به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

تبدیل توالت فرنگی کودک

مدل: توپولو
شناسه محصول: 7014

150000


با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

تبدیل فرنگی کودک

تبدیل نشیمن تبدیل توالت فرنگی وسیله‌ای است که آموزش به کودک را آسان‌تر می‌کند. زیرا به کمک رنگبندی جذاب آن اعم از (آبی، صورتی، بنفش، زرد و ... ) می‌توانید کودکان خود را برای توالت رفتن تشویق نمایید. از طرفی دیگر این تبدیل نشیمن توالت فرنگی اطفال از تماس با پوست حساس و لطیف کودک به توالت فرنگی جلوگیری نموده و اندازه‌ی توالت را برای کودک مناسب می‌کند. جنس این تبدیل توالت از پلاستیک بوده و به آسانی می‌توانید آن را در هرجای دیگر غیر از خانه با خود حمل و جهت استفاده کودک عزیزتان نصب نمایید. همچنین این محصول با سطح نشیمنی صاف و نرم از انتقال سرما و آلودگی های دستشویی فرنگی به بدن کودک جلوگیری می‌کند. این امر به خصوص برای فصل سرما که کودکان به بهانه سرما از رفتن به دستشویی سرباز می‌کنند مناسب است.

آموزش استفاده از توالت فرنگی به کودک

به این موضوع آگاهی دارید که هر کودکی نیاز به آموزش های خاصی برای انجام دادن کارهای خاص خود دارد و هر آموزشی امروزه با وسیله‌های متنوع و مخصوص خود، درصد یادگیری فرزندان را بالا می‌برد. این وسیله‌ها می‌توانند با تشویق یا به ذوق آوردن کودک منجر به انجام یا عدم انجام کاری شوند. لازم به ذکر است نباید هیچ گاه کودک را در فشار روحی قرار داد، زیرا این مرحله از زندگی او بخش عظیمی از اعتماد به نفسش را شکل می‌دهد. شما باید با کلماتی آرام و لحنی منطقی و در قالب یک بازی این راه مشکل را آسان‌تر نمایید. توالت رفتن کودکان نیز یکی از مواردی است که باید به او آموزش داده شود تا چطور به تنهایی توالت برود.

تبدیل توالت کودک

با نظر به اینکه امروزه تقریبا تمامی افراد اقدام به خرید توالت فرنگی می‌کنند و استفاده از توالت‌های ایرانی ناشی از نشستن و فشار به پا و زانو توصیه نمی‌شود، انتخاب توالت فرنگی امری بدیهی است. به همین علت باید از ابتدا دستشویی رفتن، روش استفاده از توالت فرنگی و آداب آن به کودک آموزش داده شود

تبدیل نشیمن توپولی

برای خرید قیف توالت فرنگی کلیک کنید 

هر کودکی نیاز به آموزش دارد و هر آموزشی امروزه با وسیله ی مخصوص خود، درصد یادگیری کودک را افزایش می دهد. این وسیله ها می تواند باعث تشویق کودکان به انجام یا عدم انجام کاری شودتوالت رفتن کودک یکی از مواردی است که باید به او آموزش داده شود تا چطور به تنهایی توالت برود. با توجه به این که امروزه تقریبا در هر خانه ای از توالت فرنگی استفاده می شود، و از سوی دیگر استفاده از توالت های فرنگی موجب می شود فشار وارد به پا و زانو، ناشی از نشستن در توالت های ایرانی از بین برود، می توان از همان ابتدا دستشویی رفتن و روش استفاده از توالت فرنگی و آداب آن را نیز به کودک آموزش داد.

تبدیل توالت کودکان

تبدیل توالت فرنگی وسیله ای است که این نوع آموزش را برای کودک راحت تر کرده و به کمک آن به نوعی می توانید کودکتان را برای توالت رفتن تشویق کرده باشید. از سویی این وسیله از تماس پوست حساس و لطیف کودک به توالت فرنگی جلوگیری کرده و اندازه ی توالت را برای جثه ی کودک مناسب می کند. جنس این توالت از پلاستیک بوده و به راحتی آن را می توانید در سفر یا هرجای دیگر با خود حمل و و جهت استفاده ی کودک دلبندتان نصب نمایید.

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی