به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

فیلر درموفیل خوبه

فیلر درموفیل خوبه

فیلر درموفیل را می توان یکی از پرکننده های نسل چهارم بر پایه هیالورونیک اسید دوفازی متقاطع دانست که فاقد اثری از ترکیبات حیوانی است. این محصول ساخت یک شرکت معتبر فرانسوی است و با وجود استانداردهای سختگیرانه سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) توانسته تاییدیه آن را کسب کند. در واقع این محصول برای تزریق به پوست برای درمان چین و چروک های سطحی تا عمیق، افزایش حجم و تغییر فرم کلی نواحی صورت مانند گونه ها، چانه و لب ها طراحی شده است. اگر به دنبال روشی غیرجراحی و کم تهاجمی برای ترمیم علائم پیری روی صورت خود هستید، تزریق یکی از ژل های درموفیل را پیشنهاد می کنیم.

فیلر درموفیل یک ژل سه بعدی خالص است که از زنجیره های بسیار قوی مولکول های اسید هیالورونیک از طریق پیوندهای عرضی 1،4-بوتاندیول دی گلیسیدیل اتر (BDDE) تشکیل شده است. در واقع تکنولوژی جدید تولید ژل درموفیل باعث تسهیل تزریق و جریان آن به بافت های پوستی شده، یکپارچگی و خاصیت کشسانی هیالورونیک اسید در حین تزریق حفظ می شود، اثربخشی و ماندگاری آن افزایش می یابد و هیچ نشانه ای از عوارض جانبی خطرناک مشاهده نمی شود.

دقیقاً بر خلاف برخی از انواع پرکننده های پوستی که از اسید هیالورونیک بدون اتصالات متقاطع تشکیل شده اند و کمک چندانی به اصلاح چین و چروک های متوسط ​​تا عمیق پوست نمی کنند. زیرا در این حالت اسید هیالورونیک به راحتی جذب بافت های داخلی پوست می شود.باید بدانید که هیالورونیک اسید یک مولکول پلی ساکارید است که به طور طبیعی تقریباً در تمام موجودات زنده وجود دارد. در واقع این ماده می تواند 5 برابر وزن خود آب جذب کند و به همین دلیل به عنوان روان کننده و ضربه گیر در نواحی مختلف بدن عمل می کند. همچنین برای انتقال مواد مغذی و تنظیم تعادل رطوبت پوست مهم است.

متأسفانه با افزایش سن، مقدار اسید هیالورونیک به طور طبیعی کاهش می یابد و این مشکل منجر به بروز چین و چروک های عمیق می شود. تزریق فیلرهایی مانند فیلر درموفیل به جایگزینی اسید هیالورونیک از دست رفته کمک می کند و پوست قدرت و زیبایی قبلی خود را به دست می آورد. علاوه بر این، برای برجسته کردن مناطقی مانند لب ها و گونه ها نیز مفید است. البته طبق دستورالعمل تزریق فیلر درموفیل به دور چشم و جایگزینی برای باسن، سینه و سایر قسمت های بدن توصیه نمی شود. زیرا فرمولاسیون آن چنین ظرفیتی ندارد. از دیگر مزایای فیلر درموفیل می توان به اثرگذاری سریع، ماندگاری قابل قبول و عوارض کم اشاره کرد.

فیلر درموفیل خوبه

کاربردهای رایج تزریق فیلر درموفیل

تجربه نشان داده است که می توان از این نوع فیلر درموفیل برای موارد زیر استفاده کرد:

  • رفع چین و چروک های متوسط ​​تا عمیق در نواحی مختلف صورت (به جز چشم ها)، گردن و دست ها
  • لب ها و گونه ها را برجسته کنید و خط فک را زاویه دهید
  • بهبود ظاهر پوست و افزایش درخشندگی آن با آبرسانی مجدد به آن
  • معمولاً پس از 10-14 روز و جذب تدریجی آب توسط مولکول های اسید هیالورونیک، می توانید نتایج مفید ژل تزریقی درموفیل را برای جوانسازی پوست صورت و گردن مشاهده کنید. طول مدت این اثرات تقریباً 12 تا 14 ماه است و پس از این مدت باید تزریق را از سر بگیرید.

بهتر است بدانید که میزان موفقیت در ترمیم اثرات پیری صورت با فیلرها به طور کلی به عواملی مانند نوع پوست، کیفیت ژل و تخصص پزشک بستگی دارد. به همین دلیل مراجعه به کلینیک های معتبر و مشورت با پزشکان مجرب بسیار مهم است.

در حال حاضر ژل درموفیل در سه نوع محصول و در حجم های 10 و 20 میلی لیتری با توجه به کارکردهای مختلف تولید می شود. مطمئناً دانستن این مشکل به شما کمک می کند پس از مشورت با پزشک در انتخاب محصول مناسب دقت بیشتری داشته باشید. در ادامه به جزئیات هر یک اشاره خواهیم کرد.

1. Dermofill HV
این نوع ژل درموفیل عموماً برای از بین بردن چین و چروک به خصوص چروک های عمیق صورت مانند خطوط اخم و خطوط لبخند استفاده می شود. معمولا در حجم 20 میلی لیتر عرضه می شود. ویژگی های آن مانند اثرگذاری فوری، ماندگاری طولانی و فرمولاسیون ایمن، این محصول را به یکی از بهترین گزینه ها در مقایسه با برندهای دیگر تبدیل کرده است.

2. درموفیل کیس
اساساً تزریق این محصول باعث حجم دادن به لب ها و برجسته سازی آنها می شود. به گفته مشتریان ژل درموفیل کیس جایگزین مناسبی برای محصولات بی کیفیت موجود در بازار است. زیرا قدرت جذب سریع، کارایی بالا و عوارض کم دارد و در فرم دهی لب ها بسیار خوب عمل می کند.

3. درموفیل رگولار
این نوع ژل درموفیل برای رفع چین و چروک صورت، گردن و دست ها استفاده می شود. تفاوت آن با ژل درموفیل HV در دوام آن است. زیرا اثرگذاری طولانی تری دارد و می تواند برای مدت طولانی به پوست شما طراوت و شادابی بدهد.

خطرات و عوارض احتمالی تزریق ژل درموفیل

از آنجایی که ژل درموفیل در فرمولاسیون خود حاوی لیدوکائین نیست، برخلاف محصولاتی مانند ژل نورامیس یا ژل جوویدرم، تزریق آن می تواند کمی دردناک باشد. مگر اینکه پزشک قبل از تزریق از کرم بی حس کننده موضعی استفاده کند.به طور کلی تزریق این محصول با عوارض جانبی موقتی مانند درد، قرمزی، خارش، التهاب و خونریزی در محل تزریق همراه است که معمولاً طی چند روز تا یک هفته از بین می‌رود. مهم است که در بیشتر موارد این امر با عوارض جانبی خطرناکی مانند اسکار دائمی، آسیب عصبی، آسیب پوست و غیره همراه نباشد.

با این حال، افرادی که سابقه واکنش آلرژیک به اسید هیالورونیک دارند باید از تزریق ژل درموفیل خودداری کنند. مسلماً در صورت گرفتن سابقه کامل پزشکی توسط پزشک قبل از شروع درمان، دلایل لازم برای اجتناب از مصرف این محصول مشخص خواهد شد.

زنان باردار و شیرده نباید از این روش درمانی استفاده کنند. تزریق نباید در نواحی دارای عفونت فعال (مانند تبخال)، بیماری پوستی حاد یا مزمن یا التهاب پوست انجام شود.

فیلر درموفیل خوبه

نکات مهم قبل و بعد از تزریق ژل درموفیل

معمولا تزریق این نوع فیلر نیاز به آمادگی خاصی ندارد. شما به سادگی باید از مصرف داروهای ضد انعقاد (مانند آسپرین) و ضد التهاب های غیر استروئیدی (مانند ایبوپروفن)، نوشیدن الکل و سیگار کشیدن قبل از تزریق خودداری کنید. توجه به این موارد در جلوگیری از کبودی و خونریزی در محل تزریق موثر است. همچنین در مورد هر گونه حساسیت دارویی یا غذایی که ممکن است داشته باشید به پزشک خود اطلاع دهید.

بلافاصله پس از تزریق می توانید به فعالیت های روزانه خود بازگردید و توصیه می کنیم از آرایش کردن یا دست زدن به محل تزریق خودداری کنید. این مشکل در کاهش خطر هرگونه عفونت و التهاب موثر است.

بهتر است به مدت 24 ساعت از فعالیت بدنی شدید، سیگار کشیدن و قرار گرفتن در معرض نور خورشید خودداری کنید. حداقل به مدت 48 ساعت باید از سایر روش های زیبایی مانند تزریق بوتاکس، هایفوتراپی و غیره خودداری کنید.

از آنجایی که ژل درموفیل به روشی خاص تولید می شود و فرمولاسیون خاصی دارد، توصیه می کنیم با صلاحدید متخصص پوست یا جراح زیبایی از یکی از انواع آن برای جوانسازی صورت و بدن خود استفاده کنید.

پست های مرتبط 0 نظرات
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی