به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

تشخیص هیر فیلر اصل و تقلبی

تشخیص هیر فیلر اصل و تقلبی

با افزایش تقاضا برای محصولات آرایشی مختلف، نمونه های تقلبی نیز در بازار افزایش می یابد. نمونه های تقلبی محصولات مختلف زیبایی عمدتاً ارزان تر و کیفیت پایین تری نسبت به نمونه های اصلی دارند. یکی از انواع محصولاتی که این روزها بسیار محبوب شده است، فیلر های مو هستند. این کوکتل ها حاوی انواع مواد مغذی برای رشد بهتر مو هستند. در این مقاله تصمیم گرفتیم راه هایی برای تشخیص پرکننده موی واقعی و تقلبی ارائه دهیم.

روش تشخیص پرکننده موی اصلی و تقلبی
تزریق فیلر مو روش بسیار جدیدی است که در سال های اخیر به بازار عرضه شده است. به همین دلیل در مقایسه با سایر محصولات زیبایی، نمونه فیلرهای تقلبی به تعداد زیاد در بازار موجود نیست. حتماً برچسب اصالت محصول و تاریخ ساخت را بررسی کنید تا محصول پرکننده موی اصلی و تقلبی را تشخیص دهید.

برای اطمینان از تشخیص هیر فیلر اصل و تقلبی ، هنگام خرید هیر فیلر مو به نکات زیر توجه کنید:

  • همیشه تمام محصولات بهداشتی و به خصوص فیلر های مو را از مراکز معتبر خریداری کنید.
  • سعی کنید برندهای شناخته شده تری مانند برند Dr.CYJ را انتخاب کنید و از خرید محصولاتی که با آنها ناآشنا هستید خودداری کنید.
  • فیلر اصلی مو باید دارای برچسب تاییدیه وزارت بهداشت باشد. نمونه های خارجی فیلر هیر مو در بازار موجود بوده و واردات آنها به کشور مورد تایید وزارت بهداشت می باشد. این برچسب ها دارای بارکد خاصی هستند که توسط وزارت بهداشت قابل پیگیری است.
  • شماره سریال محصول مشخص و منحصر به فرد است و می توان آن را در وب سایت شرکت جستجو کرد.
  • تاریخ ساخت و تاریخ انقضای محصول مشخص بوده و روی جعبه هک شده است.
  • بسته بندی محصول از کیفیت خوبی برخوردار است و حروف چاپ شده نیز کیفیت خوبی دارند. معمولاً محصولات تقلبی با بسته بندی بی کیفیت عرضه می شوند، بنابراین با یک نگاه می توان آنها را از نمونه های اصلی تشخیص داد.
  • برای تشخیص فیلر اصلی و تقلبی می توانید به رنگ و غلظت محصول توجه کنید. پرکننده های اصلی مو محلول های شفاف و با ویسکوزیته کم هستند.
  • قیمت فیلر مو اصل را چند جا بپرسید و در سایت های معتبر چک کنید. نمونه های تقلبی معمولا قیمت پایین تری دارند.

فیلر مو یک مجموعه پپتیدی مبتنی بر اسید هیالورونیک است که برای درمان مشکلات مو مانند ریزش و نازک شدن مو طراحی شده است. پرکننده مو حاوی 7 پپتید ثبت شده است. هر پپتید اثر خود را در روند رشد مجدد و ریزش مو از طریق آزمایشات آزمایشگاهی مختلف نشان داده است. هیرفیلر مو با یک سوزن ظریف به پوست سر در فولیکول های مو تزریق می شود.

تشخیص هیر فیلر اصل و تقلبی

درمان فیلر مو فولیکول های مو را احیا می کند و گردش خون را تحریک می کند، در حالی که اسید هیالورونیک خاصیت ارتجاعی و آبرسانی پوست را تضمین می کند. ترکیب پپتیدها و اسید هیالورونیک روند ریزش مو را کند می کند و شانس رشد مجدد مو را افزایش می دهد. در بسیاری از موارد، موها ضخیم تر و قوی تر می شوند.

برای این منظور، فیلر مو تزریق کنید:

روند ریزش مو را مهار می کند، رشد مجدد مو را تحریک می کند، تراکم و ضخامت مو را بهبود می بخشد، فولیکول های مو و سلول های مو را احیا می کند و گردش خون و آبرسانی پوست سر را تحریک می کند.
یکی از بهترین برندهای موجود در بازار فیلر مو، برند Dr. CYJ است که مجموعه ای از 7 پپتید ثبت شده است. چندین آزمایش انجام شده توسط Caregen نشان می دهد که روند رشد مو و پوست سر تحریک شده و روند ریزش مو کند می شود. چندین آزمایش نشان می دهد که این پرکننده مو باعث بهبود گردش خون در پوست سر می شود. این تضمین می کند که فولیکول های مو می توانند ترمیم شوند و در نتیجه رشد مجدد مو قوی تر شود. ثبت اختراع "فناوری انتشار پایدار" آزادسازی موثر این پپتیدها را تضمین می کند، به طوری که پرکننده حتی دو هفته پس از درمان روی پوست به کار خود ادامه می دهد.

هیر فیلر هیرنا اگزوزوم Hairna یکی دیگر از برندهای بسیار محبوب کره ای است.

مردان و زنان در گروه های سنی مختلف با مشکلات ریزش مو چه از نظر زیبایی و چه از نظر احساسی مواجه هستند. این مشکل می تواند دلایل زیادی از جمله ژنتیک، سن، زایمان، سبک زندگی، استرس داشته باشد. همه این دلایل می توانند تأثیر منفی بر فولیکول های شکننده مو داشته باشند. 7 پپتید در ترکیب با اسید هیالورونیک در hairfireDR ثبت شده است. CYJ قدرت خود را در برابر ریزش مو در مردان و زنان ثابت کرده است.

موارد عدم استفاده از پرکننده مو

  • شما به اسید هیالورونیک حساس هستید.
  • باردار هستید یا در حال شیردهی هستید.
  • شما داروهای رقیق کننده یا رقیق کننده خون مصرف می کنید.
  • شما از یک بیماری خودایمنی رنج می برید یا ایمونوتراپی می کنید.
  • التهاب پوست سر دارید.
  • شما یک یا چند جای زخم روی پوست سر خود دارید.

مراقبت های قبل و بعد از پرکننده مو

سعی کنید 30 دقیقه قبل از جلسه درمان در مطب حضور داشته باشید و مطمئن شوید که با موهای شسته و بدون ژل یا ماسک مو برای جلسه درمان حاضر شده اید.تا یک روز پس از تزریق فیلر، پوست سر خود را نخارانید و ماساژ ندهید. برای جلوگیری از کبودی و تورم بعد از درمان، می‌توانید به آرامی از کیسه یخ استفاده کنید. از ورزش های شدید خودداری کنید. تا روز بعد موهای خود را نشویید و از سشوار استفاده نکنید. حداقل تا یک هفته بعد از رنگ کردن موهای خود خودداری کنید.

هیر فیلر اصل و تقلبی

پس از 13 سال تحقیق توسط Caregen، در سال 2016 فیلر مو دکتر CYJ به بازار معرفی شد. این محصول پرکننده مو دارای علامت CE و کاملا بی خطر است. با این حال، هر درمانی دارای خطراتی است، اما این خطرات با درمان پرکننده مو حداقل است. این روش توسط پزشکان مجرب انجام می شود. درمان پرکننده مو یک روش نسبتا ساده با خطر کم عوارض است.پس از درمان، ممکن است قرمزی، تورم، احتباس مایعات، خارش، سوزش و درد جزئی را تجربه کنید. این علائم معمولاً حدود 72 ساعت پس از درمان خود به خود ناپدید می شوند. اگر عوارض فوق طی دو یا سه روز از بین نرفت و یا متوجه عوارض جانبی دیگری شدید، باید به پزشک خود اطلاع دهید.

تشخیص هیر فیلر اصل و تقلبی

تعداد جلسات مورد نیاز برای درمان مو

این ممکن است برای هر فردی متفاوت باشد، زیرا مشکل مو ممکن است متفاوت باشد و هرکسی ممکن است به درمان متفاوت پاسخ دهد. برای نتایج مطلوب، باید با چهار جلسه درمان شروع کنید. این یک جلسه هر دو هفته یکبار به مدت 8 هفته است.

تفاوت هیر فیلر اصل و تقلبی

برای تشخیص هیر فیلر اصل و تقلبی به چند نکته توجه کنید مانند خرید از مراکز معتبر، بررسی برچسب، شماره سریال، تاریخ تولید و انقضای محصول، توجه به کیفیت محصول بسته بندی و بررسی محصول رنگ و غلظت محصول و از خرید محصولاتی که تفاوت قیمت قابل توجهی با دیگر نمونه های موجود در بازار دارند خودداری کنید. قبل از انتخاب درمان پرکننده مو، باید طی جلسه معاینه و ارزیابی با پزشک در کلینیک مشخص کنید که آیا برای درمان پرکننده مو مناسب هستید یا خیر. سلامت عمومی شما ارزیابی خواهد شد و جایگزین های احتمالی مورد بحث قرار خواهد گرفت. عکس هایی از ناحیه تحت درمان نیز گرفته می شود. هر گونه تغییر در سبک زندگی قبل و بعد از درمان با شما در میان گذاشته می شود و سپس عوارض و خطرات آن مورد بحث قرار می گیرد. بنابراین توصیه می کنیم در اسرع وقت یک قرار ملاقات بگذارید.
برخی از مراجعین تزریق پوست سر را کمی دردناک تر از دیگران تجربه می کنند. با استفاده از کرم بی حس کننده به پوست سر 30 دقیقه قبل از درمان، درمان به خوبی تحمل می شود.

اگر درمان را کامل کردید، انتظار داشته باشید بین 6 ماه تا یک سال نتایج عالی را در موهای خود مشاهده کنید.

پست های مرتبط 0 نظرات
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی