به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

تخت پوست و مو یک شکن

مدل: تخت پوست و مو یک شکن
دسته بندی: سایر تخت ها
شناسه محصول: 4306

تماس بگیرید


با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

تخت پوست و مو یک شکن

بنا به نیاز بیمار می‌توان از نمونه‌های متفاوتی از تخت‌ها را استفاده کرد به عنوان مثال بعضی از بیماران به تخت های ساده و گاهی بیماران به تخت‌های بسیار پیچیده جهت شکستگی نیاز دارد.  تخت های شکن دار مناسب برای افرادی می‌باشد، که مدت کوتاهی نیاز به بستری شدن دارند و توانایی انجام حرکت و تامین کردن نیازهای خود را دارد ؛ وجود شکن یکی از موارد تفاوت تخت بیمارستانی و تخت‌خواب معمولی می‌باشد که در صورت درست انتخاب کردن تعداد شکن‌ها می‌توانید استراحت راحت تری را برای بیمارتان فراهم کنید.

در تخت‌های پوست و مو تک شکن تنظیم ارتفاع در ناحیه کمر و تنها زاویه سر انجام می‌شود که به وسیله موتورهای برقی و یا هندل‌های دستی این امر صورت می‌گیرد و تخت‌های تک شکن قسمت زیر سر‌از زاویه صفر تا ۱۰۰ درجه می‌تواند تغییر پیدا کند. که این نوع تخت‌ها با توجه به تغییر شکن ایجاد شده و به علت شیبی که در زیر سر بیمار به وجود می آید امکان دارد که بیمار نتواند زیاد راحت باشد. از این نوع تخت ، بیشتر به عنوان تخت بیمارستانی در منزل استفاده می‌شود. تخت های یک شکن به تخت هایی که بخش‌هایی که قسمت سر و پشت آن با اهرم به صورت برقی بالا می‌آید ؛ گفته‌ می‌شود . وبه این دلیل که فقط یک قسمت را می‌توان تغییر زاویه و ارتفاع داد، به آن تخت یک شکن می‌گویند.

تخت پوست و مو یک شکن

استفاده از تخت یک شکن در کلینیک های پوست و مو

در مدل های برقی قابلیت تغییر ارتفاع کل تخت تغییر زاویه هر شکن در تخت با زدن چند دکمه امکان پذیر می‌باشد به طوری که شخصی که بر روی تخت خوابیده، می‌تواند این کار را به تنهایی انجام‌دهد.

از این رو تخت می‌توان در کلینیک‌های تخصصی پوست و مو استفاده کرد این نوع تخت‌ها باید شرایط خاص و پوزیشن‌ها رابرای بیماران فراهم کنند تا پزشک بتواند مراحل ترمیم و یا درمان را به راحتی انجام‌دهد.

این نوع از تخت‌ها دارای بدنه ABS و رنگ الکترواستاتیک می‌باشند؛ که این امر باعث دوام بالا و ماندگاری زیاد آن می‌شود. تخت های پوست و مو، علاوه  بر این‌که در کلینیک های تخصصی کاربرد دارند می‌توانند در آرایشگاه ها نیز مورد استفاده قرار بگیرند.

این نوع تخت ها دارای مشخصه هایی از جمله امکان تنظیم ارتفاع از ۵۰ تا ۹۵ را دارند ؛ هم‌چنین با توجه به امکان این‌که آن را می‌توان در ایران تولید کرد این تخت‌ها را با طولی برابر با ۱۷۰ الی ۱۹۵ سانتی متر می‌سازد. این تخت ها توسط کنترل دستی نیز قابل تنظیم بوده و به راحتی با فشردن یک دکمه شکن تعبیه شده و در حالت های مختلف قرار می‌گیرد .جنس رویه‌ای که روی شکن‌ها قرار دارد از نوع مواد پلیمری بوده قابل شستشو نیز می‌باشد. تخت دارای الکتروموتور بوده و توسط یک بازوی مکانیکی جابه‌جا می‌شود و تخت را بالا و پایین می‌برد.

 تخت های یک شکن دو مدل دارند که هر یک ویژگی های خاص خود را دارد،‌ یکی از مدل‌ها تخت یک شکن مکانیکی بوده که دارای رویه  ABS ، دارای سر تخت abs و یا ام دی اف ، دارای حفاظت مفصلی، چرخ های ۱۲۵ ترمزدار، رنگ الکترواستاتیک، جوش CO2 و هندل بالا وپایین در قسمت زیر کمرمی‌باشد .

نوع دیگر تخت‌های یک شکم‌، تخت یک شکم توری بوده که دارای، رویه توری، سر تخت ام دی اف، حفاظ مفصلی ، چرخ ۱۲۵، رنگ الکترواستاتیک جوش CO2 و بالا و پایین شدن قسمت زیر کمر توسط هندل می‌باشد.

جمع بندی

بنابراین نیازهای هر بیمار استفاده از تخت‌های شکن دار متفاوتی وجود دارد؛ تخت‌های یک شکن قابلیت تغییر ارتفاع کل تخت و تغییر دادن زاویه هر شکن را دارا هستند، از این رو این تخت‌ها در کلینیک های تخصصی پوست و مو به دلیل این‌که می‌توان پوزیشن های خاص را برای بیمار فراهم کند تا پزشک بتواند مراحل ترمیم را به راحتی انجام دهد استفاده می‌شود. این تخت ها دارای دو نوع مکانیکی و توری می‌باشد. اگر تخت مورد نظر به درستی انتخاب نشود باعث ناراحتی بیمار می‌شود.

  • تخت پوست و مو

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی