به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

شیردوش امسیگ

مدل: BP24-Plus
دسته بندی: شیردوش
شناسه محصول: 6411

تماس بگیرید

  • نوع نمایشگر : صفحه نمایش با چراغ دید در شب
  • نوع عملکرد : مکش,ماساژ,فشردن
  • قابلیت استریلاسیون : دارد

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

امروزه شیر دوش ها در میان مادران بسیار پرکاربرد شده است، مخصوصاً مادران جوانی که تجربه بچه داری و یا شیردهی را ندارند از این شیردوش ها استفاده می کنند. ما در ادامه می خواهیم درباره شیردوش ‌برقی امسیگ مدل BP24-plus صحبت کنیم.  شیردوش برقی امسیگ دارای طراحی و فناوری های بسیار جالبی می باشد. از آنجایی که طراحی این شیردوش ‌برقی ارگونومیک است و رابط سیلیکونی بسیار نرمی را دارا می ‌باشد برای هر سایز سینه مناسب است. قطعاتی که در این شیردوش ‌برقی استفاده شده است دارای مواد غیر مضر می باشد و این قابلیت را دارد که بتوان آن را در آب جوش استریل کرد. شیردوش برقی امسیگ دارای صفحه نمایشگر ال سی دی بسیار بزرگی می باشد که نور آبی را نیز دارا می باشد و باعث شده تا طراحی بسیار زیبایی را به این شیر دوش دهد. شما می توانید حالت های مکش شیر از پستانتان را با استفاده از این شیردوش برقی تنظیم کنید.دکمه روشن و خاموش موجود در این شیر دوش به صورت جداگانه می باشد و زمان شمار ۳۰ دقیقه ای را نیز دارا است. زمانی که شما این شیر دوش برقی امسیگ مدل BP24_plus را خریداری می کنید، این شیر دوش به همراه کابل USB، دو شیشه شیر به گنجایش های ۱۲۰ سی سی، یک باتری با دوام و آمپر بالا و آداپتور می ‌باشد. همچنین یک ساک بزرگ بنددار و یک پایه نگهدارنده نیز با خرید این شیشه شیر به شما تعلق می گیرد. جنس شیشه شیرهای این شیردوش برقی پلاستیک است و اگر می خواهید که وزن آن را نیز بدانید، باید بگوییم که وزن آن ۷۵۸ گرم است و ابعاد آن ۱۹ در ۱۶ در ۲۰ سانتی متر می باشد.

شیردوش برقی emsig

 زمانی که شما از شیردوش برقی emsig مدل BP24_plusاستفاده می ‌کنید، می‌ توانید تنظیمات مکش را در حافظه ذخیره کنید. اما شما تنها می توانید زمانی این کار را انجام دهید که شیردوش برقی با باتری کار کند و در حالتی که شما از آداپتور آن استفاده می کنید، حافظه تنظیمات مکش تنها تا زمانی باقی می ‌ماند که شما آداپتور را از برق نکشیده باشید.  موتوری که در این شیردوش ‌برقی استفاده شده است کاملاً بی صدا می باشد و برای مادران شاغل انتخابی بسیار ایده‌آل است. حتی شما می توانید از این شیردوش های برقی امسیگ در محل کار نیز استفاده کنید.  کار کردن با این شیردوش ‌برقی بسیار آسان می باشد و شما تنها با استفاده از سه دکمه ای که بر روی پنل لمسی این دستگاه کار گذاشته شده است می ‌توانید این شیر دوش را کنترل کنید.

شیردوش برقی امسیگ

کاربردهای شیردوش برقی امسیگ مدل BP24_plus : آن دسته از مادرانی که در هنگام شیردهی درد دارند و یا بسیار پر شیر هستند، باید از این شیر دوش برقی استفاده کنند. این شیردوش قابلیت ماساژ پستان را نیز دارا می باشد که می تواند راندمان شیردهی مادر را افزایش دهد و همچنین احساس درد در هنگام دوشیدن شیر را برای مادران کاهش دهد. مدت زمان دوشیدن شیر توسط شیر دوش برقی امسیگ بسیار کم می باشد. اگر می خواهید که حالت مکش در این شیردوش برقی را تنظیم کنید خوب است بدانید که بهترین حالت برای تداوم شیردهی این است که شما حالت دوشیدن دستگاه را به صورت ماساژ، دوشیدن و مکش قرار دهید، این حالت دقیقا شبیه به مکیدن طبیعی نوزاد می باشد. پمپی که برای مکش در این شیر دوش برقی استفاده شده است بسیار قوی می باشد و مکش عالی دارد، به گونه‌ای که مادران در هنگام دوشیدن شیر و با استفاده از این شیردوش ها هیچ مشکلی نخواهند داشت و همچنین بهره‌وری از شیردهیشان نیز افزایش پیدا می‌ کند.

شیردوش برقی امسیگ BP24-Plus

شما می توانید به راحتی این شیردوش برقی امسیگ مدل BP24_plus را با دیگر شیردوش ها مقایسه کنیم. قدرت مکش و همچنین پمپی که در این دستگاه شیردوش به کار رفته شده است باعث می ‌شود تا پستان مادر را بهتر تحریک کند و تراوش شیر از آن بهتر انجام شود. طراحی که در مکش این شیردوش‌ برقی استفاده شده است عملکردی بسیار طبیعی دارد، به طوری که مادر در هنگام دوشیدن شیر توسط این شیردوش‌ برقی احساس می ‌کند که نوزاد از پستان او شیر می مکد.  

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی