به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

کالیبراسیون اکسیژن ساز

مدل: کالیبراسیون اکسیژن ساز
شناسه محصول: 5440

تماس بگیرید


سفارشات ثبت شده در سایت 14 فروردین به بعد پیگیری و ارسال می شود
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

کالیبراسیون اکسیژن ساز

  • دستگاه های اکسیژن ساز از جمله دستگاه های پزشکی پرکاربرد در بیمارستان و منازل میباشد که وظیفه اکسیژن رسانی و تولید اکسیژن ساز را دارد که بطور مستقیم با زندگی فرد بیمار در ارتباط میباشد.به همین دلیل نگهداری درست و کالیبره کردن این دستگاه در زمان مناسب دارای اهمیت زیادی میباشد. شرکت آریا طب با سالها تجربه در زمینه کالیبره کردن و تعمیرات تجهیزات پزشکی در اختیار شما عزیزان قرار دارد تا در اسرع وقت و با کمترین هزینه ممکن دستگاه اکسیژن ساز خود را تعمیر و کالیبره فرمایید.
  •  
  • نحوه عملکرد کالیبراسیون اکسیژن ساز: اکسیژن مورد نیاز بیمار توسط دستگاه اکسیژن ساز فراهم می گردد. این دستگاه با کمک پمپ مخصوص هوای درون اتاق را می مکد و آن را از محفظه های پودر زئولیت عبور داده سپس پودر زئولیت باعث جداسازی اکسیژن 21 درصد موجود در هوای ورودی گردیده و آن را به سوی محفظه های دیگر راهنمایی می کند. وظیفه کمپرسور تعبیه شده برای دستگاه اکسیژن ساز این است که فشار و درصد اکسیژن را در محفظه ها افزایش داده و خلوص اکسیژن داخل آن ها را به 94 درصد و فشار آن را به حدود 230 میلی متر جیوه برساند. اکسیژن از درون محفظه نگهداری به قسمت پشت فلومتر جلوی دستگاه انتقال می یابد و سپس هدایت آن به سوی بینی و دهان بیمار از طریق نازل مخصوص صورت می گیرد.
  •  
  • دستگاه اکسیژن ساز دارای اجزای جانبی مختلفی از قبیل موارد زیر می باشد:
    •  نبولایزر
    •  لیوان مرطوب کننده
    •  فیلتر دستگاه اکسیژن ساز
    •  فیلتر گردگیر
    •  چادر اکسیژن
    •  سوند نازال اکسیژن و ماسک اکسیژن

  • این دستگاه برای استفاده بیمارانی که به آمفیزم، بیماری مزمن انسداد ریه یا سایر بیماری‌ های تنفسی دچار هستند قابلیت استفاده دارد. اکسیژن سازها یکی از تجهیزات ضروری پزشکی محسوب می شوند. بیماران حاد ریوی، پونومی، آسمی، قلبی و حتی افراد سالم نیز برای رفع خستگی روزانه خود می توانند این دستگاه را مورد استفاده قرار دهند. برخی بیماران نیازمند به اکسیژن تراپی هستند و باید به طور مستمر اکسیژن مورد نیاز آن ها در محیط خانه تامین گردد به همین علت برای این دسته از بیماران استفاده از دستگاه های اکسیژن ساز خانگی بسیار مثمر ثمر خواهد بود. غالبا پزشکان مقدار اکسیژن مورد نیاز بیمار را با واحد لیتر در دقیقه در نسخه تعیین می نمایند. برخی از بیماران با توجه به شرایط خاص خود علاوه بر روز در شب نیز به دستگاه اکسیژن ساز احتیاج دارند استفاده از اکسیژن سازهای خانگی برای آن ها نیز بسیار مفید می باشد.
  •  
  •  توجه: با ذکر تمامی مطالب دریافتید که دستگاه اکسیژن ساز، وظیفه تامین اکسیژن خالص مورد نیاز بیماران را به عهده دارد چون این گاز با بیماران ارتباط مستقیم دارد بنابراین دارای حساسیت بالایی است به همین جهت کنترل کیفی اکسیژن سازها و بررسی پارامترهای خروجی گاز آن بسیار لازم و ضروری می باشد. با توجه به الکتریکی بودن آن بررسی خطرات الکتریکی نیز از دیگر مهمات است که باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد.
  •  
  • قطعات الکتریکی به دلیل افزایش عمر و استفاده مکرر ممکن است از خود جریان های نشتی الکتریکی بروز بدهند که این امر برای کاربران و حتی خود تجهیز خطراتی به همراه خواهد داشت پس همواره باید ایمنی الکتریکی دستگاه بررسی و نسبت به کالیبراسیون دستگاه اکسیژن ساز اقدام شود. شرکت آریا طب دارای مجوز کالیبراسیون دستگاه اکسیژن ساز از سوی اداره کل تجهیزات پزشکی ایران می باشد. کارشناسان فنی شرکت آریا طب می توانند نسبت به کالیبراسیون دستگاه اکسیژن ساز شما در اسرع وقت و با دریافت هزینه مناسب اقدام نمایند.
0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی