخزن کوچک باشد، وزن سبک‌تر و هر چه میل و اندازه مخزن بزرگ‌تر شود، دارای وزن بیشتری می‌باشد. با این حال وزن مخزن‌های بزرگ به هیچ وجه سنگین نیست.

نتیجه‌گیری نهایی

اکنون که در مورد این موضوع صحبت شد. در نتیجه‌گیری نهایی باید گفت که مخزن بورت سفید، یکی از مجهزترین دستگاه‌های آزمایشگاهی محسوب می‌شود که با استفاده از آن بسیاری از مشکلات آزمایشگاهی حل شده است.

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی