به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

گوشی پزشکی رز گلد MDF

مدل: MDF
دسته بندی: گوشی پزشکی MDF
شناسه محصول: 6588

تماس بگیرید


با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

گوشی طبی MDF 777 Rose Gold

  • همانطور که از ظاهر آن معلوم است می توان متوجه شد که گوشی امکان رد و بدل کردن صدا را دارد. این گوشی صداهای اندام داخلی را به گوش پزشک می رساند و به راحتی می توان صدای روده ها و جریان های خونی شریانی وریدی را فراهم بسازد و در حالی که تصور همه ی افراد این هست که تنها کاربردی که دارد شنیدن تپش قلب است. اما برخلاف آن برای گرفتن فشارخون هم استفاده می شود در حالی که قلب عادی هر فرد دارنده ی 4 دریچه مخصوص که صدا از طریق این دریچه ها در صورتی که قلب سالم است توسط گوشی به گوش می رسد باید صدای اولیه پوم و صدای دومیه تاک بوده است.  در غیر این صورت قلب فرد مشکل دارد اولین گوشی توسط رنه لاینک تولید گردید شده که دارنده ی دو دهانه  که یک دهانه برای شنیدن قلب و دومی برای شنیدن صدای اندام داخلی استفاده گردد.

گوشی پزشکی دخترونه

  • لوله ها پلاستیکی و منعطف پذیر می باشد بعدها ممکن این گوشی دارای دو رنگ باشد تا مقایسه صدا آسان باشد  پس از اختراع 4 نوع گوشی جدید تولید گردیده شده است. گاهی لوله ها توخالی و پراز هوا می باشند که اجزای اصلی کار توسط دیافراگم و زنگ اصلی تولید گردیده شده است تا عمل هدایت صدا را انجام دهد در اصل یک تقویت کننده ی صدا می باشد. نوع الکتریکی این گوشی دارای سنسور صدا می باشد تا به راحتی صدا را دریافت سازد نوعی که برای جنین قرار گرفته شده درست مانند شیپور عمل می کند که یک لوله ونیلی دارد تا به راحتی صدا قابل پخش باشد.
  •  
  • ویژگی ها:
    •  قسمت سرگوشی که به نام بل می باشد دوطرفه است تا به راحتی از هر طرف فرکانس را دریافت کند.
    •  هر گونه فشار به قسمت سری مانع از صدارسانی می شود زیرا حساس است دارای قفل می باشد که با چرخش انجام می شود.
    •  دیافراگم حساس می باشد باید لبه های اطراف به راحتی قسمت فلزی را بپوشانند.
    • جنسی که شایع شده آلومینیوم می باشدو  قسمت بل دقیقا مخروطی می باشد که ردیابی با توجه به عمق ان انجام می شود البته بستگی به دیسکی که به کاررفته نیز دارد هر چه بر روی پوست فشار بیاورد و تشدید کننده باشد که این تشدید کنندگی صدا توسط دو لوله به هدست مربوط می رسد.
    • این گوشی  های دوطرفه که از استیل ضدزنگ می باشند بسیار پرفروش بوده زیرا ساختار راحتی دارد داخل شلنگ ها از فنردوبل برای افزایش عمر آن ها استفاده شده است.
    • قابلیت جایگزینی دارد بل و دیافراگم که اجزای اصلی می باشند از دوقطر متفاوت چون 4.9cmدیافراگم  3.7قطر بل می باشد که بسیار استاندارد است وزن تمام این گوشی 400g است که گارانتی دائم العمر دارد  همچنین در کنار این محصول دو جفت گوش گیر اضافه موجود است  قطعات برای استریل سازی به راحتی از هم جدا می شوند

گوشی پزشکی لیتمن

  • ویژگی که به محصول دارد چست پیس دوطرفه آن می باشد و دو اجزای اصلی آن از حساسیت بالایی برخوردار می باشند تیوب به کاررفته که تغییر شکل میدهد زیرا انعطاف پذیر است  اگر استیل استفاده شده تنها به دلیل چسبندگی بهتری که دارد است زیرا سری گوشی باید دقیق به پوست فرد بچسبد چون دیافراگم حساس می باشد از یک پرده ساخته شده که جنس پلی اتیلن دارد تا صداهای ریز را به راحتی به صوت تبدیل کند  لوله هایی  که مانند شیلنگ هستند عبور صدا را انجام می دهند اگر بسیار نازک باشند صدا با فرکانس کم قابل شوند نمی باشد طول مناسبی که باید در نظر گرفت 45 تا 68 cmمی باشد سایز سر گوشی ها بین 25 تا 35cm می باشد توصیه برای پاک سازی توسط  الکل و آب و صابون به همراه یک پارچه نرم می باشد تیوپی که برای محصول در نظر گرفته می شود فاقد لاتکس است مانع از انتقال سرما به بدن می شود. دیافراگم ممکنه دو طرفه یا یک طرف باشد دیافراگمی که یک تکه است شفاف و بدون شکاف مناسب برای نوزادان می باشد. به راحتی صداهای خارجی را برای دریافت بهتر صدا حذف می کند حتی هدفون ها و دیافراگم ها قابل تعویض می باشند زیرا زیبا و کاربردیست  بسیار موثربود و به صنعت پزشکی کمک شایانی کرده است زیرا بسیار جمع و جور و کاربردی می باشد قیمت هم بستگی به نوع مدل آن دارد.
  • MDF

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی