به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

لوله آزمایش پلاستیکی درپیچ دار

مدل: 100*16
دسته بندی: لوله
شناسه محصول: 6385

2000

100*16

2000
جزییات

160*16

تماس بگیرید
جزییات

180*18

تماس بگیرید
جزییات

200*20

تماس بگیرید
جزییات

12*100

تماس بگیرید
جزییات

  • بسته‌بندی 10 عددی

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
به دلیل نوسان قیمت، لطفا پیش از ثبت سفارش جهت استعلام و بروز بودن قیمت تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

لوله آزمایشگاهی درب دار

یکی از تجهیزات آزمایشگاهی لوله آزمایش است. لوله های آزمایش انواع مختلفی دارند. این تفاوت در ظاهر، جنس و لوازم جانبی آنها به ویژه درب یا روکش آن خواهد بود. لوله آزمایش راه راه در زمینه های مختلف مورد استفاده قرار خواهد گرفت. به طور کلی، این لوله ها شبیه لوله های آزمایش هستند، اما بسته به کاربردشان، طراحی متفاوتی دارند. لوله آزمایش پیچ از دو ماده پلاستیکی و شیشه ای ساخته شده است که هر کدام ویژگی ها و کاربردهای خاص خود را دارند. به عنوان مثال، برخی از این لوله ها لوله های مخروطی نامیده می شوند که اغلب برای سانتریفیوژ استفاده خواهند شد. زیرا این لوله های آزمایش انتهای گرد دارند . بدون پایه نگهدارنده یا رک قادر نخواهند بود روی سطحی قرار گرفته و باید این ابزار را برای نگهداری آنها به کار برد. نوع دیگری از این لوله‌های در پیج‌دار در طیف سنجی رزونانس مغناطیس هسته‌ای به کار برده خواهند شد. به طور وسیعی از این لوله‌ها در آزمایش طیف سنجی رزونانس مغناطیس هسته‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرند. این لوله‌ها حاوی قطری خیلی کم در حدود پنج میلی متر هستند. جنس درپوش در این لوله‌ها از پلی‌اتن می باشد. لوله‌های آزمایش درپیچ‌دار پلاستیکی به علت استفاده‌های گوناگون در انواع مختلفی طراحی و تولید خواهند شد. این نوع لوله‌های درپیچ دار برای حمل و نقل ، ترکیب کردن و ذخیره‌ی بعضی از محلول‌های پر خطر استفاده خواهند شد . همچنین این لوله‌ها برای نگهداری از نمونه‌های خونی  و حمل و نقل و جابه‌جایی طولانی محلول‌ها بسیار ایده‎آل هستند.

ویژگی و خصوصیات لوله آزمایش درپیچ‌دار پلاستیکی

  • این ظروف درپیچ‌دار مقاوم به حرارت هستند.
  • این لوله‌‌های پلاستیکی از جنس پلی اولفین می‌باشند.
  • این لوله‌ها با دری از جنس پلی بوتیلن ترفتالات و از واشرهایی با جنس پُلی تترافلوئورو اتیلن ساخته خواهند شد.
  • مقاومت خوبی در هنگام عمل استریلیزاسیون تا 121 درجه به مدت دوساعت در مراتب بسیار را دارا هستند.

لوله های پلاستیکی آزمایشگاهی جزء ضروری تجهیزات آزمایشگاهی هستند که برای نگهداری و حمل و نقل نمونه ها استفاده می شود. این لوله ها از مواد باکیفیت مانند پلی پروپیلن، پلی کربنات یا سایر پلاستیک ها ساخته شده اند که با محتویات داخل لوله واکنش نشان نمی دهند.

یکی از مزایای اولیه لوله های پلاستیکی آزمایشگاهی بی اثر بودن شیمیایی آنها است که آنها را برای ذخیره طیف گسترده ای از نمونه های آزمایشگاهی مانند مایعات، پودرها و سایر مولکول های زیستی بدون تأثیر بر خواص آنها ایده آل می کند. آنها همچنین برای نگهداری مواد فرار و خطرناک مناسب هستند و می توان از آنها برای سانتریفیوژ نمونه ها با سرعت بالا استفاده کرد.

فروش لوله آزمایش پلاستیکی درب دار

لوله آزمایش یا لوله کشت یا لوله نمونه یکی از رایج ترین ابزار آزمایشگاهی است. لوله آزمایش پلاستیکی مشابه تمام لوله های آزمایشگاهی است که از یک استوانه U شکل تشکیل شده است که می تواند دارای کلاهک لاستیکی، چوب پنبه، PBT، پلی پروپیلن و پلی اتیلن باشد. این مواد به ویژه مواد پلی پروپیلن دارای مقاومت حرارتی و شیمیایی فوق العاده خوبی هستند.

یک لوله آزمایش بخرید

این اقلام پلاستیکی ارزان و انعطاف پذیر هستند. ظروف، فلاسک ها و لوله ها اغلب دارای درب، درپوش یا درپوش پیچی هستند. ظروف پلاستیکی ایده آل هستند زیرا انعطاف پذیری خود را در محدوده دمایی وسیع حفظ می کنند، در حالی که شیشه می تواند به تغییرات دما بسیار حساس باشد یا به راحتی شکسته شود.

برای نگهداری مایعات، احتمالاً مهمترین معیار راههای ورود هوا به ظرف است. وجود این درپوش ها می تواند نمونه ها را از تبخیر حلال آنها محافظت کند. همچنین آنها را در برابر گرد و غبار، باکتری ها یا ناخالصی هایی که از محیط منشا می گیرند محافظت می کند و راه های انحلال گازهای مختلف در نمونه را مسدود می کند. در واقع، انحلال گازها می تواند به طور مستقیم یا غیرمستقیم باعث تغییر بیومولکول ها شود. پلاستیک ها چندین مزیت دارند که یکی از آنها انعطاف پذیری در برابر اکثر مواد شیمیایی است که در اکثر آزمایش ها استفاده می شود. البته در برخی آزمایشات ممکن است نیاز به استفاده از حلال های آلی باشد که در این صورت باید قبل از آزمایش، سازگاری حلال فرضی با ظرف پلاستیکی بررسی شود.

این لوله های پلاستیکی کاربردهای زیادی دارند. به عنوان مثال، از لوله های آزمایش پلاستیکی در سانتریفیوژها برای جداسازی جامدات از مایعات استفاده می شود.

ویژگی های لوله آزمایش پلاستیکی درب دار

  • قابل حمل بدون ریختن
  • از حل شدن گاز در محلول جلوگیری می کند
  • با داشتن درپوش از آلودگی نمونه جلوگیری کنید
  • مقاومت حرارتی و شیمیایی

موارد استفاده از لوله آزمایش پلاستیکی با درب

  • ذخیره سازی مواد فرار
  • مواد را با هم ترکیب کنید

یک لوله آزمایش پلاستیکی بخرید

فروش این محصول و انواع لوله در فروشگاه آریاطب به صورت اینترنتی می باشد و محصول خریداری شده پس از پرداخت آنلاین با پیک در تهران و یا پست پیشتاز به شهرستان ها ارسال خواهد شد. برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید از آریاطب می توانیدراهنمای خرید را ببینید .مقایسه تجهیزات آزمایشگاهی در مورد لوله می توانید به صفحه آن مراجعه کنید.

فروش لوله آزمایش در فروشگاه آریاطب به صورت اینترنتی بوده و محصول خریداری شده پس از پرداخت آنلاین از طریق پیک در تهران و یا پست پیشتاز به شهرستان ها ارسال خواهد شد. برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید از آریاطب می توانیدراهنمای خرید را ببینید .

لوله های پلاستیکی آزمایشگاهی به طور کلی در حجم ها و ابعاد مختلف برای پاسخگویی به کاربردهای آزمایشگاهی مختلف تولید می شوند. به عنوان مثال، لوله های میکرو سانتریفیوژ وجود دارد که برای حجم نمونه کوچک استفاده می شود و سپس لوله های با ظرفیت بزرگتر وجود دارد که می تواند تا ده ها میلی لیتر از یک نمونه را در خود جای دهد. علاوه بر این، برخی از لوله های پلاستیکی آزمایشگاهی دارای درجه بندی برای اندازه گیری و شناسایی آسان حجم هستند. این درجه بندی ها به اقدامات تکرارپذیر کمک می کند و لوله گذاری نمونه ها را آسان تر می کند.

لوله‌های پلاستیکی آزمایشگاهی با انواع مختلف کلاهک‌ها، مانند کلاهک‌های محکم، کلاهک‌های پیچی، یا کلاهک‌های پلاگین در دسترس هستند که به محافظت از نمونه داخل و جلوگیری از آلودگی در حین حمل و نقل و ذخیره‌سازی کمک می‌کنند. این درپوش‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که یک مهر و موم بدون هوا داشته باشند و از نشت نمونه و ورود ذرات خارجی که می‌تواند به نمونه آسیب برساند، جلوگیری می‌کند.

لوله‌های پلاستیکی آزمایشگاهی نیز برای مقاومت در برابر دماهای مختلف، از انجماد عمیق تا جوش، طراحی شده‌اند که به آنها امکان می‌دهد نمونه‌ها را در انبار سرد یا حتی در شرایط دمای بالا ذخیره کنند. این امر آنها را به گزینه ای ایده آل برای ذخیره سازی طولانی مدت نمونه بیومولکول های مختلف یا نمونه های عنصری، از جمله DNA، RNA، پروتئین ها و سایر نمونه های آزمایشگاهی تبدیل می کند.

در نتیجه، لوله های پلاستیکی آزمایشگاهی ابزار همه کاره و قابل اعتمادی هستند که در محیط های مختلف آزمایشگاهی برای نگهداری و حمل و نقل نمونه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. آنها با بی اثری شیمیایی، حجم ها و ابعاد مختلف و ظرفیت های مقاوم در برابر دما، راه حل کاملی را ارائه می دهند که یکپارچگی نمونه های شما را تضمین می کند. چه برای آزمایش‌های کوتاه‌مدت و چه برای نگهداری طولانی‌مدت نمونه‌های آزمایشگاهی خود به آن‌ها نیاز داشته باشید، لوله‌های پلاستیکی آزمایشگاهی راه‌حل‌هایی با کیفیت بالا برای تمام نیازهای آزمایشگاهی شما ارائه می‌دهند.

کاربرد و موارد استفاده لوله آزمایش درپیچ‌دار پلاستیکی

  • جهت فرآیند سانتریفیوژ به کار می‌رود.
  • جهت کشت سلولی مناسب است.
  • این لوله امکان ترکیب کردن مواد بدون احتمال بیرون ریختن آن را فراهم می‌کند.

لوله آزمایشگاهی پلاستیکی

بهتر می‌باشد قبل از خرید لوله آزمایش درپیچ دار پلاستیکی به این مسئله دقت داشته باشید که لوله آزمایش یا لوله کشت یا لوله نمونه از جمله رایج‌ترین وسایل آزمایشگاهی به شمار می‌رود. لوله آزمایش پلاستیکی مشابه همه‌ی لوله‌های آزمایشگاهی از یک استوانه به شکل U تشکیل شده که قادر است دارای درپوش لاستیکی، چوب پنبه، پلی بوتیلن ترفتالات، پلی پروپیلن و پلی اتن باشد. این مواد به خصوص مواد پلی پروپیلن از مقاومت حرارتی و شیمیایی فوق العاده مناسبی برخوردار هستند. این ظروف پلاستیکی ارزان و منعطف می‌باشند. محفظه‌ها، فلاسک‌ها و لوله‌ها معمولا حاوی دَر، درپوش یا در پیچ‌دار می‌باشند. لوله‌های پلاستیکی به علت اینکه انعطاف پذیری خودشان را در یک بازه‌ی دمایی گسترده نگه می‌دارند مناسب بوده در حالی که شیشه می‌تواند به تغییرات دمایی خیلی حساس بوده یا به راحتی شکسته شود. برای نگهداری مایع‌ها احتمالا مهمترین مولفه راه‌های ورود هوا به ظرف می‌باشد. داشتن این درپوش‌ها می‌تواند نمونه‌ها را از بخار شدن حلال آن‌ها محافظت نماید. به علاوه از آن‌ها در برابر گرد و غبار، میکروب یا ناخالصی‌هایی که منبع آن‌ها از محیط بوده هم محافظت خواهد کرد و راه‌های انحلال گازهای گوناگون به نمونه را مسدود خواهد کرد . در حقیقت انحلال گازها می‌تواند به شکل مستقیم یا غیرمستقیم بیومولکول‌ها را تغییر بدهد. پلاستیک‌ها نقاط قوت بسیاری دارند که یکی از آن‌ها ، انعطاف پذیری در برابر بیشتر مواد شیمیایی مورد استفاده در اغلب آزمایش‌ها خواهد بود. هرچند در برخی از آزمایش‌ها امکان دارد احتیاج به کار بردن از حلال‌های آلی بوده که در این حالت باید هماهنگی حلال فرضی با ظرف پلاستیکی پیش از آزمایش چک شود. همچنین به مواد به کار برده شده در ساخت لوله‌های آزمایش درپیچ‌دار پلاستیکی در حین خرید باید توجه شود.

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی