به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

کاور آستین پزشکی اسپان باند

مدل: 20 گرم
دسته بندی: منسوجات
شناسه محصول: 7078

1550

20 گرم

1550
جزییات

50 گرم

1950
جزییات

  • یکبار مصرف
  • 20 گرم

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

کاور آستین یک بار مصرف اسپان باند

کاور آستین دار یکبار مصرف پزشکی یکی از محصولاتی هست که امروزه بسیار پر فروش است. این محصول از اسپاند باند درست شده است که از رطوبت جلوگیری میکند تا به لباس نرسد .

ویژگی کاور استین اسپان باند :

  • یکبار مصرف الیافی 
  • اسپان یک بار مصرف 

این محصول برای بیمارستان ها ،کلینیک ها، درمانگاه ها، دندان پزشکی ها ،مطب ها و سالن های زیبایی و یا رستوران ها مورد استفاده است .

. روکش آستین یکبار مصرف از مواد ریسیده شده از اسپن باند با قابلیت ضد آب و مایع ، از داخل شدن  خاک و آلودگی به استین جلوگیری میکند و لباس شما را در طول فعالیت مورد نظر تمیز نگه می دارد. این کاور آستین ها در بسته های 50 تایی ارائه می شود. اندازه این محصول 20 * 40 سانتی متر و رنگ آن سفید است. به طور کلی ، کاورآستین اسپن باند از آلوده شدن در برابر کثیفی ها  محافظت می کند. این روکش آستین یکبار مصرف بسیار سبک بوده و همچنین آرنج ، ساعد و مچ دست را عرق نمی کند. و دامنه حرکتی بازو و ساعد را محدود نمی کند.آستین یکبار مصرف از اسپان باند ساخته شده و دارای دو سر کش است. به خاطر داشته باشید که محصول ضد آب نیست و با رسیدن به آب از آن عبور می کند. آستین یکبار مصرف کاملاً بهداشتی و یکبار مصرف است ، مورد تأیید وزارت بهداشت است. آستین های یکبار مصرف بسیار نازک هستند زیرا حاوی پلی پروپیلن هستند. به راحتی پاره نمی شود زیرا روکش آستین یکبار مصرف فضای مناسبی دارد. روکش آستین یکبار مصرف یکی از محصولات مصرفی و رایج است. این پوشش برای کارکنان بخشهای پزشکی و خدماتی مانند پزشکان ، کارکنان پزشکی در بیمارستانها ، مطبها و کلینیکهای پزشکی و دندانپزشکی ، سالنهای زیبایی و حتی رستورانها استفاده می شود. این محصول از بهترین مواد اولیه تهیه و تولید می شود. این روکش از اسپان باند ساخته شده است و در بسته های 50 جفت برای مصرف ارائه می شود. برای جلوگیری از خیس شدن دستها و رعایت بهداشت می توانید از دستکش هنگام اهداف پزشکی استفاده کنید. گاهی اوقات شما کاری را انجام می دهید که نمی توانید آن را تغییر دهید ، و از طرف دیگر ، نمی خواهید آستین لباس های شما در حین کار کثیف شود. در چنین مواردی ، آستین های یکبار مصرف پوشش مناسبی برای آستین لباس شما هستند.

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی