به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

محیط کشت ANTIBIOTIC MEDIUM NO 1

مدل: ANTIBIOTIC MEDIUM NO 1
دسته بندی: محیط کشت
شناسه محصول: 7435

تماس بگیرید

  • توانایی آنتی بیوتیک در کشتن یا مهار رشد میکروارگانیسم های زنده با انجام آزمایش های بیولوژیکی است

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

محیط کشت (Antibiotic Medium No 1 (Penassay Seed Agar

محیط کشت (Antibiotic Medium No. 1 (Penassay Seed Agar دوز محیط آنتی بیوتیک شماره 1 در روش میکروبیولوژیکی بتا لاکتام ها و سایر آنتی بیوتیک ها استفاده می گردد.

محیط کشت Antibiotic Medium No 1 چیست

قدرت آنتی بیوتیک را می توان از نظر شیمیایی ، فیزیکی و بیولوژیکی تعیین کرد. و برای تعیین میزان قدرت آن انجام می شود. کاربردی ترین ابزار ، توانایی آنتی بیوتیک در کشتن یا مهار رشد میکروارگانیسم های زنده با انجام آزمایش های بیولوژیکی می باشد. اجرای یک روش از آنجا که کاهش فعالیت ضد میکروبی یک آنتی بیوتیک خاص نشان دهنده تغییراتی می باشد که معمولاً با روشهای شیمیایی نشان داده می شود ، آزمایش حساسیت آنتی باکتریال را می توان با رقت (کدورت سنجی) یا انتشار انجام داد. عملکرد ، انعطاف پذیری و استفاده از دستگاه های خودکار یا نیمه خودکار برای تشخیص و آزمایش حساسیت. گرو و رندال در پایان نامه جامع خود در مورد دوزهای آنتی بیوتیک ، روش ها و تجزیه و تحلیل محیط آنتی بیوتیک را شرح می دهند. روش اندازه گیری آنتی بیوتیک شماره 1 در آزمایش میکروبی لاکتامین ها و سایر آنتی بیوتیک ها استفاده می شود. اینها رسانه هایی میباشند که توسط (FDA8) مطابق مشخصات مندرج در فارماکوپه های گوناگون تهیه شده اند (1،2،9). برای آزمایش آنتی بیوتیک ها باید از صفحاتی که برای اولین بار استفاده می شود استفاده کرد. موجودات آزمایشی در آگار دانه استریل در دمای 45-40 درجه سانتیگراد سرد می شوند. و به صورت مساوی روی سطح آگار پایه جامد پخش می شود. پس از انکوباسیون ، غلظت آنتی بیوتیک اندازه گیری می شود. با اندازه گیری منطقه مهار به دست آمده ، استاندارد مرجع با آنتی بیوتیک ها تعیین می شود. تمام شرایط روش میکروبیولوژیکی باید با دقت کنترل شود. یکی از مراحل مهم استفاده از محیط کشت استاندارد در آزمون می باشد. برای داشتن نتیجه خوب ، مواد مغذی و عوامل رشد توسط موادی مانند پپتون ، تریپتون ، عصاره مخمر و پپتون B HM تأمین می شود. و دکستروز به عنوان منبع کربن و انرژی تکمیل می شود.

ترکیبات محیط کشت Penassay Seed Agar

محیط کشت ANTIBIOTIC MEDIUM NO 1

طرز تهیه محیط کشت Antibiotic Medium No 1

  • 30.5 گرم پودر محیط کشت را در 1000 میلی لیتر آب تصفیه شده / مقطر معلق کنید.
  • مخلوط را گرم کنید تا محیط کاملاً حل شود.
  • با اتوکلاو در دمای 121212 درجه سانتی گراد به مدت 15 دقیقه عقیم سازی کنید.
  • تا دمای 45-50 درجه سانتیگراد سرد شود ، خوب مخلوط کرده و داخل ظروف پتری استریل بریزید.
  • مشاوره: به عنوان تلقیح آمیکاسین، باسیتراسین، کاپرئومایسین، سفالوتین، Sfaryn، کلرامفنیکل، Klrtrtrasyklyn، Klvksasylyn سیکلوسرین، Kvlystymatat سدیم، Kvlystyn، Dmklvsyklyn فعلی Hydrvstrptvmaysyn، اریترومایسین، Framaystyn، جنتامایسین، کانامایسین، کانامایسین B، سولفات، کانامایسین، Laymaysklyn، Methacycline ، Nafcillin ، Neomycin ، Netilmine ، Novobiocin ، Oxytetracycline ، Paromomycin ، Penicillin-C ، Rifamycin Sodium ، Rolititracycline ، Sizomycin Spiramycin ، Streptomycin Tetracycline.

 

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی