به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

شیردوش برقی یونی مام

مدل: Minuet LCD
دسته بندی: شیردوش
شناسه محصول: 976

5800000

Minuet LCD

5800000
جزییات

Unimom FORTE

تماس بگیرید
جزییات

Unimom Allegro

تماس بگیرید
جزییات

K-POP

تماس بگیرید
جزییات

K-POP eco

تماس بگیرید
جزییات

شیردوش دستی MEZZO

تماس بگیرید
جزییات

  • ابعاد: ۷x۶x۶ سانتی‌متر
  • وزن: ۸۳۰ گرم
  • مکانیزم: برقی (خودکار)

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

شیردوش برقی یونی مام این دستگاه کاربردی آسان دارد و همه افراد می توانند به راحتی ازین دستگاه استفاده کنند، مکش دستگاه قابل تنظیم است و با استفاده از کلید لمسی که روی دستگاه قرار دارد می توانید میزان شدت مکش را از 1 تا 7 مرحله تنظیم کنید،قدرت مکنده دستگاه 110 تا 240 میلی متر جیوه است. ما به مادران جوانی که به دلیل مشکلات ایجاد شده در پستان هایشان نمی توانند به نوزاد خود شیر بدهند و یا تجربه بسیار زیادی در شیردهی به نوزادان خود ندارند این است که از شیردوش های برقی شارژی یونی مام مدل minute LCD استفاده کنند. این شیردوش های برقی شارژی می ‌تواند لذت شیردهی و حتی بچه داری را برای مادران دو برابر کند.

شیردوش برقی یونی مام

شیردوش برقی یونی مام مدل minuet

 شیردوش برقی یونی مام مدل minuet دارای حافظه داخلی می باشد که توانایی ذخیره تنظیماتی را که شما به طور دلخواه تنظیم کرده اید را دارد و در صورت ذخیره تا دفعات بعدی ایت تنظیمات را نگهداری می کند و شما می توانید در مراحل بعد با همین مقدار از آن استفاده کنید .

شیردوش برقی یونی مام فورت

منبع تغذیه دستگاه 4 باتری قلمی با سایز AA و آداپتور همراه دستگاه می باشد که به صورت جداگانه از این دو استفاده می کند‌ .وزن دستگاه 400 گرم است که به دلیل کم حجم بودن به راحتی قابل جا به جایی است و مادران شاغل می توانند آن را با خود به محل کار و یا مکان های دیگر ببرند و به موقع عمل شیردوشی را انجام بدهند زیرا وقفه افتادن بین شیردوشی موجب قطع شیر می شود .

شیردوش برقی یونی مام allegro

در نتیجه شیردوش برقی Unimom Allegro دارای نمایشگر LED برای نشان دادن میزان باتری و مدت زمان شیردوشی می باشد،مکشی راحت و بدون درد دارد،و از طریق خروجی اضافه ای که دارد می توان با تهیه ست مربوط به مکش دو پمپی از این روش استفاده کنید که باعث دوشیدن شیر بیشتر در زمان کوتاه و صرفه جویی در مصرف برق و باتری می شود،

شیردوش یونی مام

ودر آخر لازم است بدانید که می توانید در شبانه روز 2 تا 3 روز از این دستگاه استفاده کنید.

شیردوش برقی کره ای

سایر ویژگی های شیردوش برقی Unimom Allegro

  •  کارکرد با برق و باطری
  •  میزان قدرت مکش تا 240
  •  قابلیت تنظیم میزان مکش
  •  تایید شده توسط سازمان FDA ، CE
  •  ساخت کشور کره جنوبی

شیردوش برقی unimom

گرفتن شیر به طور همزمان از هر دو پستان باعث می ‌شود تا مادران شیرده شیر بیشتری را در اختیار داشته باشند و بتوانند در مواقعی که وقت کافی برای جذب شیر خود ندارند از دیگر شیشه شیر پر شده با شیر استفاده کنند.

شیردوش برقی شارژی یونی مام مدل Minuet LCD

شیر دوش برقی شارژی یونی مام مدل minute LCD در میان مادران بسیار محبوب می باشد، زیرا از طراحی هایی در این شیردوش استفاده شده است که کار با آن را برای مادران بسیار لذت بخش می کند. شما با استفاده از آپشن ماساژی که در این شیردوش وجود دارد می توانید بهره وری بسیار بیشتری را از شیردهی خود داشته باشید. همچنین باید اضافه کرد که این شیردوش برقی شارژی تمام دیجیتال و اتوماتیک می باشد و هیچ دخالتی بین دست و شیر وجود ندارد. زمانی که شما از این شیردوش برقی شارژی استفاده می کنید متوجه خواهید شد که راندمان شیری شما افزایش پیدا کرده است.

شیردوش برقی شارژی یونی مام مدل K-POP

شما می توانید به راحتی این شیردوش برقی شارژی ساخت کشور کره جنوبی را با دیگر شیردوش ها مقایسه کنید، زیرا همان طور که اشاره کردیم فناوری و طراحی که در این شیردوش استفاده شده است، کار با آن را برای مادران و حتی مادرانی که تجربه کمی در شیردهی دارند آسان می کند.
در صورتی که می‌خواهید این شیشه شیر برقی شارژی یونی مام را خریداری کنید، باید به شما بگوییم که دارای دو سال گارانتی معتبر شرکتی می باشد و هیچ نگرانی در بابت استفاده از این شیر دوش ها نداشته باشید.

  • یونی مام Unimom

  • برقی

  • پلاستیک

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی