به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

بورت اتوماتیک رنگی

مدل: 10
دسته بندی: بورت
شناسه محصول: 8052

3896000

10

3896000
جزییات

5

3896000
جزییات

25

3896000
جزییات

50

3896000
جزییات

100

4176000
جزییات


با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
به دلیل نوسان قیمت، لطفا پیش از ثبت سفارش جهت استعلام و بروز بودن قیمت تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

بورت اتوماتیک رنگی شیر تفلون

بورت لوله ی شیشه‌ ای مدرج و طویلی است که در انتهای آن یک شیر جهت کنترل خروج محلول از آن نصب شده است. چون از بورت برای برداشتن حجم های مختلفی از محلول های مخصوص تیتراسیون استفاده می‌ شود، لذا به قسمت های کوچکی درجه بندی شده است. در تیتراسیون های معمولی از بورتی که دقت آن 0.1 میلی لیتر است استفاده می‌ شود. معمولا این بورت ها گنجایش 50 تا 100 میلی لیتر را دارند . در تیتراسیون های حساس از بورت های 10 میلی لیتری که تا 0.01 یا 0.02 میلی لیتر مدرج استفاده شده می‌شود. زمانی که نیاز به تکرار مداوم تیتراسیون باشد از بورت های اتوماتیک استفاده می‌شود. در این حالت محلول در ظرف پائینی بورت اتوماتیک ریخته شده و توسط کیسه هوایی که به آن وصل شده است بورت مرتبا پر می‌ شود.

معرفی بورت اتوماتیک رنگی

بورت اتوماتیک رنگی یکی از وسایل پر کاربرد در آزمایشگاه می باشد که متشکل از یک استوانه ی مدرج که دارای دقت بالایی می باشد و در انتهای آن یک شیر تخلیه می باشد. این شیر تخلیه یا خروجی می تواند شیشه یا PTFE باشد.

بورت ها دو دسته اند:

  •  بورت های حجمی
  •  بورت های پیستونی

بورت پیستون مشابه سرنگ بوده ، اما شامل یک سوراخ دقیق و پیستون می باشد. بورت های پیستونی ممکن است به صورت دستی یا اتوماتیک عمل کنند. در واقع بورت یکی از ابزار آلات شیشه ای برای اندازه گیری حجمی می باشد که در شیمی تجزیه برای توزیع متغیرهای دقیقی استفاده شده و برای اندازه گیری حجمی از مایع خصوصا اندازه ی معرف ها در تیتراسیون به کار می رود. تفاوت آن با پیپت در دقت آن بوده که از دقت بالاتری برخوردار می باشد.

کاربرد بورت

بورت برای اندازه گیری یک مقدار مشخصی از ماده مورد استفاده قرار می گیرد و درجه بندی آن از بالا به پایین یا به عبارتی دیگر صفر آن در بالا است . بنابراین اختلاف بین شروع و پایان حجم مساوی مقدار ماده توزیع شده است . دقت و کنترل بورت نسبت به وسایل دیگر مزیتی می باشد که برای تیتراسیون مورد استفاده قرار می گیرد.

مشخصات بورت اتوماتیک رنگی

بورت های اتوماتیک دارای مخزنی هستند که به استوانه مدرج متصل هستند و محلول از طریق این مخزن به داخل استوانه راه می یابد . این بورت ها دارای حجم های مختلفی هستند . این مخزن های شیشه ای، سفید یا قهوه ای رنگ هستند و با توجه به شرایط کاری مورد استفاده قرار می گیرند .

روش استفاده از بورت

قبل از استفاده از بورت باید آن را دو یا سه مرتبه با چند میلی لیتر از محلول مورد نظر شستشو داد و هر بار باید محلول کاملا خارج شود . بعد از شستشو به آهستگی آن را تا بالاتر از علامت صفر از محلول مورد نظر پر کرده و بعد یک بشر زیر آن قرار دهیم و شیر را باز کرده تا هوای محبوس در نوک بورت خارج شود و سطح محلول تا آنجایی که امکان دارد دقیقا در مقابل اولین درجه بورت پایین بیاید حال ارلن مایر را که محتوی محلول مورد سنجش است زیر بورت قرار داده و واکنشگر قطره قطره از بورت به آن اضافه می‌شود.

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی