به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

چراغ معاینه لوپ

مدل: لوپ
دسته بندی: چراغ معاینه
شناسه محصول: 8189

تماس بگیرید


با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

چراغ لوپ ذربین دار

چراغ لوپ یا لامپ ایستاده، یک چراغ ذره بینی است که دارای قابلیت چرخشی بوده و به هر زوایای دلخواه می‌چرخد. این چراغ در سالن ها، آرایشگاه و حتی مطب دکتر استفاده می‌شود و سختی  کاررا برای سالن دارها به حداقل می‌رساندو بیشتر برای فضاهایی که لازمه ی دقت بالایی هست به کار می‌رود. این چراغ برای اعمالی مثل کاشت ناخن، کاشت مژه و تاتو استفاده میشود. این چراغ از تکنولوژی جدید برخوردار است زیرا در گذشته از مهتابی استفاده می‌شد که بازدهی بالایی نداشت. به همین دلیل چراغ لوپ بسیار قابل قبول است و قابلیت تمرکز نور را دارد به طوری که چشم افراد در تماس با نور قرار نمی‌گیرد و ذره بین های به کار رفته در این چراغ تصویررا به وضوح نشان میدهند با استفاده از این چراغ، می‌توان در تمام فواصل تصاویر را بدون تاری و اختلال مشاهده کرد.

مشخصات انواع چراغ لوپ:

 چراغ لوپ ایستاده

 چراغ لوپ رومیزی

چراغ لوپ ایستاده :قطر عدسی آن 75میلی متر است که می‌تواند تا 4برابر بزرگنمایی داشته باشد، و جنس عدسی آن از چراغ لوپ پلاستیک است و در سه حالت درجه تنظیم می‌شود و چون جنس عدسی اکرولیک است نباید با مواد شوینده تمیز شود زیرا عدسی را غیر شفاف می‌کند.

چراغ لوپ ایستاده حرفه ای هم نوع دیگر چراغ لوپ ایستاده است که تا 5برابر زوم را فراهم می‌کند و وضعیت پوست و مو رابا جزییات کامل بررسی می‌کند. جنس این مدل از دستگاه فلزی است و قدرت آن بین 11تا13 Wمیباشد.

چراغ لوپ رومیزی:

این مدل به سبک رومیزی است که در آرایشگاه و سالن ها جهت تاتو و کاشت ناخن استفاده می‌شود عدسی این دستگاه بزرگ و به صورت شیشه ای است و شی در زیر عدسی است تا بزرگنمایی ب اندازه لازم انجام شود و دارای شفافیت کامل است.

چند نکته درباره لوپ

  • تنظیم ارتفاع در این چراغ ها بسیار مهم است و تنظیم ارتفاع برای هرشخص و هر کاری فرق می‌کند..
  •  دیگر انعطاف پذیری است که لوپ های سالنی باید قابلیت جابجایی و پایه های قابل حرکت داشته باشند و همینطور در حالت ثابت می‌بایست جهت لامپ تغییر کند.
  • نوع چراغ در ساخت لوپ ها بسیار مهم است زیرا بعضی نور ها برای سلامتی انسان مضر است.
  • درواقع یک چراغ لوپ خوب باید تمرکز بالایی داشته باشد و بتواند نور را کم و زیاد کند به طوری که برروی یک نقطه مهم بتوان از آن استفاده کرد..

آشنایی کلی با دستگاه لوپ:

لوپ ها دارای دو عدسی هستند و بزرگنمایی آنها بر اساس نوع عدسی، به میزان دونیم الی شش برابر است و از دونوع عدسی همگرا و واگرا تشکیل شده اند که می‌توانند تا دوبرابر بزرگنمایی نمایند.

لوپ ها بر اساس دامنه دید، عمق میدان، فاصله تا سوژه و شفافیت و کیفیت عدسی دسته بندی می‌شوند.

لوپ ها بر اساس لنز به چند دسته تقسیم می‌شوند؟

لوپ های دارای لنز ساده در شرایطی که احتیاج به نور کمتری دارد. لوپ های دارای لنز ترکیبی که برای کنترل ناهنجاری های نور استفاده می‌شود و لوپ های دارای لنز منشوری که در واقع چند لنز در کنار یک منشور است.

کاربرد دیگر لوپ ها در زیست شناسی، هواشناسی، الکترونیک و دندانپزشکی است.

ذره بین پایه دار:

بعضی از کارهای روز مره ما ازجمله کارهای پزشکی تا آرایشگاهی نیاز به دقت بالایی دارند به همین دلیل برای انجام این کارها نمی‌توان از یک ذره بین ساده استفاده کرد زیرا زاویه ذره بین در بعضی موارد باید تغییرکند و به نور واضحی احتیاج داریم به همین دلیل به یک ذره بین ایستاده چراغ دار احتیاج پیدا می‌کنیم نام دیگر چراغ های ذره بین دار چراغ لوپ است که انواع متفاوتی دارند بعضی از آنها رومیزی هستند که برای تعمیرات الکتریکی و.. استفاده می‌شوند

چراغ کار لوپ ذره بین دار

این چراغ پایه دارد که روی زمین قرار می‌گیرد ب همین جهت نام دیگر آنها لوپ ایستاده است. قسمت بالای چراغ پایه خرطومی منعطف پذیری دارد که کار آن تنظیم زاویه چراغ است همچنین دارای چراغ ال ای دی بسیار نرمی است که کیفیت سرعت را بالا می‌برد.

نوع پایه چراغ:

 پایه سنگین (ب دلیل سنگینی مواد)

 پایه سبک (دارای مخزنی که در آب ریخته)

امکان تنظیم نور لوپ:

 ولوم دار(قابلیت تنظیم شدت نور)

 ثابت(شدت ثابت و بدون تنظیم)

در هردومدل نور نرم است و آسیبی نمیرساند و این موضوع باعث اختلاف قیمت این چراغ می‌شود.

درپوش محافظ ذره بین :

معمولا درپوش در چراغ هایی است که دارای عدسی بزرگ هستند که در برابر ضربه و مواد شیمیایی بسیار مقاوم است این مسئله بسیار حائز اهمیت نیست زیرا بعضی مواقع درپوش دست و پا گیر میشود که این موضوع بستگی به خودتان دارد...

تنوع رنگ چراغ لوپ :

این چراغ ها دارای نور سفید هستند و ریموت کنترل آنها دارای رنگ سفید و زرد است همچنین رنگها را می‌توان ترکیب کرد و حتی می‌توانیم میزان رنگ هارا تنظیم کنیم..

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی