به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

گیره لوله آزمایشگاهی

مدل: 1
دسته بندی: لوله
شناسه محصول: 6386

66000

1

66000
جزییات

2

39000
جزییات


سفارشات ثبت شده در سایت 14 فروردین به بعد پیگیری و ارسال می شود
به دلیل نوسان قیمت، لطفا پیش از ثبت سفارش جهت استعلام و بروز بودن قیمت تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

گیره لوله آزمایش

لوله های آزمایشگاهی در انواع آزمایش ها مانند شیمیایی یا بیولوژیکی بسیار مفید هستند. لوله یکی از لوازم جانبی است که اغلب مورد نیاز است زمانی که واکنش گرم می شود یا مواد موجود در این ظرف برای تولید گرما ترکیب می شوند، گیره آزمایش مورد نیاز است. گیره آزمایشگاهی یکی از تجهیزات مورد استفاده و پرکاربرد در بسیاری از تحقیقات و پروژه ها می باشد که گیره های آزمایشگاهی در انواع مختلفی تولید خواهند شد و هر کدام کاربردهای متفاوتی دارند. کاربرد اصلی گیره های آزمایشگاهی نگهداری ظروف شیشه ای است، چه برای گرم کردن مواد و چه سایر موارد که واجب است ظرفی را در ارتفاع معینی نگه داشت. گیره‌های آزمایشگاهی اغلب دارای دو فک بوده که بخشی از ظرف شیشه‌ای در آن جا می‌گیرد و پیچی که به واسطه‌ی آن می‌توان دو فک گیره را به هم نزدیک نمود تا ظرف مد نظر را محکم نگه داشت. زمان محکم کردن پیچ باید مواظب بود که با خیلی فشار آوردن به ظرف، شکسته نشود. گیره‌های لوله آزمایش برای گرفتن و جابه‌جایی لوله آزمایش در آزمایشگاه کارایی داشته و شامل جنس و شکل‌های گوناگونی می‌باشند. بیشتر کاربرد این گیره‌ها برای گرفتن لوله آزمایش روی شعله یا برداشته شدن و حمل ونقل و جابه‌جا کردن لوله‌های داغ می‌باشد. گیره‌های لوله آزمایشگاهی طوری طراحی شده‌اند که رسانای گرمایی نداشته و گرما را به دست انتقال ندهند. در برخی از نوع‌های این گیره ، در انتها یک فنر وجود دارد که در باز و بسته کردن گیره نقش حائز اهمیتی دارد. همچنین برخی از گیره‌های لوله آزمایشگاهی دارای یک بست بوده که با به کار بردن آن دهانه‌ی گیره را متناسب با قطر لوله تنظیم خواهند کرد. گیره لوله آزمایشگاهی دارای انواع چوبی و فلزی می‌باشد که هر کدام کارایی ویژه‌ی خود را دارد. در نتیجه طبق مطالبی که گفته شد گیره لوله آزمایش خیلی واجب و ضروری می‌باشد. در کار با لوله آزمایشگاه هنگامی که برای انجام واکنش آن را روی شعله مستقیم باید نگه داشت به کار بردن از گیره لوله آزمایش لازم و ضروری بوده و به آسانی با به کار بردن گیره لوله آزمایش دهانه لوله را خلاف جهت صورت خود نگه دارید.

گیره لوله آزمایشگاهی

گیره لوله آژمایش پلاستیکی

  لوله‌های آزمایش ظروفی استوانه‌ای شکل بوده که انتهای آن‌ها حالت کوژ است و قادر نیستند روی سطح قرار بگیرند و برای نگهداری آن‌ها احتیاج به گیره لوله آزمایشگاهی است. در هنگام انجام آزمایش یا مخلوط کردن مواد با هم لوله آزمایش گرم شده و یا امکان دارد مواد از لوله به خارج سرازیر شده در نتیجه نمی‌توان آن‌ها را با دست نگه داشت و احتیاج به یک گیره لوله آزمایشگاهی برای نگهداری آنها است. گیره لوله آزمایشگاهی را نمی‌توان برای شی‌های سنگین‌تر مانند بالن یا ارلن به کار برد و گیره ارلن یا بالن را باید جداگانه تهیه کرد. از گیره‌های لوله آزمایشگاهی چوبی اغلب برای نگه داشتن لوله‌هایی که دارای مواد خطرناک هستند استفاده می‌کنند. گیره‌های فلزی را برای گرفتن لوله آزمایش روی شعله به کار می‌برند چون گرفتن گیره‌ی چوبی روی شعله خطر آتش‌سوزی را به همراه خواهد داشت.

گیره لوله آزمایش یک ابزار آزمایشگاهی ضروری است که برای نگهداری و حمل و نقل ایمن و ایمن لوله های آزمایش طراحی شده است. این به طور گسترده در آزمایشگاه ها در زمینه های مختلف علمی از جمله شیمی، زیست شناسی و تحقیقات پزشکی استفاده می شود.

گیره لوله آزمایش در طرح‌ها و اندازه‌های مختلف، از نگهدارنده‌های دستی گرفته تا رومیزی، برای کمک به قرار دادن محصولات مختلف با نیازهای مختلف، ارائه می‌شوند. آنها معمولاً از مواد با کیفیت بالا، از پلاستیک گرفته تا فلز ساخته می شوند تا از استحکام، بادوام و سبک بودن آنها اطمینان حاصل شود.

فروش گیره لوله آزمایش

گیره لوله آزمایش در فروشگاه اینترنتی آریاطب به فروش می رسد. می توانید گیره لوله آزمایش را با کیفیت تضمینی و قیمت مناسب از آریاطب خریداری کنید. جهت تهیه سایر تجهیزات و ظروف آزمایشگاهی با کارشناسان آریاطب تماس حاصل فرمایید و یا به صفحه مورد نظر مراجعه نمایید.

یک لوله آزمایش بخرید

لوله آزمایش از یک بخش استوانه ای با منحنی در انتهای آن تشکیل شده است. گیره لوله آزمایش را می توان برای حرکت و نگه داشتن لوله آزمایش روی شعله، نگه داشتن لوله در حالی که داغ است و برای نگهداری موقت عمومی استفاده کرد. این دستگاه اشکال و مواد مختلفی دارد. اشکال مختلف این دستگاه در زیر نشان داده شده است. لازم به ذکر است که از این گیره ها برای بادکنک و فلاسک نمی توان استفاده کرد. در انتهای این گیره ها فنری وجود دارد که نقش باز و بسته کننده گیره را دارد اما برای ظروف سنگین قابل استفاده نیست. لازم به ذکر است که گیره لوله آزمایش چوبی فقط برای نگهداری لوله های داغ یا حاوی مواد خطرناک مناسب است زیرا قرار دادن گیره چوبی روی شعله باعث سوختن آن می شود.

ویژگی گیره لوله آزمایش

  • شکل و جنس متفاوت

موارد استفاده از گیره لوله آزمایش

  • لوله را نگه دارید
  • انتقال لوله های آزمایش داغ

در صورت نیاز به نگهداری لوله ها یا جابجایی تعداد زیادی لوله می توان از رک آزمایشگاهی استفاده کرد.فروش قفسه آزمایشگاهی به دلیل تنوع در شکل و جنس و همچنین تعداد فضای لوله با قیمت های متفاوتی انجام می شود. شما می توانید با مراجعه به بخش فروش این محصول اقدام به خرید نمایید.

فروش این محصول در فروشگاه آریاطب به صورت اینترنتی بوده و کالای خریداری شده پس از پرداخت آنلاین از طریق پیک در تهران و یا پست پیشتاز شهرستان ها ارسال خواهد شد. برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید از آریاطب می توانیدراهنمای خرید را ببینید . بهمقایسه انواع لوله های آزمایشگاهی و خرید لوله و قفسه های آزمایشگاهی روی آن کلیک کنید.

یکی از مزایای اصلی گیره های لوله آزمایش، تطبیق پذیری آنها است. می توان از آنها برای نگهداری اندازه ها و اشکال مختلف لوله های آزمایش، از کوچک تا بزرگ، استفاده کرد و از حمل و نقل و حمل و نقل ایمن آنها اطمینان حاصل کرد. علاوه بر این، برخی از پیکربندی‌های طراحی دارای گیره‌ها، فنرها یا مکانیسم‌های دیگری هستند که امکان چسبندگی بیشتر را فراهم می‌کنند، که بیشتر تضمین می‌کند که در حین استفاده ایمن نگه داشته می‌شوند و خطر تصادف یا ریختن را تا حد زیادی کاهش می‌دهند.

یکی دیگر از مزایای گیره های لوله آزمایش طراحی ارگونومیک آنها است که راحتی، ثبات و دستکاری آسان را ارائه می دهد. آنها دارای یک دسته یا دستگیره هستند که امکان جابجایی و حمل و نقل را آسان می کند و کاربر را قادر می سازد چندین لوله آزمایش را همزمان جابجا کند.

علاوه بر نگهداری و حمل و نقل لوله‌ها، از گیره لوله آزمایش می‌توان برای سازماندهی لوله‌ها در آزمایشگاه یا محل ذخیره‌سازی، ارتقای کارایی و تمیزی استفاده کرد.

گیره های لوله آزمایش به راحتی تمیز و نگهداری می شوند. آنها را می توان با آب و صابون یا سایر مواد شوینده آزمایشگاهی شست، حتی اگر با مواد شیمیایی یا سایر مواد آغشته شده باشند، که باعث می شود یک محیط آزمایشگاهی تمیز، ایمن و بهداشتی نگهداری شود.

در نتیجه، گیره لوله آزمایش یک ابزار آزمایشگاهی ضروری است که تطبیق پذیری، ایمنی و سهولت استفاده را ارائه می دهد. طراحی ارگونومیک و مواد باکیفیت آن، حمل و نقل کارآمد را در عین کاهش خطر ریزش و تصادفات افزایش می دهد. این یک راه حل ضروری برای نگهداری، حمل و سازماندهی لوله ها در آزمایشگاه است و تمیز کردن و نگهداری آن آسان است و آن را به ابزاری ضروری برای حمایت از تحقیقات علمی تبدیل می کند.

گیره لوله آزمایش فلزی

 این گیره‌ها شامل ظاهر و جنس متفاوتی هستند.

خرید گیره لوله آزمایشگاهی

 جهت انتخاب و خرید گیره لوله آزمایشگاهی ایده‌آل باید یک‌سری نکته را مد نظر داشت ابتدا جنس گیره می‌باشد که با توجه به نوع کاری که در آزمایشگاه داشته باید آن را انتخاب کنید. به عنوان مثال همانطور که قبلا بیان شد اگر لوله آزمایش تحت شعله مستقیم قرار می‌گیرد بهتر می‌باشد گیره چوبی را به کار نبرید چون احتمال سوختن آن وجود دارد. بهتر می‌باشد گیره‌های لوله آزمایشگاهی فلزی که در تماس با آب خواهند بود خشک شده تا در صورت خورنده بودن جنس آن گیره خراب نشود و اگر در بخش پیچ‌ها احتیاج به روغن کاری است این کار صورت بگیرد چون با گذشت زمان پیچ‌ها سفت و زنگ خورده خواهند شد. بعضی از جنس گیره‌ها حاوی کاورهایی بوده که احتمال این صدمات را پایین خواهد آورد اما در مورد لوله‌هایی که میان فک‌ها جا می‌گیرند هم باید احتیاط به عمل آورد. در زمان اتصال وسایل شیشه‌ای به گیره آزمایش نباید خیلی محکم این کار صورت بگیرد چون باعث شکسته شدن آن می‌شود. گیره انتخاب شده باید با وزن لوله آزمایشی که می‌خواهید اتصال دهید برابر بوده و توان و تحمل نگهداری آن را داشته باشد. باید در زمان خرید گیره مواظب باشید که از کمپانی‌هایی که دارای اعتبار هستند خرید کرده چون جنس‌های تقلبی در بازار زیاد بوده و حین به کار بردن این وسیله متوجه آن می‌شوید برای مثال فک‌های گیره به دشواری از هم باز شده و یا بعد از زمان کوتاهی استفاده از آن دچار شکستگی خواهند شد. یکی دیگر از موردهایی  که نشان دهنده‌ی تقلبی بودن این وسیله می‌باشد پیچ‌هایی است که به سرعت می‌شکنند و یا هرز می‌شوند . باید به همه‌ی این موارد به هنگام خرید توجه نمایید.

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی