به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

کاغذ سونوگرافی یوجی 84s

مدل: 84 سانت های کوالیتی
شناسه محصول: 4918

تماس بگیرید

  • این کاغذ آمریکایی می باشد و در کشور ترکیه تولید می شود
  • تصاویر ثبت شده بر روی این کاغذ ها دارای طول عمر 3 تا 5 سال هستند
  • در مقابل گرد و خاک، خط خوردگی و سایر موارد آسیب زننده مقاوم هستند

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

کاغذ سونوگرافی یوجی 84s

یکی از رایج ترین روش های تصویر برداری حال حاضر، تصویر برداری به واسطه سونوگرافی است. دستگاه های سونوگرافی به وسیله امواج فرا صوت با فرکانس های بالا عمل می کنند. امواج فرا صوت توانایی عبور از ساختار های محکم و استخوان ها را ندارد. بنابراین این دستگاه برای بررسی اندام هایی که در زیر ساختار های استخوانی محبوس شده اند، مناسب نیست.

تصاویر پردازش شده دستگاه سونوگرافی و اکوکاردیوگراف برای بررسی بعدی متخصصان به دستگاه پرینتر ارسال شده و توسط هد حرارتی با فرایند ماتریس نقطه ای بر روی کاغذ رول سونوگرافی یا حرارتی چاپ می شود. کاغذها در فرایندهای سونوگرافی، رادیولوژی، آندوسکوپی و پزشکی هسته ای جهت تهیه گزارش تصویری مورد استفاده قرار می‌گیرند.

نحوه عملکرد دستگاه سونوگرافی چگونه است ؟

این دستگاه امواج فرا صوت را به کمک یک ساختار به نام پراب فرستنده به اندام های درونی ارسال می کند. این امواج پس از برخورد به اندام ها و ساختار هایی با ویژگی های متفاوت از جمله چگالی متفاوت، بازتاب می شود و نتایج این بازتابش بر روی مانیتور دستگاه نمایان می شود.

در چه مواردی نیاز به ارزیابی با دستگاه سونوگرافی است؟

از جمله اختلالات و بیماری هایی که به کمک سونوگرافی قابل بررسی هستند می توان به موارد زیر اشاره کرد. بیماری های مغز واعصاب، بیماری های مرتبط با زنان و جنین درون رحم آن ها، اختلالات ایجاد شده در چشم و بیماری های قلبی همگی نمونه هایی از کاربرد های تشخیصی دستگاه های سونوگرافی است.

انواع دستگاه های سونوگرافی بر حسب نوع اختلال

سه دسته کلی سونوگرافی، سونوگرافی داخلی، سونوگرافی بیرونی و سونوگرافی اندوسکوپ نام دارد. در نوع بیرونی پس از استفاده از مقداری ژل سونوگرافی، پراب یا مبدل بر روی ژل قرار گرفته و به آرامی توسط پزشک جا به جا می شود. اما در سوی مقابل در نوع داخلی پراب یا مبدل باید درون واژن زنان یا مقعد مردان وارد شود. این روش عمدتا برای بررسی وضعیت پروستات، رحم و تخمدان ها مورد استفاده قرار می گیرد.

و در نهایت روش آخر، یعنی روش اندوسکوپیک، ساختار نازک لوله مانندی که بر سر آن چراغی قرار گرفته است، این بار از راه دهان وارد بدن می شود. این نوع نیز به منظور بررسی گروهی از اندام های درونی مانند مری، معده و مواردی از این قبیل استفاده می شود.

کاغذ سونوگرافی چیست؟

شاید برای شما پیش آده باشد که پس از انجام سونوگرافی تصاویری را دریافت کرده باشید. یا حتی تصاویری از وضعیت جنین درون رحم را مشاهده کرده باشید. به منظور چاپ و تولید این تصاویر از کاغذ های خاصی استفاده می شود. به این کاغذ ها، کاغذ های سونوگرافی یا کاغذ های حرارتی می گویند. در واقع یک دستگاه پرینتر توسط یک ماتریس حرارتی تصاویر را بر روی این کاغذ ها به چاپ می رساند.

یکی از برند های تولید کننده کاغذ های سونوگرافی، یرند یوجی است. این برند آمریکایی دارای تائیدیه های جهانی می باشد و محصولات با کیفیت زیادی در عرصه پزشکی ارائه کرده است. محصولات این شرکت در کشور ترکیه تهیه و توزیع می شوند.

کاغذهای سونوگرافی یوجی 84s

یکی از محصولات تولیدی برند یوجی، کاغذ های سونوگرافی یوجی 84s  است. این کاغذ ها به واسطه سیستم حرارتی، قادر به ثبت و نمایش تصاویر ارائه شده از سوی دستگاه های سونوگرافی و اکو کاردیوگرافی هستند. این کاغذ ها به صورت رولی هستند و دارای ابعاد 84 میلی متر می باشند.

تصاویر چاپ شده بر روی کاغذ های سونوگرافی عمدتا به صورت سیاه سفید هستند. این کاغذ ها بسیار مقاوم هستند و به راحتی پاره نمی شوند. تصاویر ثبت شده بر روی این کاغذ ها دارای طول عمر 3 تا 5 سال هستند و تصاویری با بالاترین کیفیت و وضوح بالا را به نمایش می گذارند. این کاغذ ها برای استفاده در انواع دستگاه های سونوگرافی مناسب هستند. علاوه بر موارد فوق، کاغذ های سونوگرافی یوجی 84s، در مقابل گرد و خاک، خط خوردگی و سایر موارد آسیب زننده مقاوم هستند.

 برای خرید کاغذ سونوگرافی باید به دستگاه مورد استفاده و برند آن توجه کنید. برخی از برند ها برای چاپ تصاویر به دست آمده فقط با گروه خاصی از کاغذ های سونوگرافی تناسب دارند.

 

 

 

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی