به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

تعمیر دستگاه بیهوشی

مدل: تعمیر تخصصی ماشین بیهوشی
شناسه محصول: 5128

تماس بگیرید


سفارشات ثبت شده در سایت 14 فروردین به بعد پیگیری و ارسال می شود
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

تعمیر تخصصی انواع ماشین بیهوشی

  • ماشین های بیهوشی یکی از ابزارهای پزشکی مورد استفاده در اتاق عمل میباشد و پزشک و تیم پزشکی میتوانند با استفاده از آن دوز داروهای بیهوشی را متناسب با شرایط بیمار تنظیم کرده تا در حین عمل بیمار بیهوش باشد و همچنین احساس درد کمتری داشته باشد. شرکت اریا طب با جمع اوری و مهارت اموزی بهترین متخصصین و تکنسین های فنی را در زمینه تعمیرات ماشین بیهوشی در اختیار شما قرار داده تا بتوانید در اسرع وقت دستگاه های خود را تعمیر کنید.
     
  • یکی از ابزارهای همیشگی و ضروری اتاق عمل دستگاه بیهوشی می باشد که پزشک متخصص به کمک آن داروهای بیهوشی را به طور پیوسته به بیمار داده تا داروها مانع از به هوش آمدن بیمار در حین عمل جراحی شوند. دستگاه مذکور کارکرد بسیار حساسی بر روی بیمار اعمال می نماید به همین دلیل از پیچیدگی و فناوری های خاصی در طراحی و تولید آن استفاده شده است. دستگاه بیهوشی از اجزای مختلف تشکیل شده است که همگی در برقراری بیهوشی استنشاقی برای بیمار با یکدیگر دارای ارتباط هستند. این دستگاه از اجزای مختلفی از قبیل موارد زیر تشکیل شده است:
    •  ویپورایزر بیهوشی
    •  ونتیلاتور بیهوشی
    •  ترکیب کننده گازها
    •  سنسورها ابزربر یا جذب
    •  مانیتورهای پایش
  •  
  • نحوه عملکرد دستگاه بیهوشی: مایع بیهوش کننده اولیه باید در محفظه ویپورایزر بیهوشی ریخته شود که با توجه به نوع مایع بیهوش کننده از قابلیت تنظیم برخوردار می باشد. امروزه دو مایع هالوتان و ایزوفلوران مورد استفاده قرار می گیرد که مایع هالوتان به خاطر عوارض جانبی که بعد از بیهوشی دارد بلا استفاده قرار گرفته و در 97% بیهوشی ها مایع ایزوفلوران مورد استفاده قرار می گیرد. از پیشتازان تولید ویپورایزر در دنیا می‌ توان به دو کمپانی dragger و penlon اشاره نمود. ونتیلاتور مهمترین قسمت بیهوشی است که عملیات کنترل ریتم، فشار و حجم تنفس در حین عملیات بیهوشی را به عهده دارد ونتیلاتورهای بیهوشی مطابق با مکانیسم الکتریکی و پنوماتیکی همراه با سنسورهای فشار و اکسیژن باعث کنترل و احیا مکانیسم تنفسی بیمار می گردد. ترکیب کننده گاز نیز در قسمت ورودی گازهای اکسیژن و No2 قرار داده شده است این دو گاز در طول بیهوشی باعث تامین عمق بیهوشی و ترکیب گاز اکسیژن بیمار می‌ گردند سپس درصد ترکیبی این دو گاز در ورودی دستگاه توسط اهرم های پنوماتیک و مکانیک و در دستگاه های به روزتر توسط اهرم‌ های الکترونیک کنترل و تنظیم گردیده و بعد از آن به چرخه تنفسی بیهوشی راه می یابند. ابزربر یا جذب کننده گازهای برگشتی از فرایند بیهوشی می باشد که گازهای بیهوشی و Co2 برگشتی از فرآیند بیهوشی را جذب و جمع می نماید. پروسه فلوی تنفسی و فلوی گازهای بیهوشی و ترکیبات گازهای تنفسی و گازهای بیهوشی توسط سنسورها و مانیتورهای پایش کننده پایش می شوند.
  •  
  • ویژگی ها:
    •  با ورود دستگاه بیهوشی این وسیله از محبوبیت بسیاری برخوردار شد زیرا دارای چهار چرخ ضد استاتیک می‌ باشد که به منظور جابجایی، بسیار مناسب و راحت است در شرایط خاص نیز از دستگاه های بیهوشی ساده تر استفاده می گردد.
    •  دستگاه بیهوشی بسیار سبک است که قابلیت حمل دارد و هنگامی که گازهای طبی در دسترس نمی باشند به طور موثری می توان از آن استفاده نمود .
    •  دستگاهی که هوا را به درون خود کشیده و آن را با اکسیژن دریافتی از کپسول غنی سازی کرده و سپس به بیمار تحویل می دهد.
    •  دستگاه های بیهوشی جدید از مانیتورهای گاز کنترل تنفسی، مانیتور پایش ریتم قلب، حرارت بدن، عمق بیهوشی و اکسیژن خون بیمار برخوردار می باشند.
  •  
  • در دندانپزشکی از ساده ترین نوع ماشین بیهوشی استفاده می‌ شود که فاقد ونتیلاتور و دستگاه تبخیر کننده است و از آن به عنوان ماشین بی دردی نسبی یاد می شود با کمک دستگاه مذکور دندانپزشک می تواند گاز اکسیژن و دی نیتروژن مونوکسید را با یکدیگر ترکیب نموده و به بیمار تحویل دهد تا بیمار حین انجام کار دردی نداشته باشد ونتیلاتور به معنای حرکت آزادانه گاز به داخل یا خارج می باشد که وظیفه ورود و خروج هوا به ریه را دارد. امروزه در جراحی های زیبایی همچون لایپوساکشن و لیپوماتیک نیز بیهوشی و ماشین بیهوشی مورد استفاده قرار می گیرد. از مهمترین برندها می‌ توان به Dragger آلمان، narkomed آمریکا و penlon انگلیس اشاره نمود. اگر هر یک از دستگاه های بیهوشی شما با هر برند دچار نقص فنی شده و نیاز به تعمیر داشته باشد می توانید به مرکز خدمات و تعمیرات آریا طب مراجعه نمایید این مرکز با برخورداری از تعمیرکاران و متخصصان مجرب و ماهر دستگاه شما را در کمترین زمان ممکن به صورت تخصصی تعمیر می نماید پس هرچه سریع تر نسبت به تعمیر دستگاه بیهوشی خود اقدام نمایید برای این منظور می توانید از طریق شماره های درج شده در سایت با کادر فنی و متخصصان ما در ارتباط باشید.
0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی