به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

چراغ معاینه خرطومی

مدل: خرطومی
دسته بندی: چراغ معاینه
شناسه محصول: 6780

1700000

  • مصرف بسیار بهینه و کم انرژی
  • خروجی نور 8 وات
  • دارای نور متمرکز

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

چراغ معاینه پزشکی خرطومی

چراغ ها، از قدیم تا کنون دارای کاربردهای  مختلفی می‌باشند، که  کاربرد بالای چراغ ها در زندگی باعث شده   انواع  مختلفی از چراغ ها در هر محیط کاری تولید شوند و مورد استفاده قرار گیرند . اکنون ما  به چراغ پزشکی ،که در علم پزشکی به عنوان دستیار اصلی یک  پزشک شناخته شده که به آن چراغ معاینه می‌گویند می‌پردازیم.

چراغ معاینه خرطومی چیست؟

چراغ معاینه خرطومی، عملکرد متناسبی با سایر چراغ های معمولی دارد. اما  چراغ معاینه خرطومی در پزشکی به عنوان یک کمک کننده ی نوری برای تشخیص دهی رنگ پوست استفاده می‌شود.

ویژگی چراغ معاینه خرطومی؟

چراغ معاینه خرطومی یا چراغ پایه دار، دارای یک لامپ فوکوس شده می‌باشد ،که حداقل شدت نور بالا را برای پوشش دهی با نورد سرد را دارد.همینطور این لامپ پس از ضربه یا شکستگی در برابر حوادث سریعا قابل تعویض می‌باشد .لامپ فوکوس شده در چراغ معاینه خرطومی، دارای یک گارد آلومینیومی می‌باشد،که می‌تواند گرمای حاصل از نور لامپ را در محیط داخلی خود بهینه سازی کند .چراغ معاینه خرطومی به دلیل اینکه حالت ایستاده دارد وسرآن حالت خرطومی دارد  امکان تغییر جهت و انعطاف پذیری تا طول 90cm  را دارد. چراغ معاینه خرطومی  به دلیل دارا بودن پایه چرخ دار تسلط بهتری برای تغییر زاویه تا ۴۵ درجه را به  دلیل خرطومی بودن سر چراغ دارد. نزدیک پایه ها کلید خاموش و روشن چراغ معاینه خرطومی موجود می‌باشد،که فرد تسلط بهتری برای این امر دارد

اجزای تشکیل دهنده ی چراغ معاینه خرطومی

 اسکلت چراغ معاینه خرطومی ،توسط پنج پایه عایق و ارتفاع قابل تنظیم ساخته شده است  که چراغ معاینه خرطومی،به دلیل وزن کم و پنج چرخ  هیدرولیکی قابل حمل و نقل است و تشکل شده از اجزای دیگری چون: (لامپ، پایه و چرخ و…. می‌باشد.)

 

لامپ:  لامپ موجود در چراغ معاینه خرطومی از نوع LED می‌باشد، که محفظه لامپ برای انتقال گرما و جلوه ی کیفیت بهتر مقعر بوده است .همچنین چراغ معاینه خرطومی، برای تشخیص رنگ پوست از نور سرد استفاده می‌کند که استاتیک نوری موجود به عنوان یک مقاومت اصولی در تشخیص رنگ پوست  بیان شده است.

 

پایه: چراغ مطالعه خرطومی، برای حفظ تعادل دارای یک پایه مقاوم می‌باشد.که ممکن از نوع‌متحرک یا ثابت باشد .جنس پایه چراغ معاینه خرطومی ، ممکن پلاستیک فشرده برای اتاق عمل ها یا استیل در جهت پاکسازی  باشد

 

چرخ: میله ای که ارتفاع چراغ معاینه خرطومی را تشکیل می‌دهد. یک پایه‌متصل به چرخ های عایق هیدرولیکی دارد که باعث می‌شود به  سرعت حرکت کند و مانع از ایجاد صدای بد شود ،زیرا دارای یک ژلاتین برای خنثی سازی صداهای بد بین‌چرخ و لاستیک است که اندازه هر چرخ ۷۵cm می باشد.

 

میله چراغ معاینه:  میله چراغ معاینه خرطومی به عنوان اصلی ترین اجزای نگهدارنده می‌باشد که از استیل ضد زنگ ساخته شده و مقاومت بالایی در جهت ضدعفونی کردن دارد و یک لایه آبکاری شده سطح میله، چراغ معاینه  باعث می‌شود که سطح میله سریع دچار فرورفتگی نشود.

 

منبع تغذیه چراغ : منبعی که چراغ معاینه خرطومی برای افزایش شدت نور نیاز دارد حداقل ۲۲۰ ولت بوده ،که  قادر به تشکیل شعاع ۱ متری برای تسلط بهتر در معاینه را دارد اطراف  معاینه یک هاله ی سایه ای به اندازه ۲  متر تشکیل می‌شودکه باعث می‌شود  تنظیم پردازش نور به صورت دستی بر بالین بیمار انجام شود

قیمت خریداری چراغ معاینه خرطومی

برای خرید چراغ معاینه خرطومی بهتر است، که از کیفیت بدنه و نوع پایه ها اطلاعات کافی را بیابید و بدانید که به طور معمول گارانتی چراغ معاینه خرطومی حداقل ۲ سال می‌باشد .چراغ معاینه خرطومی، ساخت کشور ایران بوده به همین خاطر تنها عاملی که باعث تعیین قیمت می‌شود جنس اسکلت چراغ معاینه خرطومی است ،زیرا جنس بدنه چراغ معاینه ،  مقدار عمر و کیفیت را بیان می کند. به گونه ای که اگر استیل باشد استریل سازی بهتری خواهد داشت.

 

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی