به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

پنس سوزن گیر

مدل: 12 سانتی
دسته بندی: جراحی عمومی
شناسه محصول: 6651

110000

12 سانتی

110000
جزییات

14 سانتی

تماس بگیرید
جزییات

16 سانتی

تماس بگیرید
جزییات

18 سانتی

تماس بگیرید
جزییات

  • در سایز های، ۱۴، ۱۶، ۱۸، ۲۰ و ۲۶ موجود است.
  • پنس و سوزن گیر یک وسیله پر کاربرد در اتاق عمل است.
  • پنس از خانواده کلمپ ها می باشد.

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

سوزن گیر بخیه چیست

پنس و سوزن گیرپنس از خانواده کلمپ ها می باشد البته پنس درمقایسه با کلمپ، دهانه کوچک تری دارد تا نیروی بیشتری وارد کند. پنس سوزن گیر،  کاربرد پنس سوزن گیر، پنس سوزن گیر ابزاری پر کاربرد در اتاق عمل است. این وسیله مخصوص افرادی می باشد که کار ظریف انجام می دهند. دسته های این وسیله، شبیه قیچی است و یک قفل شونده با شیار های ظریف و موازی دارد که توسط آن، سوزن جراحی نگه داشته می شود. این محصول در سایز های، ۱۴، ۱۶، ۱۸، ۲۰ و ۲۶ موجود می باشد و به صورت کلی برای گرفتن سوزن و زدن بخیه مورد استفاده قرار می گیرد‌.

پنس و سوزن گیردر برخی از پنس های سوزنگیر جراحی ، به علت های در قسمت سری پنس از کربن استفاده می شود که در ادامه به ذکر آن ها خواهیم پرداخت؛ استفاده از کربن، موجب بالا رفتن طول عمر این محصول می شود و قدرت این پنس را برای نگه داری سوزن، بالا می رود.

اندازه سوزن و پنس سوزن گیر باید با هم مطابقت داشته باشند، برای مثال هر چه سوزن ضخیم تر باشد، باید از پنس بزرگ تری استفاده شود و اگر سایز این دو باهم مطابقت نداشته باشند، منجر به آسیب به سری پنس و قسمت قفل شونده می شود.

پنس و سوزن گیردر دسته انتهایی پنس، قفل دندانه دار وجود دارد، که باعث قفل شدن پنس، دندانه ها بسته می شوند.

سوزنگیر جراحی

انواع پنس سوزن گیر

پنس و سوزن گیردسته های پنس ها به دو صورت است، یک نوع آن به گونه ای است که انگشت وارد حلقه انتهایی پنس می شود و مانند قیچی میباشد و مدل دیگر آن پنس خمیده می باشد و برعکس نوع اول کار می کند. پنس سوزن گیر ساخت کشور پاکستان است.‌

پنس و سوزن گیراز پنس سوزن گیر برای داخل کردن سوزن بخیه به بافت های بدن و انجام گره جراحی استفاده می شود. دهانه این پنس ها کوتاه بوده و شیار های عرضی دارند که به ثابت نگه داشتن سوزن ها کمک کرده و مانع چرخیدن سوزن در حین بخیه زدن می گردد. در میانه ی پنس، شیار های طولی هم دیده می شود.

شرایط نگه داری از پنس سوزن گیر

پنس و سوزن گیرپنس سوزن گیر، باید به درستی استریل و تمیز شود، به همین دلیل باید پارچه ی نرمی را به محلول ضد عفونی کننده آغشته نمود و ابزار را به دقت شستشو داد بعد از آن باید با وسیله ای نرم، کاملا میان آج و دنده های ابزار را تمیز کرد و سپس آن را کاملا خشک کرد. ‌     

فروش پنس سوزن گیر

 تیم متخصص فروشگاه تجهیزات و ابزار آلات جراحی آریا طب همواره می کوشد تا با ارائه خدمات مناسب و مورد نیاز مشتریان همچون مشاوره خرید تجهیزات و مواد ازمایشگاهی، تجهیزات مطب ها و کلینیک ها و ابزار آلات جراحی نیاز آن ها را به تجهیزات پزشکی مرتفع سازد پس چنانچه قصد خرید ابزار آلات جراحی را دارید همین حالا با مشاوران ما تماس حاصل نمایید و تمامی سوالات و ابهامات خود را برطرف نمایید و سپس نسبت به خرید مناسب ترین ست اقدام نمایید. امروزه خرید آنلاین به دلایل گوناگونی همچون سرعت بالا، حذف هزینه رفت و آمد، عدم اتلاف وقت و ... دارای طرفداران بسیاری بوده و رواج گسترده ای پیدا کرده است به همین دلیل مدیران آریا طب شرایطی را مهیا کرده اند تا خرید از این فروشگاه به صورت آنلاین نیز امکان پذیر باشد پس برای خرید به صورت اینترنتی به صفحه معرفی محصولات رفته و با انتخاب محصول مورد نظر و اضاف کردن آن به سبد خرید خود، فرم مربوطه را تکمیل نمایید سپس از طریق درگاه بانکی مربوطه هزینه آن را پرداخت کرده تا سفارش شما به مرحله ثبت نهایی برسد و همکاران ما در اسرع وقت آن را درب منزل یا محل کارتان به شما تحویل دهند.

3

میانگین امتیاز

100%توصیه شده(1 از 1)
0%
0%
100 %
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    جنسش استنلس استیله؟

توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی