به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

تخت زیبایی برقی

دسته بندی: سایر تخت ها
شناسه محصول: 7162

28644000


با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

تخت پوست و زیبایی برقی

 تخت ها اصولاً  تشکیل شده از پایه و یک رویه مخصوص می باشند که   کنترل تخت توسط پایه ها می باشد. پایه ها استحکام خوبی دارند چون جنس،پایه ها از پروفیل ضد زنگ میباشد همچنین ضخامت این پروفیل ها ۲۵سانتی متر است.

آشنایی با تخت زیبایی پوست برقی

تخت زیبایی پوست، اصولاً تشکیل شده از قطعات مجزا به یکدیگر می باشد که بیشتر به عنوان تخت جراحی قابل شناخته است.تخت های زیبایی پوست، در دو نوع ساده و برقی قابل استفاده و خریداری می باشند که نوع پرمصرف این تخت شامل :

قیمت تخت زیبایی برقی

تخت برقی می باشد که نسبت به تخت ساده قابلیت های به سزایی دارد چون تخت زیبایی به دلیل کارایی که دارد باید برقی باشد و توسط  شکن و موتورهای چند منظوره سازماندهی شود به عبارتی مقاومت خوبی داشته باشد. البته نوع برقی بیشتر مورد استفاده میباشد چون عملکرد راحت تری دارد و تنها از طریق یک کنترل تنظیم می شود. تخت زیبایی پوست، به دلیل ویژگی های  که دارد بیشتر به عنوان تخت چند منظوره شناخته شده است چون در سالن ها بیشتر به منظور انجام خدماتی چون :(خدمات پوستی ، لیزر،لاغری و پوست و مو هم استفاده می شود.)

ویژگی تخت زیبایی پوست برقی

  • قابلیت تنظیم شیب سر
  • قابل شستشو
  • تنظیم شیب پای بیمار
  • استفاده از مواد پی وی سی

انواع تخت زیبایی

تخت زیبایی پوست مانند سایر تخت ها در رده های متفاوتی قابل تولید می باشد که عملکرد قابل توجهی دارد.

تخت  های زیبایی در رده های متفاوتی می باشند که شامل:

  • تخت زیبایی پوست
  • تخت تزریق ژل
  • تخت تزریق بوتاکس
  • تخت لیزر
  • تخت پاکسازی پوست
  • و…. هستند.

ساختار تخت زیبایی پوست

 تخت های زیبایی پوست به دلیل برقی بودن دارای شکن های مخصوصی می باشند که در ابتدا و انتهای تخت به کار رفته  به گونه ایی که از طریق همین  شکن ها  می توان پشتی تخت را با زاویه نود درجه تنظیم کرد.

 چون دو الی سه شکن بودن تخت باعث می شود قابلیت های بهتری داشته باشد و به تنظیم کمر و پای بیمار کمک کرد،همان طور که گفتیم علاوه بر زاویه سازی کمر به زاویه سازی پا تا چهل و پنج درجه اجازه نیز می دهد.

 بارزترین ویژگی  این تخت مشابه بودن رویه تشک تخت می باشد چون تمامی تخت های پزشکی از رویه چرم می باشند تا در برابر تعریق و ساییدگی مقاومت کنند و به همین زودی تشک ها از بین نروند البته فوم تخت از رویه ABS می باشد چون فوم سرد بسته به ضخامت و سفتی که دارد به سرعت در برابر تیکه دادن و خوابیدن واکنش نشان نمی دهد و حالت خود را حفظ میکند به عبارتی تخت در چند ساعت متوالی دچار فرورفتگی و گودی نمی شود همین امر باعث استفاده از فوم تزریقی سرد شده است.

جالب است بدانید که قلب تخت زیبایی پوست ،موتوره بودنش است چون این تخت ها بسته به برقی یا ساده بودن  دارای سه الی چهار موتور می باشند که استحکام و مقاومت تخت را تا حدودی بالا میبرد به گونه ایی که تخت ها قابلیت حمل تا وزن ۱۳۰kg را دارند و حالت خود را حفظ می کنند و در صورت نیاز ارتفاع تخت نیز تنظیم می شود تمام این عملکرد طول عمر تخت را بهبود می بخشد.

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی