به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

محیط کشت Bordet Gengou Agar Media

مدل: Bordet Gengou Agar Media
دسته بندی: محیط کشت
شناسه محصول: 7440

تماس بگیرید

  • برای تشخیص و جداسازی Bordetella pertussis و Bordetella parapertussis

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

کاربرد محیط کشت Bordet Gengou Agar Media

برای تشخیص و جداسازی Bordetella pertussis و Bordetella parapertussis استفاده می گردد.

محیط کشت بردو جنگو اگار

محیط کشت Bordet Gengou Agar Media این محیط کشت این محیط کشت یکی دیگر از محیط های کشت است که برای مطالعه و دستیابی به هدف مورد نظر تدوین شده می باشد. همانطور که می دانید مدل های متفاوتی از محیط های کشت وجود دارد که هر کدام فرمول و ساختار متفاوتی دارند و مورد استفاده قرار می گیرند.

محیط کشت Bordet Gengou Agar Mediaچیست

Bordet Gengou Agar Media توسط Bordet و Gengou برای تکثیر گونه های Bordetella فرموله شد. Bordetella pertussis دلیل سیاه سرفه می باشد و با کمک روش سرفه B. pertussis می توانید عصاره های گلو ، ترشحات نازوفارنکس و سواب های پیش بینی را بگیرید. کندریک و آلدرینگ با جایگزینی 50٪ خون انسان یا خرگوش با 15٪ خون گوسفند ، از محیط اصلی برای غنی سازی محیط استفاده کردند. تشخیص B. pertussis با غنی سازی محیط پایه با 25٪ خون انسان با واکنش همولیتیک انجام می شود.

بردو جنکو اگار

در تشخیص گونه های مایکوباکتریوم ، می توان از تلقیح خلط کوچک و تست حساسیت به استرپتومایسین استفاده کرد. محیط بسیار مغذی میباشد ، بنابراین باعث گسترش بوردتلا می شود و همچنین می تواند برای کشت B. pertussis ، برای تولید واکسن و برای حفظ کشت موجود استفاده شود. کشت باید در ظرف مرطوب (60 درصد رطوبت) در دمای 37 درجه سانتی گراد به مدت حداکثر 7 روز انجام شود. قبل از استفاده ، محیط را بیش از حد خشک نکنید. پس از 40 ساعت ، مستعمرات B. pertussis صاف ، برجسته و براق با ناحیه ای از همولیز ظاهر می شوند. برخی از سویه های بوردتلا همولیتیک نیستند. آنها باید برای تأیید تشخیص سرم و آزمایشات بیوشیمیایی آزمایش شوند. با استفاده از آنتی بیوتیک هایی مانند پنی سیلین ، متی سیلین و سفالکسین می توان این ماده را برای بوردتلا انتخابی تر کرد. سفالکسین رشد ناخواسته حلق را سرکوب می کند و جداسازی بوردتلا را از 40 میلی گرم سفالکسین بسیار افزایش می دهد. به لیتر (FD004) استفاده می شود. آمفوتریسین B 10 میکروگرم در میلی لیتر می تواند به عنوان عامل ضد قارچ به محیط اضافه شود.از روشهای استاندارد برای جداسازی B. pertussis از نمونه ها استفاده کنید. صفحات را در یک اتاق مرطوب در دمای 37-35 درجه سانتی گراد به مدت 7 روز و روزانه بدون میکروسکوپ انکوبه کنید تا نور مورب را برای وجود B بررسی کنید. سیاه سرفه گاهی مستعمرات کپک همراه می توانند مستعمرات B. pertussis را پنهان کنند. از چاقوی چرب یا سوزن استریل استفاده کنید

قسمتی از آگار را که حاوی کلنی های پراکنده قالب است ، بردارید. B. مستعمرات سیاه سرفه امکان دارد بدون حضور قابل مشاهده نباشند

ترکیبات محیط کشت Bordet Gengou Agar Media

حیط کشت Bordet Gengou Agar Media

دستورالعمل تهیه محیط کشت Bordet Gengou Agar Media

40 گرم پودر Bordet Gengou Agar Media را در 1000 میلی لیتر آب تصفیه شده / مقطر حاوی 10 میلی لیتر گلیسرول حل کنید.

حرارت دهید تا جوش بیاید و محیط آن کاملاً حل گردد

 با اتوکلاو در دمای 151 درجه سانتی گراد به مدت 15 دقیقه استریل کنید.

تا دمای 45-50 درجه سانتیگراد خنک شوید و به صورت غیرعادی 15-20 درصد خون استریل ، تازه و دفع شده (گوسفند ، خرگوش ، انسان یا اسب) را اضافه کنید.

 2 ویال Bordetella Selective FD004 را برای محتوای سپتیک تانک اضافه کنید.

 خوب مخلوط کنید ، مراقب باشید که حباب های هوا شکل نگیرند و داخل ظروف پتری استریل بریزند. 

خرید محیط کشت Bordet Gengou Agar Media

این محیط کشت یکی از انواع محیط کشت می باشد که در فروشگاه اینترنتی آریاطب به فروش می رسد. اگر مایل به خرید این محیط کشت هستید ، می توانید با شماره های ذکر شده در سایت با همکاران ما تماس بگیرید تا لیست قیمت کامل را با اطلاعات مربوط به این محصول در اختیار شما قرار دهیم. علاوه بر این ، با پشتیبانی WhatsApp ، می توانید درخواست خرید این محصول را در خارج از ساعات کاری و تعطیلات ثبت کنید تا کارشناسان شما در اسرع وقت به شما پاسخ دهند.

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی