به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

صندلی توالت فرنگی تاشو

مدل: تاشو
دسته بندی: توالت فرنگی
شناسه محصول: 7094

تماس بگیرید

  • مناسب برای استفاده سالمندان و بیماران
  • سبک و کمجا
  • تاشو

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

صندلی توالت تاشو

با افزایش سن و درگیر شدن با بیماری های مختلف در افراد سالمند نیاز به کمک گرفتن از صندلی توالت فرنگی یا صندلی حمام بیشتر می شود. زیرا این عزیزان به علت ضعف عضلانی و آسیب دیدگی مفاصل زانو، لگن و کمر استفاده از توالت های غیر استاندارد بسیار دشوار و بعضاً غیر ممکن می باشد. گاهی فرد دچار کهولت سن و پیری نیست اما بنا به دلایلی مانند انجام عمل جراحی و یا بارداری امکان استفاده از توالت ایرانی را نداشته باشد. حال اگر سرویس بهداشتی این افراد فاقد توالت فرنگی باشد استفاده از صندلی های توالت فرنگی و صندلی توالت حمام واجب می شود چرا که استفاده از محصولات توان بخشی می تواند کمی از توان از دست رفته این افراد را برگرداند و زندگی را برایشان راحت تر کند.

عکس صندلی توالت فرنگی

یکی دیگر از ویژگی های این صندلی توالت فرنگی، تاشو بودن آن است. این نوع از صندلی توالت فرنگی تاشو در مکان‌هایی که امکان استفاده از سرویس بهداشتی نیست کاربرد دارد. بیشترین استفاده این توالت تاشو در هنگام مسافرت و یا در کنار تخت افراد مسن یا بیماران و افرادی می‌باشد که قادر به راه رفتن و رسیدن به سرویس بهداشتی نیستند. آن را بدون نیاز به ابزار یا اچار نصب نموده و از آن به سادگی استفاده نمایید.

مشخصات صندلی توالت تاشو

  • جنس بدنه : فلزی
  • وزن محصول : 7 kg
  • وزن قابل تحمل : 100 kg
  • ابعاد با کارتن : 67*24*38 cm
  • طول محصول : 42 cm
  • عرض محصول : 36 cm
  • ارتفاع کفی از زمین : 36 cm
  • ارتفاع محصول : 86 cm
  • طول کفی : 40 cm
  • طول پشتی : 39 cm
  •  لگن : 67*24*38 cm
  •  تاشو و سبک و کمجا

 

امروزه جراحی های زیادی از جمله کمر و ستون فقرات انجام می شود که همه ی این ها به نحوه  ی نشستن افراد بستگی دارد ، یکی از نشستن هایی که فشار زیادی به کمر وارد می کند نشستن در دستشویی می باشد . بهترین راهکار برای جلوگیری از درد کمر و آسیب به ستون فقرات استفاده از توالت فرنگی می باشد ، توالت فرنگی هیچگونه فشاری به کمر شما وارد نمی کند و از آسیب رسیدن به کمر جلوگیری می کند . توالت های ایرانی موجب کمر درد ، زانو درد ، درد مفاصل می شود . توالت تاشو گالوانیزه کلاهدار دارای ویژگی های بسیاری است که برای شما توضیح می دهیم : این توالت فرنگی بدون دسته است ، برای افرادی که ران های پهن و بزرگ دارند بسیار مناسب می باشد زیرا توالت فرنگی های دسته دار برای این افراد مناسب نیستند چون ممکن است به دسته ی آن گیر کنند ، دارای یک درب است ، از این  درب می توان به عنوان پشتی و حفظ تعادل و یا پوشاندن داخل توالت فرنگی از دید افراد استفاده کرد ، دارای یک قیف است و بدون جدا کردن قیف می توانید آن را جمع کرده و در گوشه ای قرار دهید ، لولای تاشونده دارد ، پایه های آن از فلز ساخته شده است که ضد سابیدگی و رطوبت است ، وزنی معادل 100 کیلوگرم را می تواند تحمل کند ، می توانید بدون قیف و با قیف آن را جمع کنید ، فضای کمی را اشغال می کند ، برای سرویس بهداشتی های کوچک مناسب می باشد ، قابل شستشو است ، استحکام بالایی دارد ، سبک است ، برای حفظ تعادل دارای یک پشتی می باشد و ارتفاع آن از زمین تا نشیمنگاه 40 سانتی متر می باشد .

توالت تاشو گالوانیزه کلاهدار بهترین محصول برای افرادی که کمرشان آسیب دیده و افرادی که می خواهند از این آسیب دیدگی جلوگیری کنند مناسب می باشد . به طور خلاصه می توان گفت " توالت تاشو گالوانیزه کلاهدار از جنس آلومینیوم با پایه های فلزی ضد رطوبت است ، برای افراد چاق مناسب می باشد ، دارای قیف است ، تاشو می باشد ، وزن کمی دارد ، کوچک است ، همراه قیف قابل جمع شدن می باشد ، دارای یک درب است ، برای حفظ تعادل یک پشتی در آن طراحی شده است و همچنین بسیار مقاوم و محکم می باشد . توالت تاشو گالوانیزه کلاهدار بهترین گزینه برای انتخاب افراد بیمار و افرادی که نگران آسیب رسیدن به ستون فقرات خود هستند مناسب می باشد .

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی