به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

نحوه استفاده از بلیچینگ هوم

نحوه استفاده از بلیچینگ هوم

دندان های سفید و زیبا، زیباترین لبخند را ایجاد می کنند و لبخند می تواند تفاوت زیادی در اولین ملاقات ایجاد کند. اما مشکل اینجاست که ممکن است نخواهید از راه حل های سنتی سفید کننده دندان استفاده کنید. بلیچینگ معمولاً پراکسید کاربامید است و غلظت های متفاوتی دارد. به طور کلی، مواد ضخیم تر با غلظت بالاتر نسبت به مواد با غلظت کمتر و چسبناک تر، اثر روشن کنندگی را سریعتر ایجاد می کنند. غلظت‌های بالاتر ممکن است باعث حساسیت بیشتر شود و معمولاً برای مدت کوتاه‌تری تحمل می‌شوند. بنابراین، نحوه تأثیر سفید کردن دندان بر سبک زندگی شما در تعیین اینکه کدام عوامل را می توانید و برای چه مدت استفاده کنید، مهم است.

نحوه استفاده از بلیچینگ هوم

بهتر است سرنگ های بلیچینگ دندان را در زمانی که استفاده نمی کنید در یخچال نگهداری کنید. سرنگ‌های باز باید بیرون گذاشته شوند تا از ایجاد حساسیت بیشتر به دلیل احساس سرما ناشی از نوشیدنی های سرد جلوگیری شود.

در این روش در اولین جلسه شما، دندانپزشک قالبی از فک بالا و پایین شما را می گیرد و در جلسه بعدی یک قالب از دندان هایتان که روش سفید کننده است به همراه سرنگ حاوی بلیچینگ دریافت می کنید.

نحوه ایتفاده از بلیچینگ هوم

کدام روش سفید کردن دندان بهتر است؟

دندانپزشکان زیبایی بر این باورند که بهترین نتیجه زمانی حاصل می شود که این دو روش با هم اعمال شوند. یعنی ابتدا سفید کردن آفیس و سپس خانگی، زیرا در زمان کمتری با سفید کردن مطب نتیجه مطلوب به طور کامل حاصل نمی شود، بلکه با نوع سفید کننده در منزل نتایج ماندگارتری حاصل می شود.


بلیچینگ دندان در خانه

دندانپزشک ابتدا معاینه بالینی کامل را انجام می دهد و علت تغییر رنگ را مشخص می کند. باید تصمیم گرفت که آیا بلیچینگ دندان ها بهترین درمان برای این بیمار است، دندانپزشک از ظاهر دندان ها قبل و بعد از درمان عکس های بالینی می گیرد. هر گونه پرکردگی با پوسیدگی اطراف آنها را می توان با تغییر رنگ دندان ها به طور موقت برداشته و جایگزین کرد. جرم گیری و پولیش کامل به خصوص روی دندان هایی که نیاز به سفید شدن دارند انجام می شود. از شما خواسته می شود که دهان خود را کاملا باز کنید و دندانپزشک قالب هایی را برای ایجاد تری های سفید کننده که به طور منحصر به فرد برای دهان شما مناسب است را می گیرد.

مراحل سفید کردن در خانه سفید کننده

روی قالب ارائه شده مواد بلیچینگ هوم را به آرامی و با احتیاط روی قالب بریزید و به درستی روی قالبی که قسمت بیرونی دندان قرار دارد پخش کنید در مقدار کافی مواد قالب ها را در زمان های خاصی روی دندان ها قرار دهید اگر بعد از گذاشتن قالب ژل از قالب خارج شد آن را با گوش پاک کن تمیز کنید تا باعث حساسیت لثه های شما نشود. پس از گذشت زمان لازم، قالب را به آرامی برداشته و ابتدا با دستمال کاغذی پاک کنید، سپس با آب فراوان بشویید. به مدت یک ساعت دندان های خود را مسواک نزنید زیرا این کار حساسیت دندان های شما را افزایش می دهد
بعد از هر بار استفاده قالب را بشویید و خشک کنید و در ظرف مخصوص قرار دهید
در دوران سفید شدن تا حد امکان از خوردن و نوشیدن مواد رنگی خودداری کنید تا به نتیجه مطلوب برسید.
تعداد دفعات و مدت استفاده بستگی به حساسیت شما دارد و توسط دندانپزشک به طور کامل توضیح داده می شود، معمولا برای بار اول یک ساعت توصیه می شود و مرحله بعدی را می توان دو یا سه ساعت روی دندان گذاشت و مرحله بعد. از عصر تا صبح این کار را به طور منظم انجام دهید تا نتیجه بگیرید.

توصیه:
                                                        ترمیم های دندان و روکش ها، با بلیچینگ روشن نمی شوند یا به عبارتی تغییر رنگ نمی دهند


قبل از سفید کردن، تمام دندان های پوسیده باید ترمیم شوند.
پس از انجام بلیچینگ در مطب ، این روش باید در آینده مورد استفاده قرار گیرد تا هم دوام و هم اثربخشی بلیچینگ در مطب بهبود یابد.

نحوه استفاده از بلیچینگ هوم

بلیچینگ هوم می‌تواند یک روش موثر و راحت برای سفید کردن دندان‌های شما باشد. این کیت ها معمولاً شامل یک ژل سفید کننده، تری و گاهی اوقات یک چراغ LED برای بهبود فرآیند سفید شدن هستند. در اینجا نحوه استفاده از بلیچینگ هوم آورده شده است:

1. دستورالعمل ها را به دقت بخوانید: قبل از استفاده از کیت بلیچینگ دندان، مهم است که دستورالعمل ها را به دقت بخوانید. کیت های مختلف ممکن است روش های کاربرد و زمان های توصیه شده کمی متفاوت داشته باشند.

2. مسواک بزنید و نخ دندان بکشید: برای به حداکثر رساندن اثر ژل بلیچینگ، مهم است که با دندان های تمیز شروع کنید. قبل از استفاده از ژل بلیچینگ ، مسواک بزنید و نخ دندان بکشید.

3. ژل را روی تری ها بمالید: کیت معمولاً شامل تری هایی است که باید آنها را با ژل بلیچینگ پر کنید. دستورالعمل های مربوط به مقدار توصیه شده ژل برای اعمال روی تری ها را دنبال کنید. حتماً از قرار دادن ژل روی لثه یا لب خودداری کنید زیرا ممکن است باعث تحریک شود.

4. تری ها را وارد دهان کنید: تری ها را با احتیاط روی دندان های خود قرار دهید، مطمئن شوید که تمام دندان های شما با ژل پوشانده شده است. تری ها باید به خوبی و راحت در دهان شما قرار گیرند. اگر احساس ناراحتی کردید، ممکن است لازم باشد تری ها را تنظیم کنید یا از ژل کمتری استفاده کنید.

5. قراردادن تری ها: مدت زمان توصیه شده برای قراردادن تری ها بر اساس محصول متفاوت است. اکثر کیت ها توصیه می کنند تری ها را به مدت 30 دقیقه تا یک ساعت در هر جلسه بگذارید. از زمان توصیه شده تجاوز نکنید زیرا ممکن است باعث ناراحتی یا حساسیت شود.

6.تری ها را بشویید و تمیز کنید: بعد از هر جلسه تری ها را بردارید و دهان خود را کاملا با آب بشویید. تری ها را با مسواک و آب تمیز کنید تا ژل اضافی آن پاک شود.

7. همانطور که توصیه می شود تکرار کنید: بسته به کیت، ممکن است لازم باشد این روند را روزانه به مدت یک هفته یا بیشتر تکرار کنید تا به نتایج دلخواه برسید.

نخوه استفاده از بلیچینگ هوم

توجه به این نکته ضروری است که در حالی که کیت های بلیچینگ دندان در خانه می توانند موثر باشند، می توانند باعث حساسیت یا تحریک نیز شوند. توصیه می شود قبل از استفاده از کیت بلیچینگ دندان با دندانپزشک خود مشورت کنید تا مطمئن شوید که این کیت برای نیازهای فردی شما گزینه ایمن است.

پست های مرتبط 0 نظرات
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی