به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

شیردوش بریسک

مدل: XN2203H2-1
دسته بندی: شیردوش
شناسه محصول: 6412

تماس بگیرید

XN2203H2-1

تماس بگیرید
جزییات

BRISK XN-2233M1

تماس بگیرید
جزییات

m2

تماس بگیرید
جزییات

  • دارای سیستم هوشمند
  • قابل استفاده با باتری و آداپتور
  • دارای سه حالت مکش جداگانه ( آرام ، نرمال و سریع)

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

شیردوش بریسک مدل xn2203H2_1 قابلیت مکش در دو حالت معمولی و سریع و همچنین ملایم را دارا می باشد. حالت های مکشی که در این شیردوش ‌برقی وجود دارد همانند مکش نوزاد از پستان مادر می باشد. این شیردوش ‌برقی توسط باتری و آداپتور کار می کند و باتری هایی که برای این شیردوش استفاده می شود قابل شارژ شدن هستند. طراحی بسیار جالبی برای دوشیدن شیر مادر در این شیر دوش برقی استفاده شده است که باعث شده این شیردوش برقی بریسک در میان مادران بسیار پرطرفدار شود. این شیردوش دارای سری سیلیکونی ماساژ دهنده پستان مادر است که در حین دوشیدن شیر از نوک پستان مادر محافظت می ‌کند و همچنین دوشیدن شیر را بدون احساس هیچ گونه دردی برای مادر انجام می دهد. باید به این نکته نیز اشاره کرد که دوشیدن شیر توسط این شیردوش برقی بریسک مدل xn2203H2_1  بدون دخالت دست انجام می شود.

شیردوش برقی بریسک

شیردوش برقی بریسک قطعاتی را دارا می باشد که از مواد غیر مضر ساخته شده است و هیچ ضرری برای پستان و یا پوست مادر ندارد. همچنین باید به این نکته نیز اشاره کرد که شما می توانید قطعات استفاده شده در این شیردوش برقی بریسک را با آب جوش استریل کنید. دیافراگمی در این شیردوش ‌برقی استفاده شده است که جریان ضد برگشتی دارد و باعث می شود تا شیر به موتور دستگاه برگشت نکند.

همانطوری که می دانید ضریب هوشی کودکانی که از شیر مادر تغذیه می کنند بیشتر از کودکانی است که شیر خشک مصرف می کنند؛ اما ممکن است در ابتدای تولد، نوزاد قادر به گرفتن سینه مادر و مکیدن شیر مادر نباشد. از آنجایی که طبق تحقیقات، شیر مادر دارای مواد و عناصر ضد عفونی کننده است، نوزادانی که از شیر مادر تغذیه کرده اند کمتر در معرض ابتلا به بیماری های عفونی قرار دارند، به علاوه خواب راحت تری دارند. احتمال ابتلای این افراد به بیماری هایی همچون آلرژی، التهاب روده، سرطان، آسم، بیماری های قلبی عروقی، چاقی، بیماری های گوارشی در آینده کمتر است. در چنین شرایطی به یک شیردوش نیاز است تا کودک به راحتی از شیر مادر تغذیه کند. یکی از انواع شیردوش های استاندارد و باکیفیت، شیردوش برقی بریسک است. در این قسمت به مرور شیردوش برقی بریسک مدل XN2233M1 می پردازیم.شیردوش بریسک

شیردوش بریسک m1

 شیشه شیری که برای دوشیدن شیر توسط شیردوش بریسک m1 استفاده می شود ۱۲۰ سی سی گنجایش دارد.  شیردوش برقی بریسک مدل xn2203H2_1 جزء شیردوش های برقی می باشد که دارای تاییدیه اتحادیه اروپا است. این شیردوش برقی که دارای طراحی و همچنین تکنولوژی های بسیار با کیفیت می باشد ساخت کشور چین است و دارای دو سال گارانتی معتبر شرکتی می باشد.

این شیردوش مزایای زیادی نسبت به سایر انواع شیردوش دستی و برقی دارد، از جمله:

  • قابلیت کار کردن با آداپتور و باطری (که البته باطری این شیردوش قابل شارژ است)
  • امکان استریلیزاسیون (ضدعفونی کردن) این شیردوش وجود دارد.
  • دارا بودن دیافراگمی که ضد جریان برگشتی است، این قابلیت مانع از برگشتن شیر به موتور دستگاه می شود.
  • از آنجایی که وزن این شیردوش ۲۰۰ گرم است، می توانید به راحتی آن را با خود حمل کنید.
  • دارا بودن دو حالت معمولی و سریع برای مکش
  • این محصول تائیدیه CE از اتحادیه اروپا را دارد.

شیردوش برقی بریسک مدل xn2203h2-1

 یکی از بهترین مشخصه‌های شیردوش برقی بریسک مدل xn2203h2-1 این است که مادر می ‌تواند به طور دلخواه درجه مکش این شیردوش را تغییر دهد. از آنجایی که این شیردوش، ‌برقی می باشد مکش آن به طور اتوماتیک است و مادر می ‌تواند قدرت مکش آن را از حداقل تا حداکثر تنظیم کند. همچنین شدت خروجی این دستگاه نیز قابل تنظیم می باشد و هر مادری بر اساس نیاز خود می تواند آن را تنظیم کند.

  • شیردوش برقی بریسک که تحت لیسانس کشور آلمان است دارای یک متصل شونده نرم و سیلیکونی است که به محافظت از نوک سینه و پیشگیری از بروز درد کمک می کند. این شیردوش از مواد بهداشتی قابل شستشو ساخته شده که باعث بروز حساسیت نمی شوند. پس اگر آلرژی یا مشکلات پوستی دارید یا نگران ابتلا به چنین مشکلاتی هستید نگران نباشید چون این شیردوش ضد حساسیت است.
  • همه قطعات این شیردوش برقی که در تماس با شیر قرار می گیرند عاری از مواد مضر BPA هستند، در نتیجه امکان ضدعفونی کردن آن ها با آب جوش وجود دارد.
  • این شیردوش با ریتم پمپی خاصی که دارد، هنگام دوشیدن شیر، مکیدن نوزاد را شبیه سازی می کند به همین علت مادر هیچ دردی را تجربه نمی کند. ظرفیت ظرف ذخیره شیر در این شیردوش، ۱۲۰ میلی لیتر است. علاوه بر این، در صورت تمایل می توانید درجه مکش و شدت خروجی شیردوش برقی بریسک را تغییر دهید و آن را در درجه دلخواه تنظیم کنید.
  • از دیگر قابلیت های این شیردوش می توان به توانایی آن در کاهش زمان مورد نیاز برای دوشیدن شیر اشاره کرد. باید ذکر کرد که بدنه این دستگاه از جنس پلاستیک است اما سر پستانک آن سیلیکونی است.

نمایندگی شیردوش بریسک

 جنس بدنه این شیردوش برقی بریسک مدل xn2203H2_1  پلاستیکی می باشد اما سر پستانک هایی که در این شیردوش به کار رفته شده است از جنس سیلیکونی است که هیچ گونه حساسیتی را برای مادر به وجود نمی ‌آورد. اگر می‌خواهید این شیردوش را حمل کنید خوب است بدانید که وزن آن تنها ۲۰۰ گرم می باشد و ابعاد آن ۱۵ در ۲۵ در ۲۰ سانتی متر است، یعنی وزن بسیار سبکی دارد و شما به راحتی می توانید آن را در ساک نوزاد قرار دهید و آن را جابجا کنید.

خرید شیردوش بریسک

مادرانی که بعد از بچه دار شدن قصد خرید شیر دوشی را دارند بهتر است که آن دسته از شیردوش هایی را خریداری کنند که دفترچه راهنما برای استفاده داشته باشند، زیرا در این صورت کار با شیردوش برای شما آسان تر می شود. شیردوش برقی بریسک مدل xn2203H2_1 یکی از شیردوش هایی می باشد که دارای دفترچه راهنمای فارسی است و شما می توانید با خواندن این دفترچه راهنما با روش استفاده از شیردوش برقی آشنا شوید و بتوانید راحت تر از آن استفاده کنید.

شیردوش بریسک ly 102

باید به این نکته نیز اشاره کرد که شما زمانی که این شیردوش برقی را برای استفاده انتخاب می کنید، در طولانی مدت متوجه خواهید شد که راندمان شیردهی شما افزایش پیدا کرده است .این موضوع برای مادرانی که مشکلاتی را برای شیردهی به نوزادان خود دارند، دارای اهمیت می باشد. زمانی که شما از این شیردوش استفاده می کنید، در مدت زمان خیلی کمی می توانید شیر خود را بدوشید، زیرا عملکرد این  شیر دوش سریع می باشد.

شیردوش بریسک m2

 آن دسته از مادرانی که می خواهند در مدت زمان کمی شیر خود را بدوشند و نیاز به شیردوشی دارند که عملکرد بسیار سریع داشته باشد بهتر است که از شیر دوش های برقی استفاده کنند. بهترین حالت ممکن این است که شیردوش های برقی بریسک مدل xn2203H2_1 را انتخاب کنند.

طرز استفاده از شیردوش برقی بریسک

یکی از موارد مهم دیگر در شیردوشی رعایت نکات بهداشتی است. تمیز کردن و ضد عفونی کردن این محصولات بسیار آسان است یعنی شیردوش برقی بریسک و معمولا کیسه های بخار و حوله های مایکروویو در یک بسته به همراه محصول ارائه می شود.

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی