به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

لگن زیر بیمار

مدل: mt-211
دسته بندی: توالت فرنگی
شناسه محصول: 7006

180000

  • قابل استفاده برای مردان و زنان
  • جلوگیری از منتشر شدن آلودگی و عفونت
  • حفظ حریم شخصی بیمار

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

لگن بیمارستانی

لگن پلاستیکی زیر بیمار درب دار وسیله‌ای است که، برای جمع‌آوری ادرار و مدفوع افرادی که توانایی استفاده از سرویس بهداشتی را ندارند و دچار بیماری های آلزایمر، پارکینسون، زوال عقل هستند. و قادر به رفتن توالت و استفاده از آن نیستند. و بازه ی گسترده‌ ای از بیماران ناچار به استفاده از این وسیله هستند. از افرادی که دوران نقاهت پس از عمل جراحی را سپری می‌کنند تا بیمارانی که دچار اختلالات حرکتی هستند و حتی افرادی که دچار بیماری‌هایی از قبیل آلزایمر، پارکینسون، زوال عقل می‌باشند مجبور به استفاده از این وسیله می‌باشند. لگن زیر بیمار از جنس پلاستیک و به فرم اندام تحتانی، به راحتی در زیر بدن بیماران دچار ابتلا به بیماری  گذاشته شده و شستشوی نسبتا آسانی دارد. بغل های آن فاقد هر گونه لبه ی تیز بوده و برنده بوده و  مانع از ایجاد زخم و خراش روی پوست بیمار میشود. ارتفاع لگن به اندازه ای است که علاوه بر راحتی بیمار، مانع از ترشح به لبه لگن زیر بیمار می شود. در طراحی این لگن سعی در رعایت تمام نکات بهداشتی شده است. یکی از ویژگی مهم لگن زیر بیمار پلاستیکی درب دار وجود یک دستگیره در انتهای لگن می باشد که موجب تسهیل در قرار دادن لگن در زیر بیمار و حمل بیمار می شود که برای خرید لگن زیر بیمار اهمیت ویژه ای دارد.

لگن بیمارستانی خرید

از ویژگی های منحصر به فرد این لگن بیمارستانی, قابل استفاده بودن آن برای مردان و زنان می باشد. بانوان در هنگام استفاده از لگن به همان اندازه آقایان احساس راحتی می کنند. . لگن زیر بیمار ارتوپدی درب دار به صورت شیب دار بوده و این امکان را به شما می دهد که بدون آنکه فشار زیادی به شما و یا شخص بیمار وارد شود لگن را در زیر وی قرار دهید. دراز کشیدن بر روی لگن های استیل و پلاستیکی بی کیفیت، سخت و ناراحت کننده است. لبه های شیب دار این محصول این امکان را برای شما فراهم می کند که آن را به راحتی به زیر بدن سالمندان عزیز خود قرار دهید. و قیمت لگن زیر بیمار بسیار مناسب می باشد.

مشخصات لگن بیمار

  • قابل استفاده برای مردان و زنان

  • حفظ حریم شخصی
  • جلوگیری از متساعد شدن بوی نامطبوع ادرار و یا مدفوع
  • قابل شستشو به وسیله انواع دستگاه های شوینده
  • قابل شستشو به صورت غیر ماشینی
  • جلوگیری از آلوده شدن پشت بیمار
  • قابلیت ضد عفونی به وسیله دستگاه اتو کلاو و یا روش های شیمیایی
  • لگن درب دار با قابلیت ممانعت ار انتشار آلودگی و ایجاد عفونت
  • جلوگیری از آلوده شدن تخت خواب

لگن زیر بیمار  جهت جمع آوری ادرار و مدفوع افرادی که توانایی حرکت نداشته باشند و یا طبق تجویز پزشک استراحت مطلق دارند تولید شده است. لگن از جنس پلاستیک و به شکل اندام تحتانی به راحتی در زیر بدن بیمار گذاشته شده و شستشوی آسانی دارد. جدار آن فاقد هر گونه لبه ی تیز بوده و مانع از ایجاد زخم و خراش روی پوست بیمار میشود. ارتفاع لگن به حدی است که علاوه بر راحتی بیمار، مانع از ترشح به اطراف نیز شود. در طراحی این لگن سعی در رعایت تمام نکات بهداشتی شده است.

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی