به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

پی ار پی برای گودی زیر چشم

پی ار پی برای گودی زیر چشم

مهم نیست چقدر سالم و سر زنده هستید، چشمان خسته داستان متفاوتی را بیان می کند. اگر تمام کرم‌های زیر چشم موجود را امتحان کرده‌اید، اما به نظر می‌رسد که نمی‌توانید ظاهر خسته و پیر زیر چشم خود را کاهش دهید،احتمالا بخواهید درمان زیر چشم با پی آر پی را در نظر بگیرید.

درمان پی آر پی چیست و چگونه عمل می کند؟

سال ها ست که برای تسریع روند بهبود زخم‌ها، جوان‌سازی مفاصل، درمان بی‌اختیاری ادرار و اختلال نعوظ و اصلاح طیف گسترده‌ای از پلاکت های موجود در خون شما برای ترمیم و بازسازی بافت آسیب دیده استفاده می شود. درمان با پلاسمای غنی از پلاکت (PRP) یک درمان پزشکی  شامل تزریق پلاکت و پلاسما از خون خود بیمار به مناطق مورد نظر برای بهبود و بازسازی بافت است. این درمان به طور گسترده در پزشکی ورزشی و ارتوپدی برای درمان جراحات استفاده می شود، اما در پزشکی زیبایی به دلیل توانایی آن در بهبود ظاهر چین و چروک، اسکار و حتی گودی زیر چشم محبوبیت زیادی پیدا می کند.

گودی زیر چشم، که به عنوان ناهنجاری های فرورفتگی اشک نیز شناخته می شود، زمانی رخ می دهد که حجم زیر چشم از بین برود. این می تواند ناشی از افزایش سن، ژنتیک یا عوامل دیگر باشد. هنگامی که پوست ناحیه نازک و گود می‌شود، می‌تواند ظاهری توخالی و سایه‌دار ایجاد کند که باعث می‌شود فرد خسته یا مسن‌تر از آنچه هست به نظر برسد. در حالی که فلیر های پوستی یک گزینه درمانی محبوب برای ناهنجاری های پارگی بوده اند، درمان PRP یک جایگزین جدید و هیجان انگیز می باشد که نتایج طبیعی و مزایای طولانی مدت ارائه می دهد. 

انجام پی آر پی برای رفع گودی زیر چشم

. پی آر پی به عنوان یک درمان زیبایی از پلاکت ها برای ترمیم و بازسازی پوست پیری یا آسیب دیده استفاده می شود
 پلاکت‌ها حاوی فاکتورهای رشد هستند و وقتی از گلبول‌های قرمز جدا می‌شوند و دوباره به پوست تزریق می‌شوند، رشد کلاژن و عروق خونی جدید را تحریک می‌کنند که منجر به پوستی سالم‌تر و جوان‌تر می‌شود

پی ار پی برای گودی زیر چشم

پی آر پی گودی زیر چشم

پوست پلک پایین مانند سایر نقاط پوست ، ناحیه ای از پلک می باشد که PRP در آن به خوبی عمل می کند. کلاژن اصطلاحی ست که به طور مکرر در پزشکی آرایشی و محصولات آرایشی استفاده می شود، زیرا پروتئینی می باشد که به پوست می چسبد و به آن استحکام و خاصیت ارتجاعی می بخشد. به عنوان بخشی از روند پیری، بدن هر سال حدود 1درصد از کلاژن خود را از دست می دهد. پی آر پی می تواند به درمان مشکلات پلک پایین مانند سیاهی زیر چشم با افزایش خون رسانی و گردش خون برای کمک به حذف رسوبات آهن، درمان رنگدانه ها، افزایش تولید کلاژن برای ضخیم شدن پوست نازک پلک پایین کمک کند تا آناتومی تیره تر از طریق پوست قابل مشاهده نباشد. بهبود کیفیت و بافت کلی پوست که سایر درمان ها نمی توانند ارائه دهند، که در درمان چین و چروک زیر چشم مفید هستند.

پی آر پی را می توان با لیزر یا درمان با فرکانس رادیویی ترکیب کرد تا پوست را سفت کرده و سطح آن را دوباره نمایان کند PRP .همچنین می تواند با اسید هیالورونیک در یک روش ملایم و در عین حال موثر به نام تقویت پوست ترکیب شود تا کیفیت پوست پلک پایین تر را بهبود بخشد.

درمان PRP برای گودی زیر چشم چگونه است؟ 

برای شروع، مقدار کمی خون از بیمار گرفته می شود و سپس در سانتریفیوژ چرخانده می شود تا پلاکت ها و پلاسما از بقیه اجزای خون جدا شوند. سپس، پس از استفاده از کرم بی حس کننده موضعی، پلاسمای غنی از پلاکت ها را به 6 یا 7 مکان استراتژیک در ناحیه زیر چشم شما با یک سوزن بسیار ظریف تزریق می شود تا ناراحتی به حداقل برسد. کل این روش حدود 30 دقیقه طول می کشد
پلاکت های موجود در پی آر پی غنی از فاکتورهای رشد هستند که تولید کلاژن را تحریک می کنند و بازسازی بافت را تقویت می کنند و منجر به پوستی ضخیم تر و سالم تر می شوند. با گذشت زمان، این می تواند به پر کردن حفره ها و صاف کردن پوست در ناحیه زیر چشم کمک کند و ظاهر گودی را کاهش دهد.
نسبتاً بدون درد می باشد و اکثر بیماران تنها ناراحتی خفیفی را در طول تزریق گزارش می کنند. نتایج درمان PRP برای گودی‌ها تدریجی ست و بیشتر بیماران در هفته‌ها و ماه‌های بعد از درمان بهبود می‌یابند. برخی از بیماران احتمال دارد برای رسیدن به نتیجه دلخواه خود به جلسات متعدد نیاز داشته باشند.

یکی از مزایای کلیدی درمان PRP برای گودی زیر چشم این ست که کاملا طبیعی می باشد و از خون خود بیمار استفاده می کند و خطر واکنش های آلرژیک یا عوارض جانبی را از بین می برد. علاوه بر این، از آنجایی که PRP روند بهبود طبیعی بدن را تحریک می کند، نتایج طولانی مدت هستند و بسیاری از بیماران تا دو سال یا بیشتر از بهبودی بهره مند می شوند.

زمان بهبودی درمان پی آر پی چقدر است؟

حداقل عوارض جانبی در درمان پی آر پی زیر چشم وجود دارد،
 اما افرادی که پوست حساس دارند ممکن است برآمدگی های ریز یا خارش و سوزش خفیف را تجربه کنند.که البته باید ظرف چند روز فروکش کنند. 
اکثر افراد بلافاصله پس از انجام عمل می‌توانند به فعالیت‌های روزانه خود بازگردند، اگرچه ممکن است ترجیح دهید چند ساعت استراحت کنید و از کمپرس یخ برای به حداقل رساندن تورم استفاده کنید.
به مدت 24 ساعت باید از انجام ورزش های شدید اجتناب شود، اما ورزش های سبک خوب است 

چه زمانی می توانم نتایج درمان پی آر پی زیر چشم را ببینم؟

مهم است که به یاد داشته باشید که درمان زیر چشم با پی آر پی متفاوت از فیلرهای پوستی عمل می کند  منظور ازپر کردن ناحیه درمان برای ایجاد حجم به معنای فوری نیست برخی از افراد در عرض یک یا دو هفته شروع به تغییر می کنند، اما رشد کلاژن تدریجی ست و احتمال دارد چندین ماه طول بکشد تا نتایج کامل را ببینند.لازم می باشد تا بدن شما کلاژن جدید و بافت جدید سالم بسازد. 

نتایج پی آر پی چقدر دوام دارد؟

نتایج پی آر پی مطمئناً طولانی تر از هر درمان موضعی باقی می ماند، اما دائمی نیست.. معمولاً 6 تا 12 ماه دوام می آورند

پی آر پی برای چه کسانی مناسب نیست

با این حال، شایان ذکر است که در حالی که درمان PRP برای بسیاری از بیماران موثر بوده ، اما گزینه درمانی مناسبی برای همه نیست. بیمارانی که دارای شرایط پزشکی خاص یا اختلالات خونی هستند ممکن است واجد شرایط درمان نباشند، و مهم است که با یک متخصص پزشکی واجد شرایط برای تعیین مناسب بودن و بحث در مورد خطرات یا عوارض احتمالی مشورت کنید.

به طور خلاصه، PRP درمانی یک گزینه جدید و هیجان انگیز برای بیمارانی می باشد که به دنبال راه حلی طبیعی و طولانی مدت برای گودی زیر چشم هستند PRP. با خواص بازسازی‌کننده و توانایی در ترویج تولید کلاژن، می‌تواند به پر کردن حفره‌ها و صاف کردن پوست در ناحیه زیر چشم کمک کند و ظاهری جوان‌تر و با طراوت داشته باشد. اگر به درمان PRP برای گودی زیر چشم فکر می کنید، حتماً با یک پزشک متخصص واجد شرایط مشورت کنید تا مشخص شود که آیا این درمان برای شما مناسب است یا خیر.

آیا پی آر پی زیر چشم بهتر از فیلر است؟

در حالی که PRP برای بهبود کیفیت پوست پلک‌های پایین بسیار عالی می باشد ، اما برای درمان برآمدگی زیر چشم یا گودی زیر چشم مناسب نیست. مردم اغلب می پرسند که آیا می توان از PRP برای درمان پف های چشم به جای جراحی استفاده کرد یا اینکه آیا می توان از PRP برای درمان گودی زیر چشم به جای پرکننده های آرایشی استفاده کرد، اما PRP نمی تواند هیچ یک از این مشکلات را به تنهایی درمان کند. برآمدگی های زیر چشمی که همیشه وجود دارند به دلیل افتادگی چربی ایجاد می شوند که به طور معمول در اطراف کره چشم یافت می شوند. از آنجایی که با تزریق پی آر پی نمی توان چربی دور چشم را کاهش داد،باید برداشتن چربی تحت عمل جراحی قرار گیرند و یا با فیلر استتار شوند. PRP احتمال دارد به بهبودی پس از جراحی پلک پایین کمک کند و در صورت وجود چین و چروک و سیاهی، ممکن است پوست پلک پایین را بهبود بخشد.

پی ار پی برای گودی زیر چشم

آنچه PRP نمی تواند درمان کند

پی آر پی به تنهایی نمی تواند گودی پلک بالا یا پایین را درمان کند. پی آر پی می تواند لایه چربی ضروری را در نواحی دیگر صورت بهبود بخشد، بنابراین هنگامی که در نواحی مانند گونه ها یا پیشانی تزریق می شود، حجم کمی ایجاد می کند، اما برای جایگزینی فیلر آرایشی کافی نیست. از آنجایی که لایه چربی ضروری در هر دو پلک پایین و بالایی وجود ندارد، تزریق PRP به پلک ها می تواند برای پوست مفید باشد، اما دلیل اصلی ایجاد حفره در زیر پوست، که کمبود چربی دارد ، نیست.
با این حال، افزودن حجم قابل توجهی به ناحیه زیر چشم برای درمان گودی نیاز به درمان فیلر یا در برخی موارد کاشت سیلیکونی اشک دارد، اما به دلیل میزان بالای عوارض در زیر پوست نازک پلک، چربی پیوند زده نشده است. را می توان همراه با یک فیلر استفاده کرد تا به طور همزمان کیفیت پوست را بهبود بخشد و در واقع می تواند عمر موثر فیلرهای اسید هیالورونیک را افزایش دهد.
PRP یک درمان عالی برای بهبود کیفیت پوست و بافت پلک ها و همچنین برای تسریع در بهبود سایر روش های پلک مانند جراحی یا لیزر درمانی است. از طرف دیگر PRP نمی تواند جایگزین روش های جراحی یا فیلر های پلک شود. PRP برخلاف سایر روش های القای کلاژن مانند لیزر و فرکانس رادیویی می تواند کلاژن را بدون استفاده از گرما تحریک کند. بنابراین در حالی که PRP نمی تواند به طور کامل جایگزین این روش ها شود، می توان از آن به عنوان یک روش القای کلاژن مکمل برای بهبودی استفاده کرد، یا می توان آن را جایگزین این روش ها برای کاهش قرار گرفتن در معرض حرارت کرد.

مزایای درمان زیر چشم پی آر پی چیست؟

تحریک کلاژن سازی زیر چشم به تدریج حجم را بازیابی می کند پوست شل را سفت می کند و نواحی توخالی یا فرورفته را پر می کند و خطوط و چین و چروک های ظریف را به حداقل می رساند..
 درمان زیر چشم با پی آر پی گردش خون را نیز افزایش می دهد، که سیاهی و پف را کاهش داده و به ظاهری با طراوت می انجامد سایر مزایای درمان پی آر پی زیر چشم عبارتند از : 
•    غیر جراحی
•    بدون خطر واکنش آلرژیک یا رد پلاسما
•    روش ایمن
•    روندی سریع
•    کمی ناراحتی
•    حداقل عوارض جانبی
•    بدون نیاز به خرابی
•    تولید طبیعی کلاژن را تقویت می کند
پی آر پی نتایج ضد پیری بهتری نسبت به کرم های موضعی و نتایج طبیعی تری نسبت به فیلرها ارائه می دهد - بدون خطرات و زمان از کار افتادگی ناشی از جراحی 
بسته به شرایط اولیه ناحیه زیر چشم شما، ممکن است توصیه کنیم که بعد از عمل اولیه خود برای دو یا سه درمان دیگر مراجعه کنید این روش های اضافی باید با فاصله 4-6 هفته پخش شوند.
 پس از مجموعه اولیه روش ها، اکثر افراد هر شش ماه تا یک سال یکبار به روش های نگهداری نیاز دارند تا از نتایج تا حد امکان لذت ببرند. 
چه کسی کاندیدای مناسب برای درمان پی آر پی زیر چشم می باشد؟
بهترین کاندیدها برای درمان زیر چشم 
آنهایی هستند که خطوط ظریف، چین و چروک، پف کردگی یا فضای خالی زیر چشم دارند.
. با این حال،پی آر پی برای بیماران مبتلا به اختلالات خونریزی، بیماری های خود ایمنی یا آکنه فعال توصیه نمی شود
به طور کلی، بدن به یک زخم یا جراحت با تولید کلاژن برای بهبود و ترمیم پاسخ می دهد. هدف از درمان‌هایی مانند میکرونیدلینگ ، لیزر و درمان‌های رادیوفرکانسی ایجاد آسیب کنترل‌شده به بدن می باشد که باعث می شود بدن به تولید کلاژن واکنش نشان دهد که بهبود پوست را مسبب خواهد شد.  پی آر پی می تواند تولید کلاژن بدن را بدون استفاده از گرما تحریک کند.

پست های مرتبط 0 نظرات
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی