به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

کاغذ سونوگرافی اکوچار High Quality 110s

مدل: High Quality
شناسه محصول: 4728

297000

High Quality

297000
جزییات

High Gloss

497000
جزییات

  • رول اکواچار محصول ژاپن
  • برای استفاده دستگاه های سونی و میتسوبیشی
  • AC110-S

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

کاغذ سونوگرافی اکواچار AC110-S

یکی از روش های ارزیابی تشخیصی در حیطه پزشکی، استفاده از تصویر برداری به کمک دستگاه های سونوگرافی است. این دستگاه ها قادر به تشخیص تعداد زیادی از اختلالات و بیماری های افراد است و ساخت آن ها کمک شگرفی به علم پزشکی کرده است.

سونوگرافی در چه مواردی کاربرد دارد؟

تصویر برداری به واسطه سونوگرافی در موارد زیادی مورد استفاده قرار می گیرد. همان طور که می دانید یکی از رایج ترین و بیشترین کاربرد های آن ها ارزیابی شرایط سلامت و وضعیت بالینی جنین درون رحم است. به این شکل مواردی نظیر ضربان قلب جنین، جنسیت جنین، سلامت اندام ها، رشد مناسب جنین و مواردی از این قبیل مورد بررسی قرار می گیرد.

سایر مواردی که در فرایند تشخیص و ارزیابی آن ها می توان از سونوگرافی استفاده کرد به مواردی نظیر ارزیابی های قلب، معاینات زنان، ارزیابی های سیستم گوارشی مانند روده و معده و مواردی از این قبیل می توان اشاره کرد. برای انجام معاینات با سونوگرافی عمدتا باید فرد بر روی تخت بخوابد. سپس ماده ای ژل مانند و خنک بر روی ناحیه مورد نظر ریخته می شود. در نهایت با قرارگیری مبدل بر روی این قسمت، تصاویری بر روی مانیتور به نمایش در می آید.

ارزیابی به کمک سونوگرافی چه مزایایی دارد؟

یکی از مهم ترین مزایای سونوگرافی نسبت به سایر روش های تصویر برداری، کم خطر بودن امواج آن ها است. امواج مورد استفاده در این دستگاه امواج فرا صوت هستند و به ندرت برای افراد خطرات جدی ایجاد می کنند. نکته دیگر غیر تهاجمی بودن و راحت بودن این فرایند است. به کمک این دستگاه در کوتاه ترین زمان اطلاعات مورد نیاز در رابطه با اندام یا ناحیه مورد نظر در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

کاغذ سونوگرافی یا حرارتی چیست؟

به منظور بررسی و نمایش نتایج سونوگرافی، تصاویر به دست آمده از حرکت مبدل بر روی کاغذ های خاصی چاپ می شوند. از ین تصاویر برای انجام ارزیابی های بعدی توسط پزشک مربوطه استفاده می شود. به این کاغذ ها، کاغذ های سونوگرافی یا کاغذ های حرارتی می گویند. کیفیت این کاغذ ها در امر ارزیابی و تشخیص اختلالات نقش بسیار مهمی دارند.

پک سونوگرافی

کاغذ سونوگرافی اکواچار ، از جمله کاغذ های حرارتی مورد استفاده در دستگاه های پرینتر سونوگرافی هستند. این کاغذ ها علاوه بر سونوگرافی، در سایر فرایند های تصویر برداری نظیر، رادیولوژی، اندوسکوپی و پزشکی هسته ای مورد استفاده قرار می گیرند.

ویژگی های کاغذ سونوگرافی اکواچار AC110-S

از جمله ویژگی های کاغذ سونوگرافی اکواچار AC110-S می توان به مقاومت بالای آن ها در مقابل ضربه،  خش، رطوبت، تغییرات شدید دمایی و مواردی از این قبیل اشاره کرد. پایداری این کاغذ ها به صورتی است که آب به درون آن ها نفوذ نمی کند و باعث خراب شدن یا لکه دار شدن آن ها نمی شود.

این کاغذ ها ابعادی در حدود 110 میلی متر در 20 متر دارند و به صورت رولی هستند. اگرچه کاغذ های سونوگرافی اکواچار AC110-S تطبیق پذیری بالایی با انواع دستگاه های پرینتر دارند، اما به طور کلی این دسته از کاغذ های حرارتی برای استفاده در دستگاه های سونی و میتسوبیشی بسیار مناسب هستند.

شرایط مختلف نظیر حرارت اثر بر روی تراکم و کیفیت کاغذ های سونوگرافی اکواچار AC110-S ندارد. کیفیت کاغذ ها به گونه ای است که در طول فرایند پرینت دچار پیچش و تا خوردگی نمی شوند. به این صورت چاپ به صورت پی در پی و مداوم انجام می شود و تصاویری با بالاترین کیفیت و وضوح به دست می آید.

کاغذ های سونوگرافی اکواچار ساخت کشور ژاپن هستند و در حال حاضر در بسته های 50 تایی عرضه می شوند. به کمک این کاغذ ها می توانید تصاویر چاپ شده و با کیفیتی را برای مدت طولانی در اختیار داشته باشید. به این صورت پس از گذشت مدت کوتاه، تصاویر خراب نمی شوند و نیازی به تکرار سونوگرافی برای دستیابی مجدد به تصویر مورد نظر خصوصا در هنگام مراجعه به پزشک در یک بازه زمانی مشخص نمی باشد.

 

 

3

میانگین امتیاز

100%توصیه شده(1 از 1)
0%
0%
100 %
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    سلام خسته نباشید برای دستگاه سونی میشه استفاده کرد؟

  • خالدی ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    سلام وقت بخیر ، بله مشکلی نداره

توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی